Lang niet zo hard als Nederlanders. En ze zitten tenminste stil en houden hun klep tijdens de vluchtquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof Amerikanen niet hard praten
of dik zijn
Amerikanen. Dat zijn dikke luidruchtige lui die overal waar ze komen hun eigen regels handhaven en dus zo nu en dan enorm asociaal gedrag vertonen. Maar goed, we hebben het hier over Nederlanders in vliegtuigen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:12 schreef leejow het volgende:
[..]
Dikke Engelse kinderen
AziatenAmerikanen
Ja!!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:13 schreef Okkie_ het volgende:
En die ouders konden daar wel wat aan doen?
en dan? dan zeg je toch gewoon ff vriendelijk dat ze op moeten rotten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:29 schreef -skippybal- het volgende:
Veel Nederlanders in vliegtuigen zijn echt bagger ja.
Ik zat een keer naast iemand die ineens de krant pakt, en zo openslaat op mijn helftWas de Telegraaf uiteraard want anders snappen de woudlopers het niet.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ook een keer naast een ongeveer 18 jaar oude Down syndroom figuurMaar daar kon hij niks aan doen.... Ouders
![]()
Niets aan toe te voegen, echt té veel paupers. Daarom ook maar niet meer naar de Spaanse Costa's, nee Curacao dit jaar. Zitten ook wel wat paupers, maar goed dat hou je uiteindelijk overalquote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Furious het volgende:
Ik heb nog nooit problemen meegemaakt in het vliegtuig. Maar ik wil wel even kwijt over Nederlanders op vakantie in het algemeen. Wat een kutvolk zijn wij. Ik ken amper een volk dat nog arroganter en dommer is op vakantie dan Nederlanders. Luidruchtig, geen manieren, durven zich niet een klein beetje aan te passen aan de bevolking.
Gelukkig gaan de allergrootste sjonnies nog naar hun sta-caravans in Belgie en hoeven ze dus gelukkig niet met het vliegtuig.
Af en toe schaam ik mij wel een beetje dat ik Nederlander ben. [afbeelding]
Feit blijft wel dat het irritant is. Kunnen ze geen aparte hokken maken in de bagage ruimte? Opgelost, bakje water erbij en hij heeft de tijd van z'n levenquote:
Ga er zelf maar eens 15 uur naast zitten...quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat het irritant is. Kunnen ze geen aparte hokken maken in de bagage ruimte? Opgelost, bakje water erbij en hij heeft de tijd van z'n leven.
Ja, door wat verder te kijken dan de eigen familie qua partnerkeuze.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:13 schreef Okkie_ het volgende:
En die ouders konden daar wel wat aan doen?
Of je neemt alles zwaar serieusquote:Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit is ronduit respectloos. Echt. Belachelijk.
ach. wind je niet zo op.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit is ronduit respectloos. Echt. Belachelijk.
Dit is ronduit respectloos. Echt. Belachelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Amerikanen. Dat zijn dikke luidruchtige lui die overal waar ze komen hun eigen regels handhaven en dus zo nu en dan enorm asociaal gedrag vertonen.
Nou om te beginnen ben IK amerikaan.quote:
Idd!!! Allemaal van die tuthola's met zo'n omverschop chiwawa (whatever...) die dan ook nog het vliegtuig in moet en dan moet Fifi het liefst nog op een stoel zittenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:49 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben wel eens met easyjet naar Nice gevlogen. In dat vliegtuig zat het weer helemaal vol met irritante nederlanders die denken dat ze geld hebben maar dan toch voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
haha iddquote:Op woensdag 12 april 2006 20:20 schreef Furious het volgende:
Ik wil nog 1 ding toevoegen over mijn klacht op toeristende Nederlanders.
Zodra zij toevallig horen dat jij ook een Nederlander bent in het buitenland, gaan ze zich meteen met je bemoeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |