Kunnen ze weer een vat BN'ers opentrekken om die plaatsen te vullen. Oh wacht, laat me raden, die komen in mei natuurlijk uit de Star Academy!
quote:Ach het duurt waarschijnlijk toch nog maanden voordat ze echt dood gaat...
Op dinsdag 11 december 2001 16:19 schreef ivetje het volgende:[..]
Ach gut,het was echt niet mijn bedoeling om het hele verhaal al te vertellen hoor. Het spijt me (ahum)
hihi,wat ben ik gemeen
quote:ohw thanx...mu is t echt nog spannund...
Op dinsdag 11 december 2001 17:31 schreef Marble het volgende:
Uit de Telegraaf: "Meike sterft een gruwelijke dood"
maar ja, nu wil ik alees weten ook! hoe gaat ze dood dan?
quote:Zal Meike niet gewoon haar kind verliezen en Ludo (aan Janine) en dan maar zelfmoord plegen door voor de trein te springen?
Op woensdag 12 december 2001 00:53 schreef Perico het volgende:
Sjah het blijft een soap maar de verbeelding slaat op hol.. Meike die een vreselijke dood sterft, zoiets als in de film De 4e Man? Met een bijl doorkliefd door een waanzinnige Janine die na Nina's dood aan zwarte magie doet en haar scalp nodig heeft?
En wat gaat er nu met Jef gebeuren die een permanente erectie heeft van isabella.. vindt de schone meid hem in de badkamer, zijn vuist pompend, alsmaar ISABELLA hijgend en gaat ze dan door haar knieeen?
Nee.. de suggestie zal wel de overhand hebben. En de brave inkeer.. Want babs zal wel niet door worse-tan-Robert Jef eruit worden gebonjourd, vanwege de hypotheek. Fred Flintstone is zo'n fatsoensrakker!
Hmm beter nog: meike ergert zich dood aan Ludo...
Jeff ontwijkt Isabella nu dus veel zal er niet komen van de badkamer-scene...
quote:nee het moet allemaal weer braaaf..
Op woensdag 12 december 2001 08:53 schreef www.angelika.nl het volgende:[..]
Zal Meike niet gewoon haar kind verliezen en Ludo (aan Janine) en dan maar zelfmoord plegen door voor de trein te springen?
Jeff ontwijkt Isabella nu dus veel zal er niet komen van de badkamer-scene...
quote:harmsen roelt!! (maybe gaat ie ff smoken met zn vriendin..volgens Job is dat namelijk heel 'stimulerend' hehe!
Op vrijdag 14 december 2001 10:09 schreef Nyles het volgende:
Hahahha Harmsen klaart de boel gewoon met z'n Jonko's, neemt echt kaaankerernstige soetoe's jonge!!
Harmsen 4 president..!!!!
quote:Tja Isabella vroeg vanavond aan Jeff offie verliefd op haar is, ik denk niet dat ze gaan zoenen (hoop van niet)...
Op vrijdag 14 december 2001 01:47 schreef Perico het volgende:
Nou, nu Isabella in de nabijheid van Jef gaat werken en er natuurlijk weer veel overwerk is, weet ik het nog niet.. er zal wel een zoen komen, dan een cliffhanger.. maar of die ook beantwoord wordt..
En waarom wanhoopt Charlie zo? als ze 1 week zou uitgaan zou ze zo zat nieuwe guys vinden en achter zich aan krijgen, maja, we hebben enkel een vreemd buurthuistheater en een snackbar en een restaurant in de decors, dus sja.. daar loop je niemand die aan je lijf wilt zitten tegen nee..
Ik word wel echt gek van die Rick/Anita/Glad ijs situatie..
Telkens weer hetzelfde stramien. Gladys in beeld, Rick erbij en Anita loopt binnen en kilt Rick met haar blik.. Rick, die nooit een beslissing neemt. Kan hij de blinde negerin wel verlaten voor de seropositieve scharrel? Alleen Goverts waterpijp, vers uit Kabul, weet het te voorspellen..
De koning zou wel eens wat hipper (meer een disco) moeten worden waar veel jongeren uitgaan...
Ja van Rik met zijn Gladys en Anita wordt ik ook ziek, die verhaallijn slaat nergens op...
quote:*dubbel ligt*
Op vrijdag 14 december 2001 01:47 schreef Perico het volgende: Kan hij de blinde negerin wel verlaten voor de seropositieve scharrel?
Nou we hebben ook weer een nieuwe actrice hoor, het verpleegstertje. De figurante die teveel tekst had, dus dan kun je er gif op innemen dat ze straks haar eigen spannende verhaallijn heeft. (Zo ging het ook bij Isabella)
Charlie begint te wanhopig te worden, ook vervelend en bij Nina zou ik het liefst de stekker eruittrekken. Bah gaat ze nou eindelijk dood?
En dan nog Janine de Ludo-jojo. Waarvoor gaan we wedden dat ze weer bij elkaar komen?
quote:Ja die Jeff-Isabella verhaallijn slaat echt nergens meer op...
Op zaterdag 15 december 2001 18:09 schreef Keroppi het volgende:
Hoppa Jeff en Isabella gedoe mag wel over zijn hoor. Jeff zit eerst constant in de buurt van haar, dan probeert hij haar te ontwijken. Isabella weet ook niet wat ze wil... Vervelende verhaallijn.Nou we hebben ook weer een nieuwe actrice hoor, het verpleegstertje. De figurante die teveel tekst had, dus dan kun je er gif op innemen dat ze straks haar eigen spannende verhaallijn heeft. (Zo ging het ook bij Isabella)
Charlie begint te wanhopig te worden, ook vervelend en bij Nina zou ik het liefst de stekker eruittrekken. Bah gaat ze nou eindelijk dood?
En dan nog Janine de Ludo-jojo. Waarvoor gaan we wedden dat ze weer bij elkaar komen?
Dat verpleegstertje zal wel een spannende verhaallijn krijgen als ze er achter komt wat Marcus moet doen ivm de erfenis...
Natuurlijk komen Ludo en Janine weer bij elkaar, want anders gaat Meike toch niet dood...
quote:Ze heet Marije toch? Ik vraag me af wat ze gaat doen als ze ziet dat Marcus het met de zuster (v/h ziekenhuis dus, niet zijn zuster) doet...
Op zondag 16 december 2001 10:41 schreef Marble het volgende:
Ik vind dat die roodharige vriendin (ben d'r naam effe kwijt) van Marcus een vast personage moet worden. Zij is echt cool, en net wat GTST nodig heeft nu Cleo als bitch zo is ingekakt. Een lekkere bitch a la Dian, Bowien, en Cleo voordat ze het met Gijs deed.
quote:Ik zou geen overeenkomst kunnen verzinnen...
Op donderdag 06 december 2001 15:30 schreef Marble het volgende:
De verhaallijn van Jef en Isabella lijkt wel erg veel op American Beauty
quote:O ja, Marije heet ze. Marije rules!
Op zondag 16 december 2001 13:54 schreef www.angelika.nl het volgende:[..]
Ze heet Marije toch? Ik vraag me af wat ze gaat doen als ze ziet dat Marcus het met de zuster (v/h ziekenhuis dus, niet zijn zuster) doet...
quote:Jong meisje, oude man... Man gaat trainen om indruk op haar te maken... Zie je de vergelijking?
Op zondag 16 december 2001 14:09 schreef OZz het volgende:[..]
Ik zou geen overeenkomst kunnen verzinnen...
bij voorbaat dank
quote:Ja waar instaat dat ze in iedergeval elkaar nog hebben ofzo... Benjamin gooit 'm weg en Job vist 'm later uit de prullenbak. Verder is het geloof ik niet gegaan. Maarja in het voorstukje zullen ze misschien nog wat laten zien. Ik weet ook niet meer precies waar het over ging...
Op zondag 16 december 2001 18:23 schreef Vito het volgende:
Ik heb gtst vrijdag gemist:(
ik las in veronicagids dat benjamin een brief krijgt in een vreemd kinderhandschrift?
wil iemand me uitleggen wat hier aan de hand is?, ik heb morgen geen tijd om de herhaling te zien of op te nemenbij voorbaat dank
Woensdag 19 december
Meike drukt Gijs en Cleo op het hart dat ze hun mond moeten houden over haar ongeval.
Ik had gelijk :-) Meike verliest haar kindje...
quote:Als ie haar niet serieus "genomen" had was de kleine Sanders er nooit geweest
Op maandag 17 december 2001 01:31 schreef Perico het volgende:
Naja, die Jef - Isabella verhaallijn vind ik toch best nog wel te pruimen hoor, alles beter dan Rick die in het flauwste voorvalletje nog een reden ziet om nooit iets aan iemand te vertellen of nooit voor iemand te kiezen. Tis nog te triest om een afzeikvoorbeeld voor te verzinnen.
Die Alberts Brothers houden gewoon van jongere babes ik vind alleen dat Isabella wat snel overspannen doet na 1 dag en als Jef een keertje een seconde kribbig reageert op een stuk gevallen bord voor heel eventjes. Dit is toch echt in veel hevigere vorm dagelijkse realiteit in Nederland en geen kip die het dan zelfs ook maar opvat als teken van geen liefde van ouders bijvoorbeeld. Tis alleen jammer dat die Jef dan zo'n burgerlul is die uiteindelijk kiest voor de zekerheid van de vreselijke Barbara, zijn naam en zijn hypotheek.
En over Ludo: tja nu Meike in haar oventje straks geen Ludo jr. meer uitbroedt is ze naturlijk definitef geen schim meer in Ludo's leven. Hij vond haar gewoon geil voor even maar heeft r nooit 1 moment serieus genomen (naja, wel lekker genomen, denk ik) en wil al langer van dr af...
quote:nou bravo meis; t is ook echt heel moeilijk om de verhaallijn van gtst te voorspellen..
Op zondag 16 december 2001 23:13 schreef www.angelika.nl het volgende:
Dinsdag 18 december
Terwijl Meike de kersttafel aan het dekken is, krijgt ze kramp in haar buik. Ze kijkt naar haar handen, die onder het bloed zitten.Woensdag 19 december
Meike drukt Gijs en Cleo op het hart dat ze hun mond moeten houden over haar ongeval.Ik had gelijk :-) Meike verliest haar kindje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |