quote:Op zondag 2 april 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn computer blokkeert fotoboek.fok.nl. En op school is heel het FOK! domein geblokkeerd, dus kan ik nooit kijken, of maken.
Maar zou je dan foto's willen zien ofzoquote:
Ja tuurlijk, dan weet ik op wie ik geilquote:Op zondag 2 april 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zou je dan foto's willen zien ofzo.
Als je die foto's ziet dan geil je helemaal nergens opquote:
Is dat zo? Beschrijf eens hoe je er uitziet danquote:Op zondag 2 april 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je die foto's ziet dan geil je helemaal nergens op. Instant cooldown.
.
Nou, neem eerst maar Jake Gyllenhaal in je hoofd...quote:Op zondag 2 april 2006 16:51 schreef rena het volgende:
[..]
Is dat zo? Beschrijf eens hoe je er uitziet dan![]()
Die is er nog wel, maar ik kan er niet meer opquote:Op zondag 2 april 2006 16:52 schreef BVO het volgende:
Je had toch een fotoboek?. Is 'ie ineens weg??
En dan ongeveer het tegenovergesteldequote:Op zondag 2 april 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, neem eerst maar Jake Gyllenhaal in je hoofd...
Dat icoontje heeft er volgens mij nooit gestaanquote:Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef BVO het volgende:
Maar je icoontje is ook weg?? Terwijl die er eerst nog stond. Lijkt me dat 'ie weg is dan.
quote:Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan ongeveer het tegenovergestelde.
quote:Op zondag 2 april 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel stom dat hier thuis dus het fotoboek geblokkeerd wordt, en op school ook. En ik nergens anders computers heb.
Waaraan? FOK!?quote:Op zondag 2 april 2006 17:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vrees dat je er nu maar een eind aan moet maken.![]()
Nieuwe ava!quote:Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Rena, heb je ondertussen mijn fotoboek al gevonden?
quote:
Daar ben ik slecht inquote:Op zondag 2 april 2006 17:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Identiteitscrisis..
Kies maar:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:
Ik wilde even de mod spelen.quote:Op zondag 2 april 2006 17:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, jou post verhoogt de kwaliteit ook echt![]()
quote:
Wat doe je toch altijd uitdagendquote:
quote:
Ik moet er even over denken.quote:Op zondag 2 april 2006 17:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben ietwat sletterig. Soms.
Do ya like it?![]()
Denken?quote:
Het lijkt onwaarschijnlijk, dat weet ik, maar heel af en toe is er ook nog enige hersenactiviteit in mijn pannetje.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |