Hoeveel kansen denk je nog nodig te hebben?quote:Op zondag 2 april 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooooh, je wilt míj!
Begrijpelijk, begrijpelijk...
Mij????? Maar ik kom niet eens!quote:Op zondag 2 april 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeveel kansen denk je nog nodig te hebben?.
Slim zijn ze niet he? Die SHO-chattersquote:
Wacht ff wacht ff!!!! Niet zeggen hoor!quote:Op zondag 2 april 2006 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slim zijn ze niet he? Die SHO-chatters.
Wat voor probleem?quote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef babette21 het volgende:
verdomme mijn duivenprobleem wordt gewoon genegeerd hier
stelletje kutlullen
Ik veracht duiven en spreek liever niet over ze.quote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef babette21 het volgende:
verdomme mijn duivenprobleem wordt gewoon genegeerd hier
stelletje kutlullen
Hmmmmmmzzzzz, goeie 2de optiequote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wacht ff wacht ff!!!! Niet zeggen hoor!![]()
Het is...
...het barmeisje van de Irish Pub!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan geen Catan meer zien.... moet nog 32 straten maken + alle grondstofkaartenquote:Op zondag 2 april 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
De Masochisten van Catan.
Anyway... kan ik concluderen dat MissWave en HeatBliss binnenkort weer op het forum zullen paraderen?quote:
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 14:50 schreef babette21 het volgende:
ik heb een duivenkoppel in m'n balkonkast en zou ze weg moeten jagen ivm duivenschijt,
maar m'n geweten speelt opzíj zit zo lief te broeden en híj komt steeds met takjes aanzetten
KILL THEM ALL!quote:
nee nee, dat zeker niet hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anyway... kan ik hieruit opmaken dat MissWave en HeatBliss binnenkort weer op het forum zullen paraderen?![]()
quote:
Wat een diversiteit aan meningen hierquote:Op zondag 2 april 2006 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon laten zitten en in de herfst uitwassen.
PSSSSsssst! HeatWave en Dizer gaan een gangbang houden met MissBliss en het barmeisje van de Irish Pub aan het Leidseplein!quote:Op zondag 2 april 2006 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, dat zeker niet hoor.
Maar we hebben onze ruzies bijgelegd en kunnen weer door 1 deur. En ze gaat vanavond naar 'onze"stamkroeg met Dizer, en ik ga ook. Zat Donderdag ook met haar in de kroeg gewoon
.
Geen roddels verspreiden he? Al is het SHO.
En dat alles voor jou verjaardagquote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PSSSSsssst! HeatWave en Dizer gaan een gangbang houden met MissBliss en het barmeisje van de Irish Pub aan het Leidseplein!![]()
Ik ging ooit duiven voeren in Venetie. Binnen no time zaten er tien van die mormels overal op mij (een lief 8jarig ventje) en toen keek ik opzij en zag ik het meest afgrijselijke, gemuteerde, ranzige klomppootje EVER tegen mij aanschurken!quote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zoiets dus. Maar dan genuanceerder.
Die vieze beesten hoef je toch niet in je buurt of wel?.
Ja, dat dan weer wel, maar dat heeft toch niets met liefde te maken?quote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PSSSSsssst! HeatWave en Dizer gaan een gangbang houden met MissBliss en het barmeisje van de Irish Pub aan het Leidseplein!![]()
ik vind ze wel gezelligquote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef Airelle het volgende:
Die vieze beesten hoef je toch niet in je buurt of wel?.
Da's waarquote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel, maar dat heeft toch niets met liefde te maken?.
Whaha, daar moet je wel rekening mee houden jaquote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind ze wel gezellig
behalve als ze op zondag om 6.00 uur zitten te roekoeën....
en met die familieuitbreiding van ze kan ik daar natuurlijk wel vanuit gaan....
En het is trouwens niet het barmeisje van de ierse pub, maar die heerlijke russische uit de B&Wquote:
Dat klinkt best sneu eigenlijkquote:
Die ken ik niet. Ik mag van MB niet naar de B&W omdat de muziek niet mainstream genoeg is voor mijquote:Op zondag 2 april 2006 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is trouwens niet het barmeisje van de ierse pub, maar die heerlijke russische uit de B&W.
psssst.... wisten jullie al dat ik tegenwoordig bijverdien - want BJZ betaald beroerd - als.... barmeisje..... in een Ierse pub....... op 't Leise...... [niet doorvertellen he]quote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef Zhenar het volgende:
Klopt, rock, soms blues en ook wat metalquote:Op zondag 2 april 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Ik mag van MB niet naar de B&W omdat de muziek niet mainstream genoeg is voor mij![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 15:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
psssst.... wisten jullie al dat ik tegenwoordig bijverdien - want BJZ betaald beroerd - als.... barmeisje..... in een Ierse pub....... op 't Leise...... [niet doorvertellen he]
Ok, pikken we die ook nog ff opquote:
Metal maakt mij bangquote:Op zondag 2 april 2006 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, rock, soms blues en ook wat metal.
Maar laat je niet tegen houden om te komen hoor, doe ik ook niet.
Terecht ookquote:
ah klinkt als een PTST..... al hulp bij gehad?!?quote:Op zondag 2 april 2006 15:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik ging ooit duiven voeren in Venetie. Binnen no time zaten er tien van die mormels overal op mij (een lief 8jarig ventje) en toen keek ik opzij en zag ik het meest afgrijselijke, gemuteerde, ranzige klomppootje EVER tegen mij aanschurken!rrrrr
Sindsdien haat ik alle duiven.![]()
Ik lees vanavond wel op teletekst over de arrestaties op het Leidseplein wegens openbare zedenschendingquote:
Ik heb een vergunningquote:Op zondag 2 april 2006 15:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik lees vanavond wel op teletekst over de arrestaties op het Leidseplein wegens openbare zedenschending![]()
Ik weet niet wat een PTST is, maar het klinkt als iets mega tofs!quote:Op zondag 2 april 2006 15:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah klinkt als een PTST..... al hulp bij gehad?!?
quote:
ik moet eerst nog 32 catanstraatjes makenquote:
BUUP negeer mijn terechtwijzing niet en erken je GENANTE fout!quote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n grove fout in mijn soort-van-felitopic?!?!?!?!??
![]()
Catansletquote:Op zondag 2 april 2006 15:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet eerst nog 32 catanstraatjes maken
maar jullie leiden me af....dus nu ga ik weer even creaën
post traumatisch stress stoornisquote:Op zondag 2 april 2006 15:17 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet niet wat een PTST is, maar het klinkt als iets mega tofs!I want it!
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |