@GimmickJa, dit is met m'n 'nieuwe' Pentax Macrolens
![]()
. Ik heb deze tweedehands gekocht bij keh.com, dat is een erg hoog aangeschreven tweedehands camera apparatuur verkoper in de VS. Voor deze lens was ik nu $286 + $35 koerierskosten kwijt. Ik had 'm sneller binnen dan dat ik iets in Nederland besteld zou hebben. Ik had deze ronde ook de mazzel dat ik niet aangeslagen ben voor btw of invoerrechten. De DFA 100/2.8 Macro is nog wel nieuw te krijgen, maar die gaat toch gauw boven de ¤500.
@ElefesDank je! Ik heb de post van Schanulleke gelezen en ik denk inderdaad dat ik al weet in wat voor beestjes deze kleintjes uitgroeien
![]()
.
@An24Het leven is erg kleurrijk als insect, je moet alleen wel kunnen leven met 6 benen en antennes op je hoofd
![]()
.
Ik heb hier een 1:1 Macrolens voor gebruikt(Pentax FA100/2.8) in combinatie met een Sigma DG500 Super flitser. Ik denk dat die arme beestje nu nog op de tast door de tuin heen moeten
![]()
.
@SchanullekeBedankt voor het compliment
![]()
. Maar nu je dat zo zegt over die sabelsprinkhanen. Zijn dat toevallig van die felgroene erg korte, gedrongen sprinkhaantjes van ongeveer 2cm? Want dan weet ik wel wat deze beestjes worden in de toekomst. Ik kan me alleen niet herrinneren dat de volwassen diertjes ook van die achterlijk lange voelsprieten hadden.
Zo, nog eentje die ik wat minder vond dan de vorige twee van gister. Deze wilde maar niet voor me poseren. Bleef maar wegrennen en je ziet ook de beweginsonscherpte op z'n rechterpootje.... Run Forest, Run!!!!
![]()
Ik ga weer de tuin in
![]()
.