Groeten terugquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef MrBean het volgende:
[..]
Groeten Terug, Inheemse stammen op bezoek in Nederland #3
[zeik-mode]quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:02 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
"Ze doen echt alles om ons voor de gek te houden!"
ik tel er 5quote:Op zondag 2 april 2006 12:08 schreef filmfreek het volgende:
[..]
[zeik-mode]
Fout! Dit plaatje komt uit Hudson's test. Alleen mensen die geleerd hebben afbeeldingen in 3D te zien hebben hier moeite mee, omdat ze de poten van de olifant proberen te rangschikken. Mensen die niet bekend zijn met afbeeldingen hebben, nadat hun geleerd wordt hoe ze in een aantal lijnen op papier een olifant te zien, geen moeite met dit soort 'trucjes' - omdat ze in 2D zien. Die stammen zullen hierdoor dus niet in de war gebracht worden. Ah, de psychologische aspecten van een beeld.![]()
[/zeik-mode]
Die stammen hebben heus wel een keer 3d beelden hezien hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 12:08 schreef filmfreek het volgende:
[..]
[zeik-mode]
Fout! Dit plaatje komt uit Hudson's test. Alleen mensen die geleerd hebben afbeeldingen in 3D te zien hebben hier moeite mee, omdat ze de poten van de olifant proberen te rangschikken. Mensen die niet bekend zijn met afbeeldingen hebben, nadat hun geleerd wordt hoe ze in een aantal lijnen op papier een olifant te zien, geen moeite met dit soort 'trucjes' - omdat ze in 2D zien. Die stammen zullen hierdoor dus niet in de war gebracht worden. Ah, de psychologische aspecten van een beeld.![]()
[/zeik-mode]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:50 schreef MrBean het volgende:
[afbeelding]
"Kijk, het is de speer van Monique!"
"En die is klein. Die is van haar dochter."
Lezen blijft moeilijk he? Natuurlijk zien ze in 3D, doen wij allemaal. Maar ze zijn niet gewend om op een plat vlak (papier), in een aantal lijntjes die een plaatje maken drie dimensies te zien. Hier, voor op je vrije zondag: http://www.garysturt.free-online.co.uk/deregow.htmquote:Op zondag 2 april 2006 12:19 schreef MrBean het volgende:
[..]
Die stammen hebben heus wel een keer 3d beelden hezien hoor.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:41 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
"Volgens mij is deze vrouw nog maagd."
Ja dat bedoel ik ook met in 3D zien.quote:Op zondag 2 april 2006 12:32 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk he? Natuurlijk zien ze in 3D, doen wij allemaal. Maar ze zijn niet gewend om op een plat vlak (papier), in een aantal lijntjes die een plaatje maken drie dimensies te zien. Hier, voor op je vrije zondag: http://www.garysturt.free-online.co.uk/deregow.htm
hier niet.quote:Op zondag 2 april 2006 14:41 schreef SwiffMeister het volgende:
hier wel :S
jaquote:Op zondag 2 april 2006 14:45 schreef SwiffMeister het volgende:
nu wel ? heb er een ander plaatje ingeknalt
Het is nu wel de minst grappige in dit topic...quote:Op zondag 2 april 2006 14:45 schreef SwiffMeister het volgende:
nu wel ? heb er een ander plaatje ingeknalt
Naait em, heel dat plaatje is gewoon verneukt. Ergens begint een been, maar dan loopt uit op niets met twee poten ernaast??!quote:Op zondag 2 april 2006 12:32 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk he? Natuurlijk zien ze in 3D, doen wij allemaal. Maar ze zijn niet gewend om op een plat vlak (papier), in een aantal lijntjes die een plaatje maken drie dimensies te zien. Hier, voor op je vrije zondag: http://www.garysturt.free-online.co.uk/deregow.htm
Ook de Mentawai zien het tubgirl plaatje.quote:Op zondag 2 april 2006 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
himbavrouw ziet tubgirl op de computer van bont en blauwe massingzoon.
>is dit de nicht van hans?
<neeejjj joh mallerd, dit is gewoon tubgirl
>ik ga dit niet eten hoor vanavond.
helaas zijn de plaatjes lastig up te loaden...
whehequote:Op zondag 2 april 2006 15:14 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Oro Sagu:Wat een oerwoud, ik verlang weer naar huis!
quote:Op zondag 2 april 2006 19:55 schreef Okkie_ het volgende:
[afbeelding]
Hans: Dit is Frans, van het liedje..
Chief: Wie is dit? waarom heeft ie geen speer?
Hans: Van het liedje, zingen, heb je even voor mij!
Chief: Hans is geen man, hij zingt als een vrouw
Hans: Leuk he? Zo doe wij dat
Chief: Ik vind er niets aan
Monique: Zie je? Chief vind het leuk
[afbeelding]
Nee joh, dat is die dochter van de Rentiers die gepakt word door die medicijnman.quote:Op maandag 10 april 2006 21:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Monique's onderonsje met chief...
[afbeelding]
Chief, wat doet u nou?
[afbeelding]
Monique: "Ah kijk wat leuk, de Himbaatjes mogen gratis in de Amsterdam Dunsjen! Kataiko, Kataiko, jullie gaan griezelen, hooooeee!"quote:Lelijke mensen mogen aanstaande woensdag gratis naar binnen bij de Amsterdam Dungeon in Amsterdam. Wie er lelijk genoeg is voor de actie wordt bepaald door 'rechters' die bij de ingang van de horrorattractie staan. Als iemand lelijk genoeg is mag hij de attractie zonder te betalen betreden, alleen wel met een speciale papieren zak over zijn hoofd.
Een woordvoerster van de attractie zei vandaag: "We verwachten dat minstens de helft van de mensen die dag voor niets naar binnen mag. Amsterdam en omstreken telt genoeg lelijke mensen. Iemand die net zo lelijk is als bijvoorbeeld mr. Bean of Ozzy Osborne komt zo binnen." Met deze stunt wil het spookhuis laten zien aan de rest van de wereld, dat niet alles om knappe mensen draait. "We hopen wel dat mensen het met een korrel zout nemen. Het is niet onze bedoeling mensen te beledigen."
quote:Op maandag 10 april 2006 22:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Monique: "Ah kijk wat leuk, de Himbaatjes mogen gratis in de Amsterdam Dunsjen! Kataiko, Kataiko, jullie gaan griezelen, hooooeee!"
Kateeko:
Eenmaal daar...
Lelijkheidsrechter: "Mevrouw Massing, wat leuk dat u ook gekomen bent! Stopt u maar snel deze zak over uw hoofd en geniet ervan."
Kateeko:
Triepod? Kan je dat eten?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:54 schreef n00cL30n het volgende:
[afbeelding]
chief: click-click-m'bwutu-bwutu!
Wat doet zij nou?quote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Corksterr het volgende:
"Ik ben Kim v.d. Berg en ik doe een Himba na."
[afbeelding]
Sorry...quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:00 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Chief: Kijk Chihuaha, deze kreeg ik van een Duitser!
Chihuaha: Mwhaha!Die mensen hier zijn echt raar!
opzich is die laatste wel grappigquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
hans: kijk, hansje gaat nu een autoradio stelen. ga maar mee dan krijg jij de schuld.
chiwawa tegen chief: haha die mensen zijn echt raar hier, ik versta er geen kk van maar ga wel mee.
hans jr. : Ok chiwawa, ik sla nu met deze stalenbuis het raampje in en trek de radio eruit.
chiwawa: hansje wat doe je? waarom maak je het kapot?
hansje jr.: ja chiwawa. trek maar aan de radio.
-----
Monique: KATAIKOOOO
kateeko: ik heet kateeko vieze kampsnol
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:59 schreef Patje1987 het volgende:
Monique: KATAIKOOOO
kateeko: ik heet kateeko vieze kampsnol
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:50 schreef MrBean het volgende:
[afbeelding]
"Kijk, het is de speer van Monique!"
"En die is klein. Die is van haar dochter."
|
|