Erg mooi hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb vanochtend onderweg deze gemaakt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef Denocorp het volgende:
Niet van vandaag maar van gisteren, een cruiseschip dat de haven van Willemstad Curaçao verlaat.
[afbeelding]
1.Java, 2.Java, 3.Baliquote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Subhuman het volgende:
Die onderste twee zijn echt supergaaf!Waar is dat?
Scherrup!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Subhuman het volgende:
Klein puntje.De horizon van de bovenste staat wel heel erg scheef!
Hier heb ik nou altijd moeite mee. Of het water hangt stil in de lucht, of ik krijg van die vitrage gordijnen omdat ik een te lange sluitertijd kies. Dit is prachtig er tussenin.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef Yolli het volgende:
Het zijn weliswaar geen foto's van vandaag, maar wel foto's die ik graag wil delen.
Laat me weten wat je er van vindt
[afbeelding]
ramen waren wel ranzy jaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:37 schreef MacroTough het volgende:
[..]
Erg mooi hoor.... Maarreh, zit er nou stof op de sensor van je compact of wordt het tijd dat de NS z'n ramen reinigt?
Ha, een bekende watermolen! Leuk!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
Rondom de watermolen van mijn oude woonplaats, Borculo..
als jullie ze mooi vinden wil ik de "kleine" serie wel ergens hosten in een web album
Dat konijntje is zooooo lief!!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:04 schreef Esto het volgende:
Helaas is een stukje van het gezicht en de handen overbelicht
[afbeelding]
[afbeelding]
of gewoon ff rechtzetten in photoshopquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:00 schreef Bright het volgende:
't Valt me op dat de foto's vaak scheef zijn genomen ... Misschien een tip om beter op de horizon te letten ...
* maakt zich er ook schuldig aan
haha ik ben zeker geen pro, hobby-amateur fotograaf zo zou je het kunnen noemenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:00 schreef Gekko33 het volgende:
Die 2e is superrrrr strak! Jij bent vast een pro?
die laatste is heerlijk man. Je kan zo zijn ogen en gedachten uitlezen. Schitterend. Vroeg je gewoon of je een foto mocht nemen ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:14 schreef ableton het volgende:
[..]
haha ik ben zeker geen pro, hobby-amateur fotograaf zo zou je het kunnen noemen![]()
maar bedankt
Dankquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:46 schreef 4Vita het volgende:
[..]
die laatste is heerlijk man. Je kan zo zijn ogen en gedachten uitlezen. Schitterend. Vroeg je gewoon of je een foto mocht nemen ?![]()
ik vraag het ook nooit, maar dan is het stiekem op afstand met de 75-300. Dit is vrij direct, maar wow, je zat dus tegenover hem, en begon hem gewoon te fotogfraferenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:52 schreef ableton het volgende:
[..]
Dank
Nee niet gevraagd want dan is het niet spontaan meer, maar een kwartier later begon ie opeens te praten over fotografie en toen 2 uur met hem zitten pratenhij heeft de foto dus wel gezien, en vond het alleen maar leuk
Met een 75-300 valt het nog wel op hoor dat je aan het snipen bent.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef 4Vita het volgende:
[..]
ik vraag het ook nooit, maar dan is het stiekem op afstand met de 75-300. Dit is vrij direct, maar wow, je zat dus tegenover hem, en begon hem gewoon te fotogfraferen![]()
. Dat zou ik niet durven man
![]()
ja maar dan zit ik niet bijna bij de man op schootquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met een 75-300 valt het nog wel op hoor dat je aan het snipen bent.
Vooral als je een lens hbt van 77mm doorsnede...![]()
Gewoon met je 18-55 lensquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef 4Vita het volgende:
[..]
ik vraag het ook nooit, maar dan is het stiekem op afstand met de 75-300. Dit is vrij direct, maar wow, je zat dus tegenover hem, en begon hem gewoon te fotogfraferen![]()
. Dat zou ik niet durven man
![]()
mooiquote:Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef Denocorp het volgende:
Niet van vandaag maar van gisteren, een cruiseschip dat de haven van Willemstad Curaçao verlaat.
[afbeelding]
werelds..ik heb hem als achtergrond gebruiktquote:
Oké. Jammerquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:29 schreef Astridj0h het volgende:
Had je hem maar geshopt... iig de helft zo klein
en ik vind er links een veel te grote storende reflectie, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk....
Mooi joh, wat voor camera gebruik je nou als ik vragen mag ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:24 schreef PommeKelly het volgende:
In Scheveningen
afbeelding
Niet gefotoshopped ofzo! Gewoon rechtstreeks uit de camera![]()
![]()
Edit RonaldV: lees even hier over het posten van plaatjes: > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006]
ableton, die laatstequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:31 schreef ableton het volgende:
1. Spotjes in het donker, hmmm z-w![]()
[afbeelding]
2. Niets aan gefotoshopt, jeej!
[afbeelding]
3. Zielige man in de trein, hele leuke gesprekken mee gehad. Het ga je goed Jan Mulder look-a-like![]()
[afbeelding]
Ik vind 'm wel mooi hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:12 schreef Castor het volgende:
Mijn mooiste foto van vandaag. (ben nog niet zo bedreven, heb gisteren de camera gekocht)
[afbeelding]
Thanks, heb een Sony Cybershot DSC-P200 gekocht.quote:Op zondag 9 april 2006 00:04 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi hoorWat voor camera heb je gekocht?
Ik vind de kleuren wel mooi op deze foto. Hij zou nog wat interessanter zijn als je er wat meer compositie in zou brengen, bijvoorbeeld door aan de linkerkant een stuk ruimte er bij te nemen op de foto.
Offtopic: An24, wat een prachtige foto's heb je op je site staan van Egypte! Nu wil ik daar ook heen.
Thanks elefes.....tip: go visit the dessert. Daar zijn de beste platen gemaakt. Klote volkje met superomgeving, hoe bestaat het he!quote:Op zondag 9 april 2006 00:04 schreef Elefes het volgende:
[..]
Offtopic: An24, wat een prachtige foto's heb je op je site staan van Egypte! Nu wil ik daar ook heen.
Fraaiquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:12 schreef Castor het volgende:
Mijn mooiste foto van vandaag. (ben nog niet zo bedreven, heb gisteren de camera gekocht)
[afbeelding]
Da's Frankrijk ookquote:Op zondag 9 april 2006 11:13 schreef An24 het volgende:
Klote volkje met superomgeving, hoe bestaat het he!![]()
Dat zijn de VS ookquote:Op zondag 9 april 2006 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's Frankrijk ookFrankrijk is schitterend. Alleen jammer van die fransen die er wonen
Ik zal het onthoudenquote:Op zondag 9 april 2006 11:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks elefes.....tip: go visit the dessert. Daar zijn de beste platen gemaakt. Klote volkje met superomgeving, hoe bestaat het he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |