De streamers werken gewoon niet me...quote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef popolon het volgende:
NBATV is net zoiets als Canal+, zal dus moeilijker zijn een stream te vinden.
Ik heb nu Rockets Lakers... eindelijk... meteen een lekkere slam van de Kobester...quote:Op zondag 2 april 2006 22:50 schreef popolon het volgende:
Zit ook de Mavs te kijken, Lakers - Rockets lijkt ook spannend tot nu toe.
Ik vind het knap how Kidd de carriere van Vince Carter weer wat leven heeft ingeblazen...quote:Op zondag 2 april 2006 23:04 schreef popolon het volgende:
Miami moet straks tegen de Nets, da's ook geen kattepis zonder de big guys.
Ik ken alleen de betaalde streams...quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef J-Will het volgende:
kan er iemand een tutorial streams-kijken maken? Ik heb er al ooit eerder om gevraagd maar stap voor stap aub, ik ben geen held in die dingen
Goede, misschien wil SF dat wel doen en dan in de FAQ van SPT.quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef J-Will het volgende:
kan er iemand een tutorial streams-kijken maken? Ik heb er al ooit eerder om gevraagd maar stap voor stap aub, ik ben geen held in die dingen
Degene die ik gebruik, moet je voor betalen (¤3 per maand), maar de gratis is ppLive of zo... daar weet ik weinig van... het is een chines streamprogramma.quote:Op zondag 2 april 2006 23:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Goede, misschien wil SF dat wel doen en dan in de FAQ van SPT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |