En dan ineens kent de hele school je.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef idolsfan het volgende:
Zit bij Yannick op school in Hilversum op het ARHC
Ook bij zijn zus?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef idolsfan het volgende:
Ik vind het echt een heel leuk progamma
Ps. Zit bij Yannick op school in Hilversum op het ARHC
Vraag eens oftie het nummer van zun zusquote:Op woensdag 5 april 2006 13:02 schreef idolsfan het volgende:
Ik vind het echt een heel leuk progamma
Ps. Zit bij Yannick op school in Hilversum op het ARHC
Als ik het me goed herinner uit 'Groeten uit de Rimboe' had ze al een vriend, dus helaas, ik denk niet dat ze geinteresseerd isquote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Vraag eens oftie het nummer van zun zusniet ff kan mailen naar mij
![]()
Das vast al lang uitquote:Op woensdag 5 april 2006 21:56 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner uit 'Groeten uit de Rimboe' had ze al een vriend, dus helaas, ik denk niet dat ze geinteresseerd is![]()
Lol, nee. ik bedoelde het meer in de zin van de confrontatie met alle technologie. Het lijkt er op dat ze een vliegtuig minder bijzonder vinden dan de zee, of een lachspiegel. Zo bedoelde ik hetquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:50 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Lol, dan wil ik wel weten met welk vliegtuig jij vliegt. Dan boek ik daar voortaan ook. Want een gewonevluchtis echt enorm saai, maar dat wist je natuurlijk al![]()
Ze doet inderdaad zo nu en dan wat modellenwerk. Dat is meer als een soort hobby. Maar dat staat los van dit programma.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:03 schreef Hapertje het volgende:
Dat het nep is, lijkt me deze bewezen met een reclame van de keukenspeciaalzaak. Die hebben ze weer opgeduikeld en wie speelt de hoofdrol hierin? Die moeder van het Hilversumse gezin!
Ik snap de link niet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:03 schreef Hapertje het volgende:
Dat het nep is, lijkt me deze bewezen met een reclame van de keukenspeciaalzaak. Die hebben ze weer opgeduikeld en wie speelt de hoofdrol hierin? Die moeder van het Hilversumse gezin!
Hij zegt dat ze een actrice is (figurant in reclame, actrice in groeten uit de rimboe)quote:
Wel op je hoofd danquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef tong80 het volgende:
'Ik draag geen luiers tussen mijn benen.'
Dan nog. Dat zegt niks.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze een actrice is (figurant in reclame, actrice in groeten uit de rimboe).
Zoiets?.
Dan ligt het gelukkig niet aan mij.quote:
Bij Jensen vertelde ze daarover. Ze staat ergens ingeschreven als model en via haar werk krijgt ze dan wel eens mailtjes over het een en ander. Ook een waarin er een gezin werd gezocht voor dit programma en ze dacht 'hee wij voldoen aan de eisen, wat leuk!'.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:03 schreef Hapertje het volgende:
je kan ook te ver gaan hequote:Op zaterdag 8 april 2006 18:24 schreef MiLalaa het volgende:
En ik ga het niet meer missen dit keerik zit gewoon NU al klaar
![]()
Alsof het een stel dieren zijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:06 schreef MiLalaa het volgende:
"de Himbaatjes gaan even een boterhammetje eten "
Ja, heerlijk!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Die altijd lachende Mentawai, dat jonge mannetje, hoe heet die eigenlijk... leukste figuur van de hele serie
Iddquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:06 schreef MiLalaa het volgende:
"de Himbaatjes gaan even een boterhammetje eten "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |