weet niet of ik dat wel zien wilquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohnee, een lingerieparty bij de Massings.Ik ga me steeds meer ergeren aan hun en vooral aan Moniek.
![]()
"In ons land hebben we geen borsten in zakjes."quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ohnee, een lingerieparty bij de Massings.Ik ga me steeds meer ergeren aan hun en vooral aan Moniek.
![]()
Wat deden die Himba's dan? Ik heb Groeten uit de Rimboe niet gezien ...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Moniek doet gewoon precies wat die Himba's in Afrika ook deden. Als ze daar nou iets van geleerd had...
Dat viel me ook al op ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:57 schreef jadelovespat het volgende:
Ton is dit weer een spelletje?
Dat is voetbal
Oww,dat is goed!
hahahahah
"Eigenlijk is het net zoiets als het maken van een pijl, of koken"quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:17 schreef PastorRichards het volgende:
Of in die vliegsimulator:
"Als het mogelijk is, koop ik het"![]()
de neger heeft gewoon een naam hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Hansje en de neger gaan samen rukken op J-Lo
Ik vind het aso-gehalte van Monique (en trouwens haar hele gezin... die Rachel die gaat huilen omdat broerlief 'slechts' tweede van Nederland is gewordenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:18 schreef pascalheister het volgende:
dat mens uit dat haagse gezin is erg irri idd
Wordt ook door de programmaleiding bepaald hoor dacht ik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:24 schreef PastorRichards het volgende:
en slepen hen mee naar allerlei zogenaamd 'typisch Hollandse' activiteiten zonder dat ze echt kennis maken met het dagelijks leven in Nederland.
Ja, alle Himba zijn eigenlijk wel OK, behalve die Kateeko mag wel wat minder zeuren, alhoewel ik me voor kan stellen dat ze zich ergert aan die enge heks van een Monique.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Chief echt wel heel wijs, eigenlijk.
Eigenlijk zou SBS dat ook moeten filmen. De terugkomst van de stamleden bij de stam. En wat ze dan te vertellen hebben.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:24 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Ik vind het aso-gehalte van Monique (en trouwens haar hele gezin... die Rachel die gaat huilen omdat broerlief 'slechts' tweede van Nederland is geworden) afbreuk doen aan het programma. Ze behandelen de stamleden die waarschijnlijk qua IQ de Massings ver achter zich laten als kleine kinderen, en slepen hen mee naar allerlei zogenaamd 'typisch Hollandse' activiteiten zonder dat ze echt kennis maken met het dagelijks leven in Nederland. Ik vraag me af wat de Himba's straks als ze terug in Namibië zijn allemaal over Nederland te vertellen hebben aan hun stamgenoten. Ik ben bang dat het niet al te lovend zal zijn (op de schoonheid van de vrouwen na dan
)
Volgens mij interesseren zowel die Himba en Mentawai zich meer in natuur en mensen dan in cultuurdingen en techniek.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad, neem ze dan in 't bos mee net zoals die anderen ofzo.
Één woord: plaatsvervangende schaamte. Okee, twee woorden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:29 schreef Sender_ het volgende:
Verders zijn die massings maar een dom volk zeg maar wel vermakelijke tv![]()
Plasvervangendâh schâmtâhquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Één woord: plaatsvervangende schaamte. Okee, twee woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |