Ik zou er ook niet meer voor vragen want nieuw kosten ze 280 euro:quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nu heb ik besloten dat ze weg gaan voor ieder minimaal ¤ 265 + ¤9,95 verzendkosten.
JA DAG! Ik ga natuurlijk niet onderhandelen over de prijsquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:00 schreef Paaul het volgende:
50 euro geboden.
Inderdaad, dat wil ik ook wel eens weten..quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef jpzegthallo het volgende:
wtf zijn Core Packs?
quote:Waarvoor is het bedoeld?
Vraag & Aanbod is uitsluitend bedoeld voor particuliere advertenties, op kleinschalige basis. Alleen goederen zijn toegestaan. Diensten kun je op FOK! niet aanbieden.
Ook Commerciėle advertenties zijn niet toegestaan! Mocht uw bedrijf interesse hebben in een advertentie op FOK!, dan kunt u contact opnemen met adverteren@fok.nl voor de mogelijkheden.
Moet ik een foto ervan plaatsen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:09 schreef donroyco het volgende:
Of zou dit een hele slechte 1 april grap zijn?![]()
Lezen is moeilijk hoor!quote:
nee, je topic gaat sowieso dicht zo.. want je mag niet meer dan 1 product verkopen..quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Moet ik een foto ervan plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |