abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36557717
quote:
TILBURG - Een 56-jarige man heeft zaterdag bijna negentig kilometer met twee Engelse handgranaten rondgereden om ze bij een politiebureau af te geven. De man was bij graafwerkzaamheden in de tuin van zijn nieuwe huis in het Noord-Brabantse Boxmeer op twee roestige granaten gestuit.

Omdat hij daar nog niet zo bekend was, besloot hij zijn vondst naar de politie in zijn voormalige woonplaats Tilburg te brengen. De man stopte de twee explosieven in een plastic tasje, reed ermee naar Tilburg en bracht ze naar het politiebureau aan de Ringbaan Zuid. De agenten op het bureau waren niet gediend van het pakketje en schakelden het Explosieven Opruimings Commando (EOC) in.

De straat voor het bureau werd uit veiligheidsoverwegingen tijdelijk afgesloten. De roestige granaten bleken zogenoemde Mill-granaten van Engelse makelij uit de Tweede Wereldoorlog.

Op een weiland in de omgeving zijn de explosieven tot ontploffing gebracht. De ijverige man heeft van de politie te horen gekregen dat het "niet verstandig" is met oude granaten te slepen. Hij kan de volgende keer de explosieven beter laten liggen en de politie waarschuwen.
bron

Omdat hij daar nog niet zo bekend was, besloot hij zijn vondst naar de politie in zijn voormalige woonplaats Tilburg te brengen.
Geniaal! !!!
En het is geen 1-april-grap, want op de P2000 monitor staat:
quote:
1200003 15:02:18 01-04-06 G BRAN A PRIO 6893 RINGBAAN ZUID TILBURG Explosief/munitie BRW Midden- en West Brabant ( Monitorcode Oost )
1200943 15:02:18 01-04-06 G BRAN A PRIO 6893 RINGBAAN ZUID TILBURG Explosief/munitie BRW M.W. Brabant ( District Oost Ovd Zuid-Oost )
Minimaal lichtelijk naief typje. .
pi_36559452
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:07 schreef veldmuis het volgende:

[..]

bron

Omdat hij daar nog niet zo bekend was, besloot hij zijn vondst naar de politie in zijn voormalige woonplaats Tilburg te brengen.
Geniaal! !!!
En het is geen 1-april-grap, want op de P2000 monitor staat:
[..]

Minimaal lichtelijk naief typje. .
Wtf dat is vlakbij . Die is langs me huis gereden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:20:17 #3
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_36559546
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:16 schreef existenz het volgende:

[..]

ach, hoogstens had je een poef gehoord man.. stel je niet aan.

vind dat afzet terrein altijd al zo belachelijk groot..
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_36559574
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:20 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ach, hoogstens had je een poef gehoord man.. stel je niet aan.

vind dat afzet terrein altijd al zo belachelijk groot..
Verdonk zou het geweldig gevonden hebben als ie ontploft was, is vlakbij het uitzetcentrum
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:21:57 #5
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_36559584
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:16 schreef existenz het volgende:

[..]

Nou, oeh, is bijna je hele huis ontploft
Wallahjeweettog
pi_36560093
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:21 schreef EmjaY het volgende:

[..]

Nou, oeh, is bijna je hele huis ontploft
Nee, ik baal dat er niet bij was toen ie werd afgeleverd Had de gezichten van de politieagenten wel willen zien

"Wer moek dees loaten?"
"Wesda?"
"Denk granate"
"..."

zoiets, alleen dan in correct accent
  Moderator zondag 2 april 2006 @ 02:14:46 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36568203
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:41 schreef existenz het volgende:

[..]

Nee, ik baal dat er niet bij was toen ie werd afgeleverd Had de gezichten van de politieagenten wel willen zien

"Wer moek dees loaten?"
"Wesda?"
"Denk granate"
"..."

zoiets, alleen dan in correct accent
roflcopter

maar goed, 2 handgranaten ... maak je nauwelijks die auto waar die in reed mee kapot (hem zelf wel overigens) maar dit is beter voor dat kleine grappige nieuws topic denk ik toch
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 2 april 2006 @ 02:15:35 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36568210
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')