Ga ergens anders vervelen, Bokkelul.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef Borkydude het volgende:
Mercedes
Als je stijl hebt neem je een Clio V6, in plaats van zo'n pauperbak.
Sorry, ik zal ff mijn objectieve mening geven.quote:
Deze:quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef Borkydude het volgende:
Mercedes
Dat ziet eruit als een mooie auto. Helaas heeft Mercedes een pauper-imago.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Nou, sorry maar ik ga voor de merc
beter?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:33 schreef Paales het volgende:
Tja, het kan ook niet door de beugel zo een reactie, hier dan maar overnieuw:
Wel jammer dat je in je ondertitel zo een tekst zet als elitair. Zolang je het maar niet serieus bedoeld, maarja. Als je elitair in je ondertitel zet en dan gaan zeuren om de ster die op je moeders auto zat dan is dat gewoon jammer. Jezelf hoger plaatsen in de samenleving dan andere doordat je het allemaal makkelijker voor elkaar hebt, is gewoon dom. Ik probeer het niet goed te praten van de ster van je auto, dat zeker niet.
Rotterdam, dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:40 schreef MrSASO het volgende:
Herkenbaar ik had een Mercedes e190 de ster was na een dagje stappen in rotterdam gejat.
Liever een Mercedes dan zo`n franse klotebak wat om de 2 maanden naar de klote gaatquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef Borkydude het volgende:
Mercedes
Je hebt Belgie nodig om in te draaien, maar hij stuurt wel kkfijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:40 schreef Bigs het volgende:
[quote]Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef Borkydude het volgende:
Mercedes
[/quote
Dat ding kan niet eens fatsoenlijk straatje keren.. de draaicirkel van dat ding heeft de grootte van de ring om Amsterdam![]()
Er komt ook geen staande ster meer op, nu wordt het zo'n plakster die recht op de motorkap komtquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:41 schreef Slarioux het volgende:
Of je neemt een dure mercedes waarbij die dingetjes inklappen of er uberhaubt niet op zitten.
Die heeft men vader die heeft er inderdaad geen last vanquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:44 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Had je maar deze gehad![]()
[afbeelding]
neem aan dat ze deze ster niet mee (kunnen) nemen![]()
Maar ik hou mijn 'ster' wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Keiichi het volgende:
[..]
die halen ze meestal in z'n geheel weg![]()
Ik vind de Clio mooierquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:28 schreef Agorias het volgende:
[afbeelding]
Renault babyface
vs
[afbeelding]
jep neem jij de clio maar :s
Had hem eraf gewrikt, dus denk dat je er weinig aan zult hebben.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:07 schreef Agorias het volgende:
stuur m gratis op! deal?
Ga je moeder pestenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:27 schreef Paales het volgende:
-edit-
en zelf er nog niet in mogen rijden omdat ie veelste jong is daarvoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:11 schreef Okkie_ het volgende:
Verkapt "mijn moeder heeft een mercedes en ik ben daar trots op" topic
Die zou ik ook links laten liggen omdat de auto zonder ster nog lelijker wordt dan hij nu al is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:44 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Had je maar deze gehad![]()
[afbeelding]
neem aan dat ze deze ster niet mee (kunnen) nemen![]()
Wat kut voor je dat andere mensen aan je moeders sterretje zittenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:21 schreef Agorias het volgende:
Wat hoor ik van men vader? De ster van mijn moeders mercedes is gejat!!! kunnen ze dan nergens meer afblijven?!?! Hier word ik echt pissig van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |