Ga ergens anders vervelen, Bokkelul.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef Borkydude het volgende:
Mercedes
Als je stijl hebt neem je een Clio V6, in plaats van zo'n pauperbak.
Sorry, ik zal ff mijn objectieve mening geven.quote:
Deze:quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef Borkydude het volgende:
Mercedes
Dat ziet eruit als een mooie auto. Helaas heeft Mercedes een pauper-imago.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Nou, sorry maar ik ga voor de merc
beter?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:33 schreef Paales het volgende:
Tja, het kan ook niet door de beugel zo een reactie, hier dan maar overnieuw:
Wel jammer dat je in je ondertitel zo een tekst zet als elitair. Zolang je het maar niet serieus bedoeld, maarja. Als je elitair in je ondertitel zet en dan gaan zeuren om de ster die op je moeders auto zat dan is dat gewoon jammer. Jezelf hoger plaatsen in de samenleving dan andere doordat je het allemaal makkelijker voor elkaar hebt, is gewoon dom. Ik probeer het niet goed te praten van de ster van je auto, dat zeker niet.
Rotterdam, dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:40 schreef MrSASO het volgende:
Herkenbaar ik had een Mercedes e190 de ster was na een dagje stappen in rotterdam gejat.
Liever een Mercedes dan zo`n franse klotebak wat om de 2 maanden naar de klote gaatquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef Borkydude het volgende:
Mercedes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |