quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
waar mogen we trots op zijn eigenlijk? ( In vergelijking met de rest van de omringende landen dan he)
Onderwijs, zorg, welvaart, iq, onze inzetten bij internationale missies, etc.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
waar mogen we trots op zijn eigenlijk? ( In vergelijking met de rest van de omringende landen dan he)
.... ik heb getwijfeld over Belgiejeeeeh
Whaha koelquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:47 schreef Philosocles het volgende:
Ik schaam me wel voor het beeld dat van Nederland wordt neergezet in dat IND-voorlichtingsfilmpje dat gisteravond op Nova te zien was. Daar komt een kerel aan op Schiphol, staat in de draaideur te hannessen, vervolgens gaan de deuren van de bus voor z'n neus dicht omdat de bus 'altijd op tijd rijdt', hij staat vervolgens te kutten met kleingeld bij de treinkaartjesautomaat nadat-ie eerst tegen de stroom in de roltrap op rent wegens het vergeten van dat treinkaartje - en ondertussen de voiceover die waarschuwt dat we hier een kutklimaat hebben. Welkom in Nederland.
palletsorteerse in het overvolle nederlandquote:
eerst jij wegquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:50 schreef funkmaster het volgende:
[..]
palletsorteerse in het overvolle nederland![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |