Morgen is een goeiedag voor een kater,quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:29 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Verdomd leuk spul.
Maar niet te veel, dat is de volgende dag niet leuk meer.
Edot: Geitquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef rompompom het volgende:
Prácht TT
Trouwens, van al die flauwe 1 aprilmeldingen, is "Het forum is succesvol van de server verwijderd." toch wel de garpigste
Heb het redirectgebeuren maar uitgezet vannacht, werd nogal irritant.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef rompompom het volgende:
Prácht TT
Trouwens, van al die flauwe 1 aprilmeldingen, is "Het forum is succesvol van de server verwijderd." toch wel de garpigste
Dat is zooooo waar..quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb het redirectgebeuren maar uitgezet vannacht, werd nogal irritant.
Wat voor werk doe je ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, ik zag vandaag een collega Fokken. Heb maar niets gezegd, misschien is het 1 van jullie wel
.
.
Nou nou..quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Telemarketing.
Allemaal kutstudentjes dus.
Hoi c_c!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, bef is we lerg dood vandaag.
Ik vraag me inderdaad ook af waar de rest is vandaagquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Hai JD!
Ik heb zojuist de optie dat mijn klok gewoon uren voorloopt en het stiekem 5 uur 's nachts is en daarom *niemand* (niet alleen op fok) aanwezig is overwogen. Maar dat is niet zoquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad ook af waar de rest is vandaag.
Ik heb in ieder geval maar weer eens een rustavondje ingelast.
Dat zou verdorie wel een verklaring zijn!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zojuist de optie dat mijn klok gewoon uren achterloopt en het stiekem 5 uur 's nachts is en daarom *niemand* (niet alleen op fok) aanwezig is overwogen. Maar dat is niet zo.
Fok doet irritantquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zou verdorie wel een verklaring zijn!
Dan werd het al weer bijna licht
En waren we hier weer eens ouderwets aan het nachtbraken
Het is in ieder geval al weer zondag! De beste dag van de week... ultiem niks doenquote:Op zondag 2 april 2006 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Fok doet irritant.
Maar inderdaad, het voelt echt al alsof het midden in de nacht is. En de nacht is net pas begonnen
.
Inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is in ieder geval al weer zondag! De beste dag van de week... ultiem niks doen![]()
Moet toch een keer compenseren voor dat 9-to-5 gedrag de rest van de weekquote:Op zondag 2 april 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Inderdaad.
Tot halverwege de middag slapen is soms best ok.
Bij mij is het 5-to-9 gedrag doordeweeksquote:Op zondag 2 april 2006 00:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet toch een keer compenseren voor dat 9-to-5 gedrag de rest van de week
Krijg nou tieten, wat doe je dan? Dat wil ik ookquote:Op zondag 2 april 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij mij is het 5-to-9 gedrag doordeweeks. PM, welteverstaan
.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Telemarketing.
Allemaal kutstudentjes dus.
Teruglezen is moeilijkquote:Op zondag 2 april 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh. Ja. Leg 's uit. Verkeerskunde?quote:Op zondag 2 april 2006 00:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Teruglezen is moeilijk.
Hm, hm, dan hou ik het toch maar op m'n stage.
Ik doe momenteel wat pogingen om NS wijs te maken hoe ze in de Randstad nog wat volk uit de auto kunnen kloppen. Als dat is gelukt ben ik klaar.quote:
Toe maar!quote:Op zondag 2 april 2006 00:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik doe momenteel wat pogingen om NS wijs te maken hoe ze in de Randstad nog wat volk uit de auto kunnen kloppen. Als dat is gelukt ben ik klaar.
Verder heb ik de afgelopen jaren van alles geleerd, van het juridische aspect van verkeer tot het ontwerpen van een heuse kruising met verkeerslichten.
Big business!
Ik vergeef het je wel hoorquote:Op zondag 2 april 2006 00:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Toe maar!
OK. Ik wil héél enthousiast reageren maar het lijkt mij enorm saai.
VERGEEF HET ME!
Yo!!!quote:
Hans?quote:
Ik denk ook niet dat het een héle bekende studie is, of dat het héél veel studenten trektquote:Op zondag 2 april 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vergeef het je wel hoor
Het is ook haast niet uit te leggen op zo'n manier dat het interessant klinkt.
Maarja, sommige mensen zijn er toch vrijwillig 5 jaar mee bezig.
En de kans op een baan is bijna 100%
Dat zijn twee waarhedenquote:Op zondag 2 april 2006 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk ook niet dat het een héle bekende studie is, of dat het héél veel studenten trekt.
Brabantquote:
Ik moet slapen, maar ik wil nie.... ruilen?quote:Op zondag 2 april 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
Hi,
im back again
and i wanna sleep for god sake
Dan moet je uitloggen en oogjes dicht doen.. Bye Byequote:Op zondag 2 april 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
Hi,
im back again
and i wanna sleep for god sake
Das wel slim iddquote:Op zondag 2 april 2006 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan moet je uitloggen en oogjes dicht doen.. Bye Bye![]()
doe nog een poging!quote:Op zondag 2 april 2006 00:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das wel slim idd
Maar ik heb dat al rond half 11 gedaan en nu ben ik nog steeds wakker
Ik moet niet slapen en ben er nog niet helemaal uit of ik het wel of niet wil...quote:Op zondag 2 april 2006 00:48 schreef djenneke het volgende:
Ik moet slapen, maar ik wil nie.... ruilen?![]()
we moeten een net-niet-lotgenotencontactpunt opzetten!quote:Op zondag 2 april 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet niet slapen en ben er nog niet helemaal uit of ik het wel of niet wil...
We zitten ook allemaal in een andere situatie
Whehehe jaaa! En dan noemen we het Hyves, net als die dingen waar bijen in wonen.quote:Op zondag 2 april 2006 00:52 schreef djenneke het volgende:
we moeten een net-niet-lotgenotencontactpunt opzetten!![]()
het is 2 april de tijd van grappen zijn overquote:Op zondag 2 april 2006 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe jaaa! En dan noemen we het Hyves, net als die dingen waar bijen in wonen.
Dat móet wel een doorslaand succes worden!![]()
![]()
het is nu weer tijd voor matige grappen!quote:Op zondag 2 april 2006 00:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
het is 2 april de tijd van grappen zijn over
En ik vond mijn grap vrij matig.quote:
Nee, wij zitten in hetzelfde bootje!quote:Op zondag 2 april 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik moet niet slapen en ben er nog niet helemaal uit of ik het wel of niet wil...
We zitten ook allemaal in een andere situatie
gemeenschappelijk verkeer?????quote:Op zondag 2 april 2006 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, wij zitten in hetzelfde bootje!
Das ook verkeer! Hihi!.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |