Die laatste regel er ook even snel bij typen hè.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:47 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
WTF is naspel? Bij mij is dat briefje achterlaten
van mijn kant dan
Lief slachtoffer,quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:47 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
WTF is naspel? Bij mij is dat briefje achterlaten
van mijn kant dan
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:10 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Meer zoiets als dit:
Hey, ik had haast dus heb ff je Mercedes Benz geleend. Ik bel je nog wel een keer.
XXX CSDG
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:41 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Voorspel: kwartiertje
De Daad Zelf: 5 minuten![]()
Wat mij betreft mag het langer duren, maar mannen jongetjes houden het gemiddeld niet zo lang vol![]()
Ik denk meestal aan dikke vrouwen... maatje walrus.. Helpt wel, maar meestal houd de seks dan ook op.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:44 schreef A-Hole het volgende:
Hoe zorgen jullie dan dat je niet te snel klaarkomt?
waarom denken...je kijkt gewoon wat er onder je ligt...quote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik denk meestal aan dikke vrouwen... maatje walrus.. Helpt wel, maar meestal houd de seks dan ook op.
quote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik denk meestal aan dikke vrouwen... maatje walrus.. Helpt wel, maar meestal houd de seks dan ook op.
Standjes wisselen, maar dan wel de juiste.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:44 schreef A-Hole het volgende:
Hoe zorgen jullie dan dat je niet te snel klaarkomt?
De ware vrouw!quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:10 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Meer zoiets als dit:
Hey, ik had haast dus heb ff je Mercedes Benz geleend. Ik bel je nog wel een keer.
XXX CSDG
ik kan over deze hele post zeggen.. same herequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Standjes wisselen, maar dan wel de juiste.
En tempo wisselen.
Soms door langzamer (dieper) stoten kom ik sneller.
En als ik als een beest tekeer ga kan ik het gek genoeg flink lang volhouden.
Zo lang als ik wil zelfs.
Eerst missionaris en dan naar doggy is voor mij geen goed combo om nog even goed door te kunnen gaan!
Dan heb je nog de pijp beurt tijdens voorspel techniek, ook heel effectief.
Persoonlijk hou ik het een tweede keer zonder enige vorm van moeite het heel erg lang vol.
As long as she wants, in whatever way...![]()
Blazkowich ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik ga gewoon moeilijke rekensommen oplossen in mijn hoofd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |