quote:Games:
Day of the tentacle, Gabriel Knight 1,2 en 3 , Sam and Max hit the road, Monkey Island 1,2 en 3, Prince of Persia, The incredible machine, Grand theft auto: Vice city.
dat dacht ik dus ook altijd, maar met sex is het precies andersom bij mij... het duurt voor me gevoel altijd veel te kort, een kwartier ofzo... todat ik op mijn horloge keek toen we begonnen en eindigden, en we waren ruim 80 minuten bezig geweest...quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:18 schreef Puntenjager het volgende:
ach... de meeste mensen denken ook dat ze 3 minuten tandenpoetsen. Time het maar es een keer. 1 minuut halen is al een opgave. Volgens mij geldt voor intercourse iets soortgelijks (wel langer dan tandenpoetsen, maar niet zo lang als men denkt)
kom jij maar bij mij.... lik ik je eerst een uurtjequote:Op zaterdag 1 april 2006 15:41 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Voorspel: kwartiertje
De Daad Zelf: 5 minuten![]()
Wat mij betreft mag het langer duren, maar mannen houden het gemiddeld niet zo lang vol![]()
Ik wil en kom meestal meerdere keren... 1x is maar zo gewoontjes.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ach, ik vind het eigenlijk wel grappig dat de meeste mannen zo snel klaarkomen. daar steek ik goed bij af![]()
Dat heb ik ook altijd, denk je 'tering NU al klaarquote:Op zondag 2 april 2006 00:47 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook altijd, maar met sex is het precies andersom bij mij... het duurt voor me gevoel altijd veel te kort, een kwartier ofzo... todat ik op mijn horloge keek toen we begonnen en eindigden, en we waren ruim 80 minuten bezig geweest...
Hier draag je een belangrijk punt aan... 'horloge'.quote:Op zondag 2 april 2006 00:47 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook altijd, maar met sex is het precies andersom bij mij... het duurt voor me gevoel altijd veel te kort, een kwartier ofzo... todat ik op mijn horloge keek toen we begonnen en eindigden, en we waren ruim 80 minuten bezig geweest...
Ah, de andere manier van toegeven dat je niet kan klaar komen en maar wat anders gaat doen totdat je denkt dat het je deze keer wel lukt.quote:Op zondag 2 april 2006 13:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mijn voorkeur gaat wel uit naar het langere werk met eet, rook en drink pauzes.
PCIESquote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ah, de andere manier van toegeven dat je niet kan klaar komen en maar wat anders gaat doen totdat je denkt dat het je deze keer wel lukt.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |