heb gezegd dat ik haar zal mailen als ik de knoop door ging hakkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat niet nee. Maar als je ze mooi vind dan moet je ze nemen![]()
Of is het nog geen tijd om knopen door te hakken?
En Toyo is goed
Slijt wel iets harder.
Vrouwenpolderquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hebt toch wel even je eigen Vulva laten zien?![]()
En naar wel strand ben jij geweest als je nu al weer terug bent?We gaan niet smokkelen met zoetwater recreatiestrandjes hier eh
![]()
Aaaaight, dit worden ze niet dusquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb gezegd dat ik haar zal mailen als ik de knoop door ging hakken
Nog ff paar dagen twijfelen enzo![]()
Dat noem je toch niet het strand manquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vrouwenpolder
Ik ben fucking gezandstraalt man
Waaide veel te hard
Saai. Ze hadden er eigenlijk geen leuke brillen. En ik heb mijn ogen nog niet op laten meten want ik had mijn lenzen inquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:38 schreef BaraCuda het volgende:
Het waaide echt tifus hard
m'n maat ging op z'n bek en op zijn buik over het strand![]()
sjoem hoe is je bril? en hoe hard ben je achteruit gegaan?
Brand je hem gewoon niet weg. Of je gooit er zelf even wat compressie overheen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:11 schreef BaraCuda het volgende:
Tifus heb ik een film gekocht die op double layer gebrand moet worden
die zijn 5 euro per stuk
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:18 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
misschien wel heur... ik moet ze nog onder mijn auto shoppen![]()
Hoezo is vrouwenpolder geen strandquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat noem je toch niet het strand man![]()
En inderdaad jij liever dan ik met deze wind
Ohquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Saai. Ze hadden er eigenlijk geen leuke brillen. En ik heb mijn ogen nog niet op laten meten want ik had mijn lenzen in
Hmm, ik doe het liever meteen goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh![]()
Bij mij meten ze altijd gewoon met lenzen in...
Hij kan er bijvoorbeeld 0,25 bij doen en dan kan ik kijken of het beter of minder word
Zelfs op het strand met windsnelheden van 50km/h maximale was 51.4 volgends m'n windmeterquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:19 schreef ook_gek het volgende:
hier waait het niet eens zo hard gelukkig. Was perfect te doen hoor in de zon
Dan snap ik niet wat je zeiquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is gewoon goed
Die toko van jou moet nieuwe meetapparatuur aanschaffen
neequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn hart![]()
Al begonnen met soepen?
Whahahahquote:Grote zoektocht naar ontsnapte haai
DEN HAAG - De ontsnapte haai die voor de kust van Scheveningen rondzwemt, is door de Haagse reddingbrigade verschillende malen gesignaleerd.
Ook medewerkers van de dierenambulance staan op de uitkijk, maar het is tot nu toe niet gelukt de haai te vangen. Het dier ontsnapte zaterdagochtend uit een aquarium van Sea Life Scheveningen. Er stond per ongeluk een sluis open waardoor de haai kon wegzwemmen. De doorgang staat in directe verbinding met de Noordzee.
Volgens experts gaat het om een grijze zandhaai. Het dier zou onvoorspelbaar gedrag vertonen en bijtgraag zijn. Hulpdiensten hebben zich teruggetrokken, omdat het op zee te gevaarlijk is.
Haaienexperts proberen het beest voorlopig levend te vangen. Tot die tijd is de zee voor de kust van Scheveningen voor iedereen verboden gebied.
Nou ik ga voor een apparaat zitten, en die kerel kan dan steeds per 0,25 lensjes voor mijn ogen plaatsen...quote:
Ik was even in de war met een andere polderquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoezo is vrouwenpolder geen strand
dat is juist wat je noemt een strandmeter of 400 a 500 lopen naar de zee de rest zand
Ja, maar dan krijg je een bril op sterkte waarbij je je lenzen in moet doen. Omdat het anders niet meer kloptquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik ga voor een apparaat zitten, en die kerel kan dan steeds per 0,25 lensjes voor mijn ogen plaatsen...
Hij vraagt steeds aan me of het beter of minder word... En dan uiteindelijk na een aantal lensjes ervoor te hebben geschoven kom je op de perfecte instelling uit
Toch wel als je daar al vanaf je 15e komt schatquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:25 schreef Sjoem het volgende:
Ze weten de sterkte van mijn lenzen niet hè?
Nee, mijn lenzen heb ik bij een andere opticien, schat. Dat zei ik straks ook alquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toch wel als je daar al vanaf je 15e komt schat
tenminste hij zal het toch in z'n computer hebben staan?
Oh zooooooooooooooooquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je een bril op sterkte waarbij je je lenzen in moet doen. Omdat het anders niet meer klopt
Ja, dat moet ook! Maar dat moest dus gisteren, bij de goede opticien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh zoooooooooooooooo
Nee ik dacht dat je lenzen ook moest laten nakijken
we lullen beetje langs elkaar af
Ja kloptquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, mijn lenzen heb ik bij een andere opticien, schat. Dat zei ik straks ook al
goh VGZquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook! Maar dat moest dus gisteren, bij de goede opticien.
De bril haal ik bij Hans Anders omdat ik die vergoed krijg ivm mijn jongerenverzekering
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:25 schreef ook_gek het volgende:
whehe deze vind ik wel leuk verzonnen![]()
[..]
Whahahahop zeker dat er mensen gaan kijken
![]()
ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:29 schreef BaraCuda het volgende:
Arggg ben die kutzooi van fok met z'n 1 april beu![]()
allemaal extra handelingen na een post![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja kloptSorry ik had beter moeten opletten
![]()
Hmmm een instelling misschien?quote:
Ja heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:32 schreef Sjoem het volgende:
BaraCuda? Doe eens op Opties klikken en dan op Ja bij "Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn:"
neuken ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vanavond slik ik de pil en dan is het over hoor
Nee!quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Vanavond slik ik de pil en dan is het over hoor
Ik ga ff stiekem die velgen van die 850R afschroeven denk ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb ik al gevonden... moet ze alleen nog onder mijn auto shoppen![]()
Men is uren op bezoek voor 1 zo'n hondje?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga ff stiekem die velgen van die 850R afschroeven denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |