Ik hoop het ook. McCarthy aan de machtquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn departement gaat opheffen en voor het wachtgeld gaat.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:42 schreef Lithion het volgende:
Steijn zou ik wel mee door één deur kunnen denk ik. En dan bedoel ik dus niet zo'n overdreven brede gehandicaptendeur.
Dat zal me een spektakel worden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:20 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Ik ga voor Steijn, McCarthy en Sidekick.
McCarthy heeft best goede punten, hij heeft alleen de toon van de muziek niet door.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat zal me een spektakel worden.
Goed voorstel, maar die laatste twee users ken ik niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:20 schreef HenriOsewoudt het volgende:
McCarthy, Karzeuler, Davitamon en Mannekino
Ons eerste wetsvoorstel behelst het opheffen van alle departementen, het parlement en de regering zelf.
nou en of! Kyoto halen bv. en ExtraWaskracht in de smiezen houden ivm de grote stofuitstoot op de autowegenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Voor spek en bonen veel reizen. Of krijg ik van Zakjap een mandaat?
Je wilt me gewoon op afstandquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
En ik ben de beroerdste niet, SCH mag ambassadeur worden in de VS.![]()
Nou, volgens mij rijden jullie beide in zo'n patserige bolide dus moet me wel een garagedeurtje wezenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:42 schreef Lithion het volgende:
Steijn zou ik wel mee door één deur kunnen denk ik. En dan bedoel ik dus niet zo'n overdreven brede gehandicaptendeur.
Ik gun jou er eenquote:Op zondag 2 april 2006 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Tekenend dat de mensen die hier altijd zo over de inhoud van de politiek klagen, hier geen alternatief regeeraccoord neerzetten, maar wie ze de baantjes gunnen..
Garagedeur voor de bolide, hangardeur voor m'n ego.quote:Op zondag 2 april 2006 00:29 schreef SCH het volgende:
Nou, volgens mij rijden jullie beide in zo'n patserige bolide dus moet me wel een garagedeurtje wezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |