abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 april 2006 @ 03:46:25 #1
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36543392
ok...je komt tekort in je relatie...waarom niet eerst uitmaken voordat je met iemand anders gaat n**ken??
Situatie: een stapvriendin heeft een vriend...zij is heel onzeker...vorige relatie bezeikt door vriend...
inmiddels nieuwe vriend, al een paar jaar...maar....hij klaagt regelmatig over zijn sexleven...ze is te onzeker blabla..ik probeer er zo min mogelijk op in te gaan. Zeg maar zo van: 'daar moet je het met HAAR over hebben..maar hij blijft toespelingen maken...

ik heb hem meerdere malen duidelijk gemaakt dat ik niet geinteresseerd ben..misschien als hij vrijgezel zou zijn, maar dat is nu eenmaal niet zo. Maar desondanks blijft hij opmerkingen maken. Ik voel me hierdoor goed ongemakkelijk aangezien hij altijd bij mij komt klagen over haar..het laatste wat ik wil is haar kwetsen...waar ze zo bang voor is....is dus dat hij vreemd zou gaan...maar ik weet dus als ik erop in zou gaan...dat het dus zou gebeuren...daar pas ik voor...
maar goed ik was vanavond met haar op stap, cafe ging sluiten en hij was ergens anders op stap, vervolgens krijg ik weer een sms van hem:
ik vind jou zo sexy.....kus...(naam)
ik heb hem ook altijd gezegd dat ik nooit iets met hem zou doen omdat ik zo veel respect heb voor zijn vriendin en dat ze dit dus absoluut niet verdient...

Ik heb op deze sms dus ook deze reactie gegeven:
Pardon??(naam) staat naast me!!!! Dit moet je tegen HAAR zeggen en NIET tegen mij!!!

Hoe denken jullie hierover?
Moet ik haar alles vertellen? Of moet ik maar gewoon aan hem duidelijk blijven maken dat ik geen interesse heb? Ik wil me ook helemaal niet mengen in hun relatie maar..tja het voelt allemaal niet goed zeg maar...

[ Bericht 0% gewijzigd door zwartedoos op 01-04-2006 10:00:37 ]
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  zaterdag 1 april 2006 @ 03:50:50 #2
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36543418
oja...het barst vast vd spelfouten, zoja...sorry...tis al laat
pi_36543426
Vertellen, lijkt me logisch .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zaterdag 1 april 2006 @ 04:25:43 #4
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_36543588
Ik ben ook altijd voor eerlijkheid, wat de opties ook zijn.
Je hebt misschien wel een strategische fout ooit gemaakt door hem te vertellen dat als hij vrijgezel zou zijn, je dan misschien wel iets met hem zou willen, of heb je dat niet tegen hem gezegd?

En sorry hoor maar die vriend die klaagt over zijn sexleven bij jou, en dan eigenlijk met jou wel de schade wil inhalen
Daar hoef je verder geen redelijkheid van te verwachten...
  zaterdag 1 april 2006 @ 05:48:45 #5
142236 Polen
Bessen-appel
pi_36543741
Misschien leuk om daar met haar eens over te spreken. Mogelijk zou de relatie tussen jou en haar er nog onder lijden als je het stil houdt, dus praat erover.
pi_36544624
Ik zou 't ook aan haar vertellen, wat moet ze met zo'n sukkel, als jij niet hapt gaat hij op zoek naar de volgende die misschien wel vatbaar is voor dat soort toespelingen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 09:50:18 #7
6775 Hunk
Perfectomundo
pi_36544657
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 03:46 schreef zwartedoos het volgende:
ok...je komt tekort in je relatie...waarom niet eerst uitmaken voordat je met iemand anders gaat neuken??
Je gooit toch ook geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt Men, is dat nu zo moeilijk?
Clerasil heb ik niet nodig
pi_36544703
Als zij een vriendin is van je en wilt niet dat ze gekwetst word zou ik het zeker tegen haar zeggen. Als hij dit bij jou doet , doet hij het misschien ook wel bij een ander. Maw. vroeg of laat word ze dan toch ook door hem gekwetst. Hij is overduidelijk niet gelukkig in zijn relatie ivm. hun sexleven , praat hier niet over met haar dus zal dat ook niet veranderen.
Ik zou het dus zeker vertellen , ondersteund met die sms-jes , want ze zal je anders misschien niet eens geloven of hij ontkend het misschien wel.
pi_36544906
ik zou het gewoon vertellen aan je vriendin
wie weet wat meneer nog allemaal meer uitvoerd?
dit is echt niet goed voor die vriendin
dat ze eigelijk voor de gek gehoude wordt.
gewoon met haar over hebben
want zo kan het niet verder
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  zaterdag 1 april 2006 @ 10:24:54 #10
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_36545078
verleiden tot het moment dat hij je wil zoenen en dan een harde knie tusen ze ballen plaatsen.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zaterdag 1 april 2006 @ 10:32:32 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36545209
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:50 schreef Hunk het volgende:

[..]

Je gooit toch ook geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebt Men, is dat nu zo moeilijk?
Schoenen hebben ook gevoel, hoor!

Tja, die jongen uit de OP is een loser. Wat kun je er verder over zeggen? Alleen het feit is dat als je het haar vertelt, dat zij het jou dan waarschijnlijk (alhoewel onterecht) ook kwalijk neemt. Zo gaat dat.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 1 april 2006 @ 10:46:55 #12
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36545430
quote:
ok...je komt tekort in je relatie...waarom niet eerst uitmaken voordat je met iemand anders gaat n**ken??
Situatie: een stapvriendin heeft een vriend...zij is heel onzeker...vorige relatie bezeikt door vriend...
inmiddels nieuwe vriend, al een paar jaar...maar....hij klaagt regelmatig over zijn sexleven...ze is te onzeker blabla..ik probeer er zo min mogelijk op in te gaan. Zeg maar zo van: 'daar moet je het met HAAR over hebben..maar hij blijft toespelingen maken...

ik heb hem meerdere malen duidelijk gemaakt dat ik niet geinteresseerd ben..misschien als hij vrijgezel zou zijn, maar dat is nu eenmaal niet zo. Maar desondanks blijft hij opmerkingen maken. Ik voel me hierdoor goed ongemakkelijk aangezien hij altijd bij mij komt klagen over haar..het laatste wat ik wil is haar kwetsen...waar ze zo bang voor is....is dus dat hij vreemd zou gaan...maar ik weet dus als ik erop in zou gaan...dat het dus zou gebeuren...daar pas ik voor...
maar goed ik was vanavond met haar op stap, cafe ging sluiten en hij was ergens anders op stap, vervolgens krijg ik weer een sms van hem:
ik vind jou zo sexy.....kus...(naam)
ik heb hem ook altijd gezegd dat ik nooit iets met hem zou doen omdat ik zo veel respect heb voor zijn vriendin en dat ze dit dus absoluut niet verdient...

Ik heb op deze sms dus ook deze reactie gegeven:
Pardon??(naam) staat naast me!!!! Dit moet je tegen HAAR zeggen en NIET tegen mij!!!

Hoe denken jullie hierover?
Moet ik haar alles vertellen? Of moet ik maar gewoon aan hem duidelijk blijven maken dat ik geen interesse heb? Ik wil me ook helemaal niet mengen in hun relatie maar..tja het voelt allemaal niet goed zeg maar...
Ik zou het niet vertellen want dan kwets je haar en wordt ze alleen maar nog onzekerder!!! Ik zou wel bij die kerel dreigen, dat als ie hiermee doorgaat, dat je het dan aan haar vertelt....Dan stopt ie vast wel.... Mannen............
Oh yes i did!
pi_36545482
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:46 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Ik zou het niet vertellen want dan kwets je haar en wordt ze alleen maar nog onzekerder!!! Ik zou wel bij die kerel dreigen, dat als ie hiermee doorgaat, dat je het dan aan haar vertelt....Dan stopt ie vast wel.... Mannen............
Zo'n meid verdient toch beter? Verplaats je eens in haar positie , zou jij het dan niet willen weten? En hoe zou jij je voelen als andere het wel weten maar jou niets vertellen...
  zaterdag 1 april 2006 @ 10:55:33 #14
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36545559
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:49 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Zo'n meid verdient toch beter? Verplaats je eens in haar positie , zou jij het dan niet willen weten? En hoe zou jij je voelen als andere het wel weten maar jou niets vertellen...
Ja daar heb je ook wel gelijk in....Maar toch zou ik het niet vertellen denk ik, ik zat zelf ook in een soort vergelijkbare situatie...Ik hoorde zelfs dat dat meisje met hem ging verloven Tja soms kun je dingen misschien beter niet weten...wat niet weet wat niet deert...
Oh yes i did!
pi_36545610
quote:

[..]
Mannen............
En bedankt hé...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_36545619
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:55 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Ja daar heb je ook wel gelijk in....Maar toch zou ik het niet vertellen denk ik, ik zat zelf ook in een soort vergelijkbare situatie...Ik hoorde zelfs dat dat meisje met hem ging verloven Tja soms kun je dingen misschien beter niet weten...wat niet weet wat niet deert...
Lekkere basis voor een huwelijk dan. Dan weet je eigenlijk al dat ze uiteindelijk als nog gaan scheiden en dat brengt een stuk meer rompslomp met zich mee als je getrouwd bent. En wat als er eventueel kinderen dan in het spel zijn? Verzwijgen is ook liegen vind ik.
Juist doordat TS sms-jes heeft kan ze het erg hard maken wat er gaande is.
pi_36545625
Hoe moeilijk en lullig het ook is, vertel het haar, ze verdient beter, je hebt die smsjes ( als je ze nog hebt? ) om het te bewijzen.
Ze zal kapot zijn, maar als je dit blijft verzwijgen, en die vriend gaat met iemand anders vreemd, of ze komt hier later achter, zal ze alleen maar woedend op jou erbij zijn dat je niets verteld hebt.
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:01:35 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36545649
Als de vriend van een vriendin van mij zo overduidelijk avances naar mij maakt, dan zou ik haar daar toch subtiel maar duidelijk op wijzen.
Met hem heb ik verder niets te schaften, zij is een vriendin.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:02:15 #19
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_36545663
Laat dat sms aan je vriendin lezen en leg het uit.
Zij verdient beter en die jongen is triest.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:02:27 #20
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_36545667
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

En bedankt hé...
oke oke... Sommige mannen hehehehehe
Oh yes i did!
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:49:12 #21
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36546519
kijk door dit soort achterlijke figuren hebben wel eerlijke mannen de grootste problemen bij gekwetste vrouwen.

ik zou gewoon alles tegen die vriendin zeggen. als hij vreemd gaat en zij komt er later achter dat jij het wist dan word ze ook kwaad op jou. en als die eikel al zo tegen jou doet dan weet ik wel zeker dat hij elke mogelijke vrouw neukt die die kan neuken.
De wereld is op hol geslagen
pi_36547463
Ik zou over die sms beginnen tegen je vriendin wanneer hij erbij is. Dat zal hem leren.
pi_36547855
Gewoon vertellen dus, dan maakt zij het uit en kun jij met 'm neuken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:49:22 #24
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36548007
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon vertellen dus, dan maakt zij het uit en kun jij met 'm neuken.
Om je vervolgens af te vragen of hij jou niet hetzelfde flikt!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_36548058
Je vind hem te leuk he? Anders had je het allang aan je vriendin verteld... Je wilt hem gewoon maar kunt het niet maken tegenover je vriendin...
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_36548129
quote:
Situatie: een stapik heb hem meerdere malen duidelijk gemaakt dat ik niet geinteresseerd ben..misschien als hij vrijgezel zou zijn, maar dat is nu eenmaal niet zo.
Stel hij maakt het uit, wat doe je dan?
pi_36548188
Dat neukt ze 'm.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36548250
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat neukt ze 'm.
In die zwarte Doos.
pi_36549713
Maak die vriend even duidelijk dat dit NIET normaal is en dat hij eerlijk moet zijn of jij bent het ..
pi_36549888
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef Lammie het volgende:

[..]

In die zwarte Doos.
pi_36550778
Ligt het aan mij of ben jij ook gewoon naïef bezig? Je hebt zelf dus ook gemixte signalen naar die vriend gestuurd... "Als hij vrijgezel zou zijn..." Dat gebruikt hij juist dan als voedingsbodem op steeds verder door te gaan. Jouw eigen daden hebben ook tot dit probleem geleid. Dan ben je wat dat betreft ook niet duidelijk genoeg geweest.
Maar dat neemt niet weg dat die vriend ook geen fatsoen heeft... Die stapvriendin is dan ook wel beter af zonder hem, zoals ik het zie. Als er problemen zijn in een relatie heb je het er met je partner over, en die vriend maakt er dan mooi gebruik van om het bij jou aan te pappen.
Als je een beetje ruggengraat hebt, vertel je het gewoon die stapvriendin.
  zaterdag 1 april 2006 @ 17:40:32 #32
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36555336
Nou ik heb hem natuurlijk nooit verteld dat als hij vrijgezel zou zijn dat ik misschien wel geinteresseerd zou zijn Heb hem ook nooit aanleiding gegeven. En als het een goede vriendin zou zijn had ik het ook allang verteld maar het gaat in dit geval zoals ik al zei in de OP over een stapvriendin. D.w.z. ik zie haar alleen met uitgaan.
We smssen zelden of nooit, we komen alleen op dezelfde feesten ed. En daar kunnen we het goed met elkaar vinden. Maar het is dus niet echt een goede vriendin.
Ik twijfel dan ook of ze me wel zou geloven..
En dan ben ik het varken...terwijl ik nooit erop in zou gaan.
pi_36556197
Oh in dat geval.. laat ze het dan zelf maar uitzoeken . Beetje riskant om in andermans relatie te gaan stoken
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:10:25 #34
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_36556233
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 17:40 schreef zwartedoos het volgende:
Dan moet je het niet vertellen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:12:32 #35
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36556295
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:10 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Dan moet je het niet vertellen . . .
Ze heeft toch dat sms-je? Of heeft ze die al gewist?
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:16:18 #36
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_36556404
quote:
Nou ik heb hem natuurlijk nooit verteld dat als hij vrijgezel zou zijn dat ik misschien wel geinteresseerd zou zijn Heb hem ook nooit aanleiding gegeven. En als het een goede vriendin zou zijn had ik het ook allang verteld maar het gaat in dit geval zoals ik al zei in de OP over een stapvriendin. D.w.z. ik zie haar alleen met uitgaan.
We smssen zelden of nooit, we komen alleen op dezelfde feesten ed. En daar kunnen we het goed met elkaar vinden. Maar het is dus niet echt een goede vriendin.
Ga gewoon met hem dat zal haar leren!
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:23:08 #37
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36556574
het smsje heb ik nog...
en ik heb geen interesse in hem.
Ik denk dat ik het er maar gewoon bij laat...en vooral niet inga op zn avances. Het zou wat anders zijn als het een goede vriendin zou zijn idd...maar nu denk ik dat ik toch beter mn mond kan houden..
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:24:53 #38
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_36556634
Ik begrijp niet waar je nou zo moeilijk over doet hoor. Gewoon tegen haar zeggen, dan heb jij je ethische plicht vervuld . Voeg er meteen aan toe dat ze misschien niet aan een relatie moet beginnen zolang ze zo onzeker is of dat allee moet doen met iemand die daar heel goed mee om kan gaan anders gaat het bij het volgende vriendje weer idem en zakt haar zelfvertroweun nog verder. Wat zij er vervolgens mee doet is haar ding en aangezien je zelf al schreef dat ze toch geen close vriendin van je is heb jij verder ook niet veel te verliezen mocht ze je niet willen geloven oid.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_36556646
Nou. Volgens mij heb je gewoon interesse in hem maar ben je jezelf enorm aan het overschreeuwen nu.

Ik vind het trouwens zeer nobel van je.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:29:42 #40
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36556788
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:25 schreef nozem het volgende:
Nou. Volgens mij heb je gewoon interesse in hem maar ben je jezelf enorm aan het overschreeuwen nu.

Ik vind het trouwens zeer nobel van je.
ik heb echt geen interesse in hem...vond m wel leuk maar meer niet. Heb mn hoofd ook nu wel bij andere dingen zitten
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:32:31 #41
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_36556862
Neuk die jongen gewoon een keertje. Dan kun jij profiteren van al die opgekropte lust en geilheid!
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:32:39 #42
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_36556870
Topic kan dicht we zijn er helemaal uit Je vertelt t dus niet... Succes verder... Groetjessss
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:34:30 #43
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36556927
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:32 schreef Mars het volgende:
Neuk die jongen gewoon een keertje. Dan kun jij profiteren van al die opgekropte lust en geilheid!
haha lol, ik kan mn lust wel al ergens anders kwijt hoor
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:37:32 #44
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_36557014
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:34 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

haha lol, ik kan mn lust wel al ergens anders kwijt hoor
Fijn om te weten.
pi_36557018
Gatverdamme... MET JOU?!
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:38:26 #46
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_36557041
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef keesjeislief het volgende:
...logische oplossing...
Anders reageer je daar gewoon niet op en zo. .
Fotoboek
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:41:36 #47
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36557128
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef keesjeislief het volgende:
Ik begrijp niet waar je nou zo moeilijk over doet hoor. Gewoon tegen haar zeggen, dan heb jij je ethische plicht vervuld . Voeg er meteen aan toe dat ze misschien niet aan een relatie moet beginnen zolang ze zo onzeker is of dat allee moet doen met iemand die daar heel goed mee om kan gaan anders gaat het bij het volgende vriendje weer idem en zakt haar zelfvertroweun nog verder. Wat zij er vervolgens mee doet is haar ding en aangezien je zelf al schreef dat ze toch geen close vriendin van je is heb jij verder ook niet veel te verliezen mocht ze je niet willen geloven oid.
naja, ik ken haar niet goed genoeg om haar te gaan vertellen wat ze nu wel of niet moet doen..
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:43:29 #48
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_36557181
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:41 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

naja, ik ken haar niet goed genoeg om haar te gaan vertellen wat ze nu wel of niet moet doen..
Dan neem je toch alleen het eerste deel van mijn briljante oplossing. Slotje. .
Fotoboek
  zaterdag 1 april 2006 @ 18:52:10 #49
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_36557412
mail haar gewoon dit topic-URL.

Problem Solved.
pi_36560299
quote:
Als jij niet hebt laten merken dat jij geen interesse in hem hebt, my bad. Maar maakt een onderscheid tussen goede vriendin of een stapvriendin dan uit?
pi_36560860
Had gewoon net gedaan of je dom bent, gelijk bij dat smsje:'heey kijk je vriend stuurt je een smsje maar per ongeluk naar mij!'
Zou ze wel gekwets zijn...maar ja....het zou wel beter zijn voor haar als ze met hem zou kappen..waarom aandacht bij een ander zoeken als je al iemand hebt?..En jij zou iig van hem af zijn.
Wat jij hebt gedaan is het meteen geheim gehouden...dat is een beejte tegenstrijdig..niet dat je het expres doet...maar zo kan hij het wel opvatten..
Of het nou een goede vriendin is of stapvriendin, dat maakt volgens mij niet uit..
Video meliora proboque deteriora sequor
pi_36561131
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:12 schreef CecilBDemented het volgende:
ik zou het gewoon vertellen aan je vriendin
wie weet wat meneer nog allemaal meer uitvoerd?
dit is echt niet goed voor die vriendin
dat ze eigelijk voor de gek gehoude wordt.
gewoon met haar over hebben
want zo kan het niet verder
Dat vind ik arrogant.
TS ziet alleen háár deel van het verhaal.
Hoe kan zij (of wij op basis van haar posts) beslissen wat het beste voor dat meisje is?

Als die relatie zo zwak is hoeft TS toch niet degene te zijn die ze de duw naar de afgrond verkoopt, omdat zij dat toevallig kan?
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:30:20 #53
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_36561256
Misschien kun je hun relatie redden door regelmatig seks met hem te hebben. Zolang de relatie verder goed is en zij van niks weet. Hij is z'n frustratie kwijt, zij hoeft geen seks met hem te hebben en jij hebt er een neukertje bij.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:55:44 #54
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_36561962
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:30 schreef vbmot het volgende:
Misschien kun je hun relatie redden door regelmatig seks met hem te hebben. Zolang de relatie verder goed is en zij van niks weet. Hij is z'n frustratie kwijt, zij hoeft geen seks met hem te hebben en jij hebt er een neukertje bij.
he das mijn topic!!! (zie fuckbuddie wie heeft? deel II)
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:56:16 #55
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_36561974
hallo waarom ben ik gebanned
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_36562207
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:56 schreef Gstyles het volgende:
hallo waarom ben ik gebanned
Gewoon.
pi_36562416
Het is miss niet een goede vriendin,maar je maak je toch wel druk om haar..

Ik zou het sowieso vertellen..haat dat soort gasten
Maar zou hem wel zeggen dat ie heel snel moet gaan ophouden dat ik anders even die smsjes aan haar laat zien

Wat een ziekelijke kwast
Kijk je moet doen wat je zelf goed dunkt..maar zou hem dan heel duidelijk maken dat hij er mee moet stoppen.. en doet hij dat niet.. zou ik het alsnog aan haar laten zien en vertellen.
Salsa Española
pi_36564807
ze moet weten watvoor onbetrouwbare klootzak hij is..
zodra het tot hem is doorgedrongen dat jij m echtniet moet, gaat ie welweer opzoek naar een nieuw slachtoffer om mee vreemd tegaan.. als hij dat nu ook al niet doet trouwens
  zondag 2 april 2006 @ 00:51:12 #59
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_36566377
Where does your allegiance lie?

Tuurlijk is het tof om leuk gevonden te worden door een 'bezette' kerel, en tuurlijk is het niet tof om je beste vriendin achter haar rug om te flessen. Maar zelfs als jullie elkaar wel leuk vinden, dan kan je er nog niet maximaal van genieten, omdat je weet dat je je beste vriendin daarmee ontzettend pijn doet. En zij waarschijnlijk vanaf dat moment een ontzettende tyfushekel aan je heeft en geen mogelijk onbenut zal laten om jou zwart te maken.

Dus: is dit je allemaal waard, of hou je toch liever een goede vriendin?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 2 april 2006 @ 01:01:33 #60
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36566672
quote:
Op zondag 2 april 2006 00:51 schreef HenryHill het volgende:
Where does your allegiance lie?

Tuurlijk is het tof om leuk gevonden te worden door een 'bezette' kerel, en tuurlijk is het niet tof om je beste vriendin achter haar rug om te flessen. Maar zelfs als jullie elkaar wel leuk vinden, dan kan je er nog niet maximaal van genieten, omdat je weet dat je je beste vriendin daarmee ontzettend pijn doet. En zij waarschijnlijk vanaf dat moment een ontzettende tyfushekel aan je heeft en geen mogelijk onbenut zal laten om jou zwart te maken.

Dus: is dit je allemaal waard, of hou je toch liever een goede vriendin?
ik geloof dat jij het niet helemaal begrepen hebt
Tof??Ik dacht het niet dus..en hem leuk vinden? Tis een klootzak. Goede vriendin? Lees jij het topic eens effe door
  zondag 2 april 2006 @ 01:10:19 #61
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_36566859
quote:
Nou ik heb hem natuurlijk nooit verteld dat als hij vrijgezel zou zijn dat ik misschien wel geinteresseerd zou zijn
(...)
Maar het is dus niet echt een goede vriendin.
Thank you. Nou jij weer.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 2 april 2006 @ 11:53:35 #62
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36572294
quote:
Op zondag 2 april 2006 01:10 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Thank you. Nou jij weer.
ik lees nergens dat ik het tof zou vinden dat hij achter haar rug om smsjes naar mij stuurt??
  zondag 2 april 2006 @ 11:59:12 #63
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_36572435
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:53 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ik lees nergens dat ik het tof zou vinden dat hij achter haar rug om smsjes naar mij stuurt??
Maar het lijkt er zo wel op dat wanneer je morgen hoort dat ze het uit hebben gemaakt jij accuut met hem de koffer in zou duiken.

Overigens lijkt het me voor haar zelfbeeld beter dat ze er eerder in plaats van later achter komt dat het vriendje niet helemaal netjes is.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zondag 2 april 2006 @ 12:05:05 #64
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36572579
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:59 schreef Frezer het volgende:

[..]

Maar het lijkt er zo wel op dat wanneer je morgen hoort dat ze het uit hebben gemaakt jij accuut met hem de koffer in zou duiken.

Overigens lijkt het me voor haar zelfbeeld beter dat ze er eerder in plaats van later achter komt dat het vriendje niet helemaal netjes is.
nou dan heb ik het niet goed uitgelegd. Hij is wel leuk ofzo maar ik zou er geen relatie mee willen hebben. Wil op dit moment ook helemaal geen relatie, heb andere dingen aan mn hoofd. En voor de sex hoef ik het ook niet te doen, daar ben ik al in voorzien
  zondag 2 april 2006 @ 12:18:38 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36572918
Het is in dit verhaal niet zo dat jij er verder niets mee te maken hebt. Hij stuurt tenslotte die sms-jes naar jou. En in welke klasse je de vriendschap met haar ook indeelt; ze ís wel een vriendin van je.

Wil je het haar toch niet vertellen, dan zou je ervoor kunnen kiezen hem duidelijk te maken dat, wanneer hij ermee doorgaat, je het haar gaat vertellen. Kun je nog altijd zien of je daad bij woord voegt.

Persoonlijk vind ik namelijk dat je jezelf wel erg makkelijk tot geen partij in deze benoemt, terwijl je dat dus wel bent.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 2 april 2006 @ 12:28:05 #66
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36573205
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Copycat het volgende:
Het is in dit verhaal niet zo dat jij er verder niets mee te maken hebt. Hij stuurt tenslotte die sms-jes naar jou. En in welke klasse je de vriendschap met haar ook indeelt; ze ís wel een vriendin van je.

Wil je het haar toch niet vertellen, dan zou je ervoor kunnen kiezen hem duidelijk te maken dat, wanneer hij ermee doorgaat, je het haar gaat vertellen. Kun je nog altijd zien of je daad bij woord voegt.

Persoonlijk vind ik namelijk dat je jezelf wel erg makkelijk tot geen partij in deze benoemt, terwijl je dat dus wel bent.
als het me niks zou interesseren had ik dit topic niet geopend...maar ik vind het een goed idee om hem idd te zeggen dat als hij ermee doorgaat ik het aan haar vertel.
pi_36574387
Ik heb het zelf meegemaakt lang geleden gelukkig.
Mijn toemalige vriendje bleek ook met andere vrouwen te fozen. Een boel mensen wisten dit en niemand vond het belangrijk genoeg om het mij te vertellen. Toen we al een behoorlijke tijd uit elkaar waren hoorde ik pas van sommige mensen dat ze ervan af wisten. Dat heeft me meer pijn gedaan en een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen gegeven dan het feit dat hij niet te vertrouwen was.
pi_36574419
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:08 schreef Xanthe het volgende:Dat heeft me meer pijn gedaan en een flinke deuk in mijn zelfvertrouwen gegeven dan het feit dat hij niet te vertrouwen was.
dat is idd het ergste wat je kan gebeuren vind ik. ontzettend bedrogen worden en er dan ook nog via via achter moeten komen
Too much is never enough!
pi_36574663
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:09 schreef The6thgate het volgende:

[..]

dat is idd het ergste wat je kan gebeuren vind ik. ontzettend bedrogen worden en er dan ook nog via via achter moeten komen
Ik ben er niet via via achter gekomen , maar heb m ons bed betrapt met een ander. Daarna was het ook meteen over. Pas een jaar later hoorde ik van een aantal anderen dat het in de kroeg waar hij werkte ook regelmatig voorkwam dat hij met andere meiden stond te zoenen en dat ze zelfs van 2 meiden wisten dat hij ook met ze naar bed ging. Daardoor vind ik het dus belangrijk om zo'n meid (of jongen) bij wie dit gebeurd op de hoogte te brengen. Het zijn vaak de types die niet zullen veranderen en waar je uiteindelijk alleen maar diep ongelukkig word en je tijd hebt verdaan.
pi_36574851
wat is nou eigenlijk de reden om het haar niet te vertellen? doe je dat voor haar, of voor jezelf. ik kan me voorstellen dat dat geen leuk gesprek is, maar het is wel het juiste om te doen.
pi_36575065
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:17 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik ben er niet via via achter gekomen , maar heb m ons bed betrapt met een ander.
ok overtreffende trap
Too much is never enough!
pi_36600921
quote:

[..]

Ik zou het niet vertellen want dan kwets je haar en wordt ze alleen maar nog onzekerder!!! Ik zou wel bij die kerel dreigen, dat als ie hiermee doorgaat, dat je het dan aan haar vertelt....
Mijn idee. Tot nu toe heb je het prima gedaan, naar mijn idee. De boot afhouden als je vindt dat je het niet kunt maken. Wil je hem laten stoppen, zeg dan dat je het de volgende keer aan haar zult vertellen.
Ik zou in ieder geval niet ongevraagd gaan stoken in een relatie, als hij vreemd wil gaan met jou, is dat iets tussen hem en zijn vriendin.
  maandag 3 april 2006 @ 13:02:47 #73
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36605044
Hij heeft me inmiddels een smsje gestuurd met zijn excuses. Mijn reactie op zijn laatste sms maakte hem wel duidelijk dat ik absoluut niet geinteresseerd ben haha. Ik hoop alleen voor zijn vriendin dat hij er ook werkelijk mee stopt (ook bij evt anderen) al ben ik er bang voor...maar goed, ik denk niet dat ik nog last van hem zal hebben.
En mocht hij alsnog opmerkingen maken of weer smssen dan vertel ik het haar alsnog
pi_36605783
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:05 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

nou dan heb ik het niet goed uitgelegd. Hij is wel leuk ofzo maar ik zou er geen relatie mee willen hebben. Wil op dit moment ook helemaal geen relatie, heb andere dingen aan mn hoofd. En voor de sex hoef ik het ook niet te doen, daar ben ik al in voorzien
Je bent gewoon een hypocriete achterbakse doos die in de ontkenningsfase zit. Je vind hem gewoon leuk, maar bent bang dat je daardoor je stapmaatje verliest. 'T zou je zelf een keer moeten overkomen, dan krijg je denk ik een compleet andere kijk op deze materie.
pi_36605917
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Je bent gewoon een hypocriete achterbakse doos die in de ontkenningsfase zit. Je vind hem gewoon leuk, maar bent bang dat je daardoor je stapmaatje verliest. 'T zou je zelf een keer moeten overkomen, dan krijg je denk ik een compleet andere kijk op deze materie.
  maandag 3 april 2006 @ 13:33:58 #76
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_36605945
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Zo hij, je hebt me helemaal door
Ik HEB het zelf al eens meegmaakt, en nog wel wat erger dan alleen smsjes. Als je mn reacties had gelezen had je ook geweten dat ik NIET geinteresseerd ben in hem. En heb wel meer dan 1 stapmaatje hoor
Dat jij nou op zaterdagavond je zit te rukken bij foto's van Marianne Weber daar kan ik niets aan doen.
pi_36606721
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:33 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Zo hij, je hebt me helemaal door
Ik HEB het zelf al eens meegmaakt, en nog wel wat erger dan alleen smsjes. Als je mn reacties had gelezen had je ook geweten dat ik NIET geinteresseerd ben in hem. En heb wel meer dan 1 stapmaatje hoor
Dat jij nou op zaterdagavond je zit te rukken bij foto's van Marianne Weber daar kan ik niets aan doen.
enne, fuck off met je dubbele moraal griet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')