Je gooit toch ook geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebtquote:Op zaterdag 1 april 2006 03:46 schreef zwartedoos het volgende:
ok...je komt tekort in je relatie...waarom niet eerst uitmaken voordat je met iemand anders gaat neuken??
Schoenen hebben ook gevoel, hoor!quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:50 schreef Hunk het volgende:
[..]
Je gooit toch ook geen oude schoenen weg voor je nieuwe hebtMen, is dat nu zo moeilijk?
Ik zou het niet vertellen want dan kwets je haar en wordt ze alleen maar nog onzekerder!!! Ik zou wel bij die kerel dreigen, dat als ie hiermee doorgaat, dat je het dan aan haar vertelt....Dan stopt ie vast wel.... Mannen............quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:46 schreef zwartedoos het volgende:
ok...je komt tekort in je relatie...waarom niet eerst uitmaken voordat je met iemand anders gaat n**ken??
Situatie: een stapvriendin heeft een vriend...zij is heel onzeker...vorige relatie bezeikt door vriend...
inmiddels nieuwe vriend, al een paar jaar...maar....hij klaagt regelmatig over zijn sexleven...ze is te onzeker blabla..ik probeer er zo min mogelijk op in te gaan. Zeg maar zo van: 'daar moet je het met HAAR over hebben..maar hij blijft toespelingen maken...
ik heb hem meerdere malen duidelijk gemaakt dat ik niet geinteresseerd ben..misschien als hij vrijgezel zou zijn, maar dat is nu eenmaal niet zo. Maar desondanks blijft hij opmerkingen maken. Ik voel me hierdoor goed ongemakkelijk aangezien hij altijd bij mij komt klagen over haar..het laatste wat ik wil is haar kwetsen...waar ze zo bang voor is....is dus dat hij vreemd zou gaan...maar ik weet dus als ik erop in zou gaan...dat het dus zou gebeuren...daar pas ik voor...
maar goed ik was vanavond met haar op stap, cafe ging sluiten en hij was ergens anders op stap, vervolgens krijg ik weer een sms van hem:
ik vind jou zo sexy.....kus...(naam)
ik heb hem ook altijd gezegd dat ik nooit iets met hem zou doen omdat ik zo veel respect heb voor zijn vriendin en dat ze dit dus absoluut niet verdient...
Ik heb op deze sms dus ook deze reactie gegeven:
Pardon??(naam) staat naast me!!!! Dit moet je tegen HAAR zeggen en NIET tegen mij!!!
Hoe denken jullie hierover?
Moet ik haar alles vertellen? Of moet ik maar gewoon aan hem duidelijk blijven maken dat ik geen interesse heb? Ik wil me ook helemaal niet mengen in hun relatie maar..tja het voelt allemaal niet goed zeg maar...![]()
Zo'n meid verdient toch beter? Verplaats je eens in haar positie , zou jij het dan niet willen weten? En hoe zou jij je voelen als andere het wel weten maar jou niets vertellen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:46 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik zou het niet vertellen want dan kwets je haar en wordt ze alleen maar nog onzekerder!!! Ik zou wel bij die kerel dreigen, dat als ie hiermee doorgaat, dat je het dan aan haar vertelt....Dan stopt ie vast wel.... Mannen............![]()
Ja daar heb je ook wel gelijk in....Maar toch zou ik het niet vertellen denk ik, ik zat zelf ook in een soort vergelijkbare situatie...Ik hoorde zelfs dat dat meisje met hem ging verlovenquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:49 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Zo'n meid verdient toch beter? Verplaats je eens in haar positie , zou jij het dan niet willen weten? En hoe zou jij je voelen als andere het wel weten maar jou niets vertellen...
Lekkere basis voor een huwelijk dan. Dan weet je eigenlijk al dat ze uiteindelijk als nog gaan scheiden en dat brengt een stuk meer rompslomp met zich mee als je getrouwd bent. En wat als er eventueel kinderen dan in het spel zijn?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:55 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel gelijk in....Maar toch zou ik het niet vertellen denk ik, ik zat zelf ook in een soort vergelijkbare situatie...Ik hoorde zelfs dat dat meisje met hem ging verlovenTja soms kun je dingen misschien beter niet weten...wat niet weet wat niet deert...
Om je vervolgens af te vragen of hij jou niet hetzelfde flikt!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gewoon vertellen dus, dan maakt zij het uit en kun jij met 'm neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |