Nee, die mensen zijn naive, da's weer wat anders.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
En mensen die zich zorgeloos ergens in storten zonder aan de mogelijke negatieve gevolgen te denken... dat zijn toch de echte optimisten?
Zo ben ik niet.
Dan zou ik je toch eerder als eigenwijs bestempelenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
En toch vind ik mezelf eerder een pessimist dan een optimist.
Joh, dat komt wel goed hoor met dat pessimisme.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, een optimist die persé pessimist wil zijn.
Ja, die heeft nog hoop levend terug te komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
![]()
Is een optimist iemand die pleisters, schaar, plakband, elastiekjes etc. meeneemt op reis, voor het geval er iets mis gaat?
Truste AR.
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:44 schreef Claudia_x het volgende:
Bijna iedereen vindt zichzelf 'eigenwijs', en 'spontaan'.
Same here. Pijpen vind je wel okay?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:53 schreef wyccie het volgende:
Ha, ik heb een hekel aan de afwas.
Heb jij je biertje al op?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Samenvatting:
- wyccie wil met rust gelaten worden.
- Claudia vindt het leuk om de afwas te doen.
- JAM vindt het niet leuk om de afwas te doen, maar laat zich desondanks wel graag pijpen.
- k_man ziet ze vliegen.
Nou, brand maar los!
Oh, is het een woordgrapje?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:08 schreef bofneger het volgende:
Brand maar los?
Erg slecht toch wel, inderdaad. Al kan Brouwmeester er ook wat vanquote:
Ik verpest de pret van het raadspelletje: Jupiler. Dootje en ik zijn b i e r b r o e d e r s.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:10 schreef bofneger het volgende:
Dat wil zeggen: welk bier zou jij drinken?
Heineken kan ik me niet voorstellen. Amstel al helemaal niet. Grolsch of Brand daarentegen komen dichter in de buurt. Wellicht Leeuw?
Ik ben meer een snelprater.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
De ironie wil dat Isa in alle topics te zien is waar ik kom, behalve dit.
Als er whiskey op staat, is 't dan ook goed?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is bijna altijd Jupiler wat de klok slaat, bofneger.
Brouwmeester bij wijze van uitzondering.
Maar als er alcohol in zit en er staat bier op, ben ik eigenlijk al tevreden.
Whiskey is een lekkere drank om bij te praten. Vind ik.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:14 schreef JAM het volgende:
[..]
Als er whiskey op staat, is 't dan ook goed?
Vloeken is aangeleerd. De dooddoener aller dooddoeners.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik krijg dat spul niet door mijn strot zonder te vloeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |