Klopt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:51 schreef VASND het volgende:
[..]
Te druk voor deze ochtend.
HEEE Timmiejj
Heerlijk weer hierquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef Timmiejj het volgende:
Heey, wat een pokkeweer zeg. En moet straks nog hockeyen![]()
T was een kadootjequote:
Collega van m'n vader komt straks, en hij zei dat het prachtig weer was aan de telefoon (was op dat moment ook zo). Maar nu regent het al een half uurquote:
Ach so, k heb je nog niet zoveel gespot hier denkquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:53 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Meestal wel, maar afgelopen week zat ik in Duitsland.
Van een cheyl paaldansereskequote:
Heb het ook meestal erg drukquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach so, k heb je nog niet zoveel gespot hier denk
Tell me morequote:
Voor fok en ons maar je tijdquote:
Ik mag het betreffende plaatje niet posten van drquote:
Goed bezigquote:
FOK! is ook zeer belangrijkquote:
Examens kun je altijd nog doen, als je FOK! een week overslaat weet je niet wat je mist.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:59 schreef VASND het volgende:
[..]
FOK! is ook zeer belangrijk.
alhoewel, examens volgende week.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:00 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Examens kun je altijd nog doen, als je FOK! een week overslaat weet je niet wat je mist.
En ik spreek uit ervaring![]()
Byequote:Op zaterdag 1 april 2006 14:05 schreef VASND het volgende:
Ik ga toch maar ff mn examens leren
Toedels.
OYquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:06 schreef Boeman het volgende:
hoi dag bennik weer hoi
Jep GS weerquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
lang verhaal
En mijn nick gewoonquote:
Jaaaaaaaaaazkeerquote:
Met m'n uitwisseling had die duitser ook een drumstel. Heb ook ff weer wat gespeeld. Wel lekker ja ff afreageren.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:20 schreef B_BOY het volgende:
net lekker me drumstel verkracht heerlijk.
kun je spelen? goed?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:22 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Met m'n uitwisseling had die duitser ook een drumstel. Heb ook ff weer wat gespeeld. Wel lekker ja ff afreageren.
Nee totaal nietquote:
foutje bedankt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef Boeman het volgende:
in de tv gids staat dat Mission impossible 3 vanaaf komt op veronica
die film gaat pas in mei in première
Nice. Wanneer heeft ie tijd. Paaaaaaaaaaaaaas z'n nummer is!quote:
noten moet je gewoon leren das wel net zo makkelijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nee totaal niet![]()
Heb toen ik 12/13 was een jaar op drummen gezeten met een stel kutgasten. Was ook de reden om eraf te gaan. Moest eerst ook de noten leren, dus aan drummen kwam ik niet echt toeMaar nu denk ik er toch weer over om weer te gaan drummen, is toch wel erg leuk.
Joh.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef Boeman het volgende:
in de tv gids staat dat Mission impossible 3 vanaaf komt op veronica
die film gaat pas in mei in première
Je vraagt het je afquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
B-BOY, wat heb je gedaan met je kit?
Ja ken ze nu ook wel, dus kan meteen beginnen lijkt me.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:28 schreef B_BOY het volgende:
[..]
noten moet je gewoon leren das wel net zo makkelijk.
Hockeysletjequote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja ken ze nu ook wel, dus kan meteen beginnen lijkt me.
Maarja k moet gaan hockeyen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |