ahaquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:13 schreef Blaxje het volgende:
teveel alchoholishce drank genituttigd:D
1 april hequote:Op zaterdag 1 april 2006 02:14 schreef Blaxje het volgende:
Tering, krijg error code 61 ofoz ;D
heel Fok! zit vol met dat soort irritante dingen bij elk bericht dat je postquote:
Ik vind het niet zleuk want ik moet elke keer terug naar de de PUB forum navigeren gek/.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
heel Fok! zit vol met dat soort irritante dingen bij elk bericht dat je post
De grote grap komt nog denk ik
dan had je geluk volgens mijquote:
2:36quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:35 schreef Blaxje het volgende:
Is het 2:35 pf 3:35 nu?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:37 schreef Blaxje het volgende:
Hahha ik word net gebeld door een andere strontbezopen gast en me Firefox loopt spontaan vast
Blijkbaarquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah, dus alcohol heeft invloed op firefox![]()
![]()
mischien toch maar eens melden via de Bugreport ofzoquote:
IK GA zo ff Breuls mailen, maar nu slapen doeiquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
mischien toch maar eens melden via de Bugreport ofzo
ik ga ook slapen, over 3 uur en 10 min gaat mijn wekker weerquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
IK GA zo ff Breuls mailen, maar nu slapen doei![]()
Jezus, hoe verzinnen ze hetquote:Je bent gebanned. Heb je geen idee waarom je gebanned bent, mail dan naar forum@fok.nl
En ik werd een half uur te laat wakkerquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik ga ook slapen, over 3 uur en 10 min gaat mijn wekker weer![]()
ja, Net zoals bijna elke zaterdag.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:13 schreef -Marlii- het volgende:
HoiiEn nu heb je je verslapen voor je kranten?
das wel netjes jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 08:32 schreef -Marlii- het volgende:Ja dat zou ook nog wel kunnen
Maar we hebben de voorpagina netjes nabezorgd gekregen
ok, veel plezierquote:Op zaterdag 1 april 2006 08:36 schreef -Marlii- het volgende:maar ik ga dr vandoor, moet zo turnen enzo
Ik ben nog geen 11 uur van mijn werk weggeweest en ik mag weerquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:54 schreef Renesite het volgende:
Het regent..
En ik mag zo weg..
Grapje zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |