I can handle all sorts of humour.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:25 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent wel lekker op dreef vandaag![]()
En dan zeggen ze dat ik on aardig ben, maar jij bent veel meer van IN YOUR FACE BIATCH!![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JaToen ze mijn bijna levenloze babylichaampje uit de vuilcontainer visten.
![]()
quote:
En zij maar denken dat ze 's avonds eindelijk weer wat te eten hadden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JaToen ze mijn bijna levenloze babylichaampje uit de vuilcontainer visten.
![]()
Zolang je maar blijft lezenquote:
Ik hoop dat je in een reflex op de passmailer-knop drukte, een niet-bestaand e-mailadres invulde en daardoor nooooooit meer op FOK! kan komen.quote:
Ha. Ha.quote:
Ik prefereer de term "kopkaasknabbelaar"!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar ouwe kaasrandknabbelaar!.
.
En daarom mis ik nu een been en een armquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zij maar denken dat ze 's avonds eindelijk weer wat te eten hadden.
Jij had toch een piemelbriefobie?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Zhenar ouwe kaasrandknabbelaar!.
.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in een reflex op de passmailer-knop drukte, een niet-bestaand e-mailadres invulde en daardoor nooooooit meer op FOK! kan komen.
Wens ik je dood dan?!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:31 schreef rena het volgende:
[..]
Doodsverwensingen mogen toch niet op fok![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wens ik je dood dan?!
Ja, maar niet hierboven.
Dat rijmt toch niet zo lekker als 'piemelbriefobie'?quote:
awtb heeft geen gevoel voor stijlfigurenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat rijmt toch niet zo lekker als 'piemelbriefobie'?!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
|SHIFT|ha|PUNT|SPATIE|SHIFT|ha|PUNT|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |