Bergkamp is goed, heb zelfs een shirtje van hem.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:53 schreef SCH het volgende:
Ronaldinho wordt zwaar overschat en is lang niet zo totaal als bv. Henry.
Hij mag vooralsnog de veters van Bergkamp slechts strikken.
Bij verre uitwedstrijden hebben ze niet zoveel aan hem.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bergkamp is goed, heb zelfs een shirtje van hem.
Maar hij won veel te weinig prijzen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Ronaldinho.
Maradona werd ook niet zo vaak kampioen. Steeds het verhaal dat ie Napoli in zijn eentje kampioen maakte. Napoli was destijds een van de rijkste clubs van europa. En met Careca en Alemao hadden ze twee wereldsterren uit het buitenland.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:06 schreef HassieBassie het volgende:
Qua amusementswaarde wel in ieder geval, qua resultaten zeker nog niet.
maradona won wel het WK waar hij de absolute uitblinker was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maradona werd ook niet zo vaak kampioen. Steeds het verhaal dat ie Napoli in zijn eentje kampioen maakte. Napoli was destijds een van de rijkste clubs van europa. En met Careca en Alemao hadden ze twee wereldsterren uit het buitenland.
Daarom mijn vraag over het aanstaande WK.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
maradona won wel het WK waar hij de absolute uitblinker was.
Maar Napoli had dat zonder Maradona echt niet geflikt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maradona werd ook niet zo vaak kampioen. Steeds het verhaal dat ie Napoli in zijn eentje kampioen maakte. Napoli was destijds een van de rijkste clubs van europa. En met Careca en Alemao hadden ze twee wereldsterren uit het buitenland.
Ah, dan misschien. Maar dan zie ik nog niet in waarom hij dan al groter is dan Zidane. geen schande overigensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom mijn vraag over het aanstaande WK.
Dat weet je niet. Dan hadden ze Bernd Schuster of een andere wereldtopper gekocht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Napoli had dat zonder Maradona echt niet geflikt.
Dan had Maradona gewoon ergens anders laten zien waarom hij de beste was van de jaren 80quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Dan hadden ze Bernd Schuster of een andere wereldtopper gekocht.
Maradona faalde bij Barcelona en werd met een rode kaart uit het WK-82 geknikkerd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan had Maradona gewoon ergens anders laten zien waarom hij de beste was van de jaren 80
Eind jaren 80 danquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maradona faalde bij Barcelona en werd met een rode kaart uit het WK-82 geknikkerd.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:53 schreef SCH het volgende:
Ronaldinho wordt zwaar overschat en is lang niet zo totaal als bv. Henry.
Mee eens, Frank Lampard is niet voor niets mijn favoriete voetballer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zie liever de werkende middenvelder
Daarom vroeg ik ook denken jullie dat ie het wordt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:31 schreef Spideyman het volgende:
Ronaldinho is absoluut een van de beste voetballers ooit. En daarmee bedoel ik techniek, passeeracties en een sublieme traptechniek. Ik vind hem echter (nog) geen leider in het veld, zoals Cruijff, Pele, Maradonna en Beckenbauer dat wel waren.
Daar heb ik m'n twijfels bij. Zola en Bergkamp maakten ook wonderschone acties, maar die horen ook niet thuis in dat rijtje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook denken jullie dat ie het wordt.
Dat is een goed punt. Het grootste talent van de vorige eeuw vond het best dat ie rechtsbuiten was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:43 schreef Spideyman het volgende:
Ik denk dat Ronaldinho te vriendelijk is om bij die top 3 te horen. In de top moet je de arrogantie hebben van Maradonna of de bluf van Cruijff.
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens mij kan hij niets anders dan lachen.
Ook als hij verliest lacht hij
Je noemt het gebral maar 2 van de 3 heb ik bewust meegemaakt. Het waren genieën. Dat kun je de brallers niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef vdHoek het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een echte genieter van het spel. Geweldige uitstraling en techniek. Hij is misschien inderdaad te lief voor dat rijtje (waar ik overigens zelf niet al te veel waarde aan hecht door het eeuwige gebral rondom die namen).
Begin tegen tong niet over Gerd...quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:32 schreef BlaZ het volgende:
Als Romario met pensioen gaat kan je die toevoegen aan het lijstje.
Gerd Müller vind ik eigenlijk ook in het lijstje thuishoren. Nog altijd topscorer in Europese toernooien. Wereldbeker gewonnen + gescoord in de finale + Europees Kampioen.
401 goals in 441 wedstrijden voor Bayern München. Geen enkele andere voetballer komt bij dat gemiddelde in de buurt.
477 goals in 490 wedstrijden over zijn gehele carriére. Ook nog een 68 goals in 62 interlands.
Alltime topscorer op WK's, hij maakte er 14 op 2 WK's.
Raar dat hij niet wat vaker wordt vermeld, veruit de beste spits allertijden.
quote:
een poedel??quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
vind hem af en toe een jankbal , die Ronaldinho..
en maar liggen, en met dat poedelgezicht de scheids aankijken :/
ok, voetballen kan ie wel
voetballen kan ie ja ! true..quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:38 schreef Fok_you het volgende:
[..]
een poedel??
eerder zo iets dan toch? [afbeelding]
maar een jankbal
nee![]()
een held![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:08 schreef WeebI het volgende:
Ik ben jaloers op Barça dat ze hem hebben maar al wilde hij gratis naar Real dan nog hoefde ik hem niet.
Hij is tevens zwaar overschat.
Mee eens.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Als Ronaldinho net zoals bijvoorbeeld Pelé en Maradona zijn land min of meer eigenhandig naar een wereldtitel kan leiden en als hij in het veld net zo'n leider en dirigent kan worden als Cruijff, mag hij misschien eens aanschuiven.
Nu nog niet.
Zidane hoort er dus wel bij ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Als Ronaldinho net zoals bijvoorbeeld Pelé en Maradona zijn land min of meer eigenhandig naar een wereldtitel kan leiden en als hij in het veld net zo'n leider en dirigent kan worden als Cruijff, mag hij misschien eens aanschuiven.
Nu nog niet.
Bij de top 25 misschienquote:
Zidane wel ja!quote:
Die top 3 bestaat alleen in Nederland trouwens. Wereldwijd is er maar een top 2.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:48 schreef Zwansen het volgende:
Zidane nog net niet bij de grootste 3..
.
Zidane hoort in het rijtje: Van Basten, Platini, Eusebio.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Ronaldinho.
Kwartfinale. En jawel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:01 schreef DaMayan het volgende:
Heeft ie niet eigenlijk Brazil niet al naar de WK geleid? Vorige keer kwamen ze ook door hem zo ver, met name de halve finale tegen England die ze anders denk ik niet gewonnen hadden.
Okocha kan de schaar leuk uitvoeren en nog wat andere trucjes, maar als je kijkt met wat voor gemak ronaldinho een bal klaar kan leggen voor iemand aan de andere kant van het veld en hoe simpel hij soms iemand voorbij gaat..... niks dan respect voor hemquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:57 schreef jojomen4 het volgende:
Okocha kan ook veel met de bal. Die hoort toch ook niet bij de besten?
Toch was Ronaldo de man in de halve finale en finale hoor...quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:01 schreef DaMayan het volgende:
Heeft ie niet eigenlijk Brazil niet al naar de WK geleid? Vorige keer kwamen ze ook door hem zo ver, met name de halve finale tegen England die ze anders denk ik niet gewonnen hadden.
Is ondoenlijk inderdaad,quote:Op zondag 2 april 2006 16:29 schreef methodmich het volgende:
Het is ook donders moeilijk vergelijken natuurlijk. Bijvoorbeeld verdedigers ten opzichte van spitsen.
het voetbal van 30 jaar terug en nu is inderdaad onvergelijkbaar, de top is zó breed in vergelijking met vroeger dat het tegenwoordig veel moeilijker excelleren is.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:29 schreef RedFever007 het volgende:
Het is geen onaardig voetballer maar of hij ook in de TT rij thuishoort?
Dat lijkt me toch niet, dan kan iemand als Henry er ook wel bij.
Maar aan de andere kant, worden Cruijf en al die anderen niet OVERschat?
Dat zou ook best wel eens kunnen natuurlijk
Maar toen kon dat nog nu heb je een stuk of 5 wereldsterren bij brazilie lopen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Nu nog niet.
Klopt maar dan kan Di Canio er ook bij. Zoek het filmpje maar op.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:56 schreef speknek het volgende:
Wat heet geen persoonlijkheid. Stoppen met spelen terwijl je in kansrijke positie staat omdat je iemand geraakt hebt met je elleboog. Dat was wel behoorlijk netjes.
hij doet het ook vaak genoeg niet hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 23:56 schreef speknek het volgende:
Wat heet geen persoonlijkheid. Stoppen met spelen terwijl je in kansrijke positie staat omdat je iemand geraakt hebt met je elleboog. Dat was wel behoorlijk netjes.
Ze mooie paardengebit komt dat helemaal in beeld!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:59 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb me gister wel geërgerd aan die cameramensen zeg. Bij elk dood spelmoment die lelijke kop van Ronaldinho in beeld.![]()
Klopt. Dat hij die bal opving voor een leeg doel omdat de keeper geblesseerd was.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Klopt maar dan kan Di Canio er ook bij. Zoek het filmpje maar op.
Was ook een mooie actie![]()
* RedFever007 zit nu op z'n werk en kan niet even snel zoeken
alsof Pele niet met absolute wereldspelers heeft gespeeldquote:Op woensdag 5 april 2006 22:58 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Maar toen kon dat nog nu heb je een stuk of 5 wereldsterren bij brazilie lopen...
Maar ronaldinho heeft nog even te gaan qua ontwikkeling dus hij heeft na dit wk er minimaal nog 1![]()
Nu je het zegt herinner ik me die actie ook weer! Mooi gebaar!quote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. Dat hij die bal opving voor een leeg doel omdat de keeper geblesseerd was.
Over de TT: Nog niet. Maar hij gaat dat zeker redden. Geweldige voetballer.
Dat ie een geweldige voetballer is staat buiten kijf, al zou hij nu twee zeer gecompliceerde beenbreuken oplopen waardoor hij accuut moet stopppen, dan heeft hij in de korte tijd dat ie speelde al zoveel credit opgebeouwd dat zijn naam euwig verbonden blijft met : Dáár ga je voor naar het stadion.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. Dat hij die bal opving voor een leeg doel omdat de keeper geblesseerd was.
Over de TT: Nog niet. Maar hij gaat dat zeker redden. Geweldige voetballer.
Zegt ie toch ook niet. Maar nu is het bij Brazilie wel extreem. Als Rivaldo gelesecteerd wordt heb je Ronaldo, Rivaldo en Ronaldinho. 3 spelers die wereldvoetballer van jaar werden. Dan nog Robinho die over enkele jaren hun mag opvolgen, en dan Cafu, Carlos etc. etc.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alsof Pele niet met absolute wereldspelers heeft gespeeld
Pele, Garrincha, Socrates, Zico............quote:Op donderdag 6 april 2006 19:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zegt ie toch ook niet. Maar nu is het bij Brazilie wel extreem. Als Rivaldo gelesecteerd wordt heb je Ronaldo, Rivaldo en Ronaldinho. 3 spelers die wereldvoetballer van jaar werden. Dan nog Robinho die over enkele jaren hun mag opvolgen, en dan Cafu, Carlos etc. etc.
Die speelden nooit samen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Pele, Garrincha, Socrates, Zico............![]()
klopt.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Trancelocator het volgende:
Ronaldinho mag trouwens wel eens zijn penalties gaan werken, ik heb hem naast die actie van gisteren al behoorlijk vaak zien missen.
van zn 15 goals dit seizoen in de PD heeftie 8 uit een penalty gemaaktquote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Trancelocator het volgende:
Ronaldinho mag trouwens wel eens zijn penalties gaan werken. Ik heb hem naast die actie van gisteren al behoorlijk vaak zien missen.
bron?quote:
Eigenlijk heel opvallend. Hij kan de mooste schijnbewegingen maken, vrije trappen inschieten, noem maar op, alleen die penalties.quote:
daarom staat er ook 'missen'quote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef Entonie het volgende:
[..]
van zn 15 goals dit seizoen in de PD heeftie 8 uit een penalty gemaakt![]()
als penalties zijn zwakke punt zou zijn (volgens jou), zou hij heus niet elke penalty voor zn rekening mogen nemen.quote:
Heb hem nog niet wonderlijke dingen met het hoofd zien doen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef Entonie het volgende:
[..]
[..]
bron?
en welke speler heb je wel wonderlijke dingen met zn hoofd zien doen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:27 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Heb hem nog niet wonderlijke dingen met het hoofd zien doen.
als penalties zijn sterke punt zouden zijn dan zou hij heus niet zoveel penalties missenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:26 schreef Entonie het volgende:
[..]
als penalties zijn zwakke punt zou zijn (volgens jou), zou hij heus niet elke penalty voor zn rekening mogen nemen.
Das ook weer zo, meestal wordt hij laag aangespeeld omdat daar zijn kracht ligt. echt testen doen ze niet nee.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef Entonie het volgende:
[..]
en welke speler heb je wel wonderlijke dingen met zn hoofd zien doen als ik vragen mag?
ik weet niet hoe vaak je hem in aktie ziet en sinds wanneer, maar als hij zn hoofd moet gebruiken, kan hij het gewoon. Hij is geen Kluivert, maar dat houdt niet in dat hij meteen een matige kopper is.
Er wordt nergens gezegt dat penalty's zijn sterke punt is. Maar hoeveel pingels heeft hij eigenlijk gemist dit seizoen?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als penalties zijn sterke punt zouden zijn dan zou hij heus niet zoveel penalties missen![]()
Ik kan me eigenlijk geen kopdoelpunt herinneren.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Er wordt nergens gezegt dat penalty's zijn sterke punt is. Maar hoeveel pingels heeft hij eigenlijk gemist dit seizoen?
En over het koppen, Ronaldinho kan heel behoorlijk koppen. Zeker weten dat dat geen zwak punt van hem is.
Van Eto'o wel. Ronaldinho krijgt nou eenmaal weinig kopkansen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk geen kopdoelpunt herinneren.
Dan weet ik nog steeds niet of hij behoorlijk kan koppen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Van Eto'o wel. Ronaldinho krijgt nou eenmaal weinig kopkansen.
Hij krijgt weinig kansen om te scoren met zijn hoofd, maar hij heeft er wel degelijk een aantal voor Barca gemaakt met zijn kop.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk geen kopdoelpunt herinneren.
In dat spotje van Nike maakte hij wel een doelpunt met het hoofd, maar dat is wat anders.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan weet ik nog steeds niet of hij behoorlijk kan koppen.
Is ook van ondergeschikt belang met zo'n benen en lichaamsbeheersing natuurlijk.
Mee eens, bovendien krijgt een middenvelder nauwelijks kopkansen. Kopkansen krijgen voornamelijk de spitsen. Bovendien heeft hij er toch al wat met het hoofd gemaakt. Zijn koppen is misschien niet zijn kwaliteit, maar een matige kopper is het zeker niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hij krijgt weinig kansen om te scoren met zijn hoofd, maar hij heeft er wel degelijk een aantal voor Barca gemaakt met zijn kop.
Vergeet niet dat hij er ook veel mist.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef Entonie het volgende:
[..]
[..]
Dan had Stam hem op dat moment niet moeten laten lopen dusquote:Op donderdag 20 april 2006 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Stam had hem in zijn zak !
Kansen voor Rdihno waren er pas als iemand anders bij hem stond
Dat is ook zo, maar hij is gewoon af te stoppen hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:15 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dan had Stam hem op dat moment niet moeten laten lopen dus
De positie van Stam werd op dat moment overgenomen. Stam is een Nederlander en gaat naar voren.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:15 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dan had Stam hem op dat moment niet moeten laten lopen dus
mooi filmpje..quote:Op donderdag 6 april 2006 21:48 schreef the_hunter het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1601399512296681069&q=ronaldinho
Als ik me niet vergis staan er hier 2 kopgoals van hem bij. Verder nog een aantal schitterende acties
Dat heb ik nou met Anton Geesinkquote:Op donderdag 20 april 2006 02:10 schreef savelkoul het volgende:
Ik vind m meer een zaalvoetballer
ja want hij presteert absoluut niet op het veldquote:Op donderdag 20 april 2006 02:10 schreef savelkoul het volgende:
Ik vind m meer een zaalvoetballer
Pardon? dat is echt je reinste flauwekul man.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Makkelijk de beste ooit?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:32 schreef Entonie het volgende:
De arrogantie waarmee hij in San Siro speelde was geweldig om te zien. die Milanezen ff een koekje van eigen deeg gegeven
hijs nu al een legende..en nog een paar jaar dit niveau blijven handhaven en hij kan makkelijk de beste ooit worden
Ik zou niet weten wie Bergkamp onderschat, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Bergkamp absoluut wel in dat rijtje thuishoren. Ik vind dat hij één van de meest onderschatte spelers ooit is. Ik denk niet dat ze in Brazilië of Argentinië Bergkamp kennen. Terwijl ik echt nooit een betere en intelligentere speler met zulke gracieuze balbehandelingen heb gezien, qua stijl komen Medunjanin en van Persie in de buurt. Het is jammer dat Bergkamp de laatste jaren van zijn carriere heeft gesleten bij Arsenal, want zijn rol daar was klein, terwijl hij bij Ajax nog veel had kunnen betekenen.²
Ik zie niet in wat er zo vreemd is aan die uitspraak, qua techniek zit hij er al, hij moet misschien alleen nog wat meer z'n stempel op een wedstrijd kunnen drukken, internationaal gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef Elgigante het volgende:
Makkelijk de beste ooit?
Hoe lang volg je het spelletje?
Dan is het nog de vraag of je spelers uit verschillende decennia met elkaar kunt vergelijken, of je daarin 'een beste' kunt aanwijzen en of het überhaupt mogelijk is om makkelijker beter te zijn dan Pele, Maradona of een Cruijff.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er zo vreemd is aan die uitspraak, qua techniek zit hij er al, hij moet misschien alleen nog wat meer z'n stempel op een wedstrijd kunnen drukken, internationaal gezien.
Ik denk dat Ronaldinho nog te kort speelt om zijn stempel op de voetballerij te vergelijken met die van de grote 3.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:07 schreef speknek het volgende:
Met het eerste gedeelte ben ik het met je eens, met de laatste: ik vraag me wel eens af of het verleden niet onrecht doet aan het heden.
Maar dat hangt er inderdaad vanaf hoe je de eerste vraag beantwoordt.
Ik denk dat Ronaldinho nog te kort speelt om zijn stempel op de voetballerij te vergelijken met die van de grote 3.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:07 schreef speknek het volgende:
Met het eerste gedeelte ben ik het met je eens, met de laatste: ik vraag me wel eens af of het verleden niet onrecht doet aan het heden.
Maar dat hangt er inderdaad vanaf hoe je de eerste vraag beantwoordt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:58 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat ze hem in Argentinie wel kennen hoor..
Mijn rijtje:quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:
1 - Pele
2 - Maradona
3 - Cruijff
4 - Di Stefano
5 - Beckenbauer
6 - Garincha
7 - Best
8 - Eusebio
9 - van Basten
10 - Ronaldinho![]()
ooit van een eigen mening gehoord?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:50 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Makkelijk de beste ooit?
Hoe lang volg je het spelletje?
zo kan je elke vraag afkappen natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 15:45 schreef Entonie het volgende:
[..]
ooit van een eigen mening gehoord?
het verleden wordt altijd overgewaardeerd.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het veels te vroeg om hem te gaan vergelijken met eerdergenoemden, dan doe je onrecht aan het verleden.
maar met de vraag "hoe lang volg je het spelletje al" open je natuurlijk hele discussiesquote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
zo kan je elke vraag afkappen natuurlijk
Daar hoort Alfredo di Stéfano toch zeker tussen, minstens op plaats 5quote:Op donderdag 20 april 2006 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn rijtje:
1 - Pele
2 - Maradonna
3 - Cruijff
4 - Platini
5 - Beckenbauer
6 - Zidane
7 - Bergkamp
8 - van Basten
9 - Henry
10 - Ronaldinho²
De hang naar het verleden kan me zo onderhand ook wel gestolen worden. Het voetbal is in rap tempo enorm veranderd, beter geworden en het klimaat om uit te blinken vele malen lastiger, simpelweg omdat er veel beter verdedigd wordt. Om terug te komen op de vraag..quote:Op donderdag 20 april 2006 15:48 schreef Entonie het volgende:
[..]
het verleden wordt altijd overgewaardeerd.
het is voor spelers als Zidane en Ronaldinho moeilijker om de beste van hun generatie te zijn dan het voor spelers als Pele en Maradonna was om de beste van hun generatie te zijn.
Bergkamp heeft inderdaad een lekker Belgische mentaliteit, bescheiden, geen grote bek, niet arrogant, ... in een carriere kan dat inderdaad tegen je werken, want Nl'ers zijn geniaal in zichzelf te verkopen.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Als Bergkamp maar wat meer sju in zijn persoonlijheid had gehad (en dus niet overkwam als zo'n saai kerel). Een beetje arrogantie heb je toch wel nodig om een vedette te zijn (kijk maar naar de rijtjes).
Prijzen, mien jonge. Prijzen. Daar gaat het allemaal om.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef VoreG het volgende:
Waarom staat Zidane zo hoog?
Veel prijzen maken iemand nog niet de grootste voetballer allertijdenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:12 schreef manny het volgende:
[..]
Prijzen, mien jonge. Prijzen. Daar gaat het allemaal om.
Ik denk dat het verleden juist niet te snel overgewaardeerd wordt, mits je het verleden wel goed kent.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:48 schreef Entonie het volgende:
[..]
het verleden wordt altijd overgewaardeerd.
het is voor spelers als Zidane en Ronaldinho moeilijker om de beste van hun generatie te zijn dan het voor spelers als Pele en Maradonna was om de beste van hun generatie te zijn.
omdat hij God is?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef VoreG het volgende:
Waarom staat Zidane zo hoog?
daar ligt het probleem inderdaad...veel gastjes doen alleen blij met het opnoemen van namen uit het verleden zonder daadwerkelijk te weten wat ze hebben gepresteerd. Alleen om het naam noemen op zich...maar dat houdt niet in dat die namen uit het verleden altijd onaantastbaar zullen blijven.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk dat het verleden juist niet te snel overgewaardeerd wordt, mits je het verleden wel goed kent.
Zonder twijfelquote:
En even simpel gezegd: Ronaldinho nu is misschien best wel even goed als een Maradona toen.
En Ronaldinho niet wou je zeggen?quote:Alleen is er een groot verschil tussen nu en toen. Maradona was zijn tijd zo ver vooruit qua techniek en spelinzicht.
Net zoals dat Maradona ook nooit tegenstanders had van het kaliber waar Ronaldinho het nu tegen moet opnemen.quote:Maradona had ook nooit een team om zich heen zoals spelers van het kaliber Ronadinho dat nu wel altijd hebben.
Daarom zei ik..als hij de komende jaren nog op dit niveau blijft presteren, kan hij makkelijk de beste ooit worden.quote:In die zin is het altijd lastig vergelijken, maar om echt een icoon van zijn tijd te worden, zal Ronaldinho gewoon jaren lang op topniveau moeten presteren e de grenzen van wat an spelers voor mogelijk gehouden wordt, verleggen. En prijzen pakken heeft daar niet zo heel veel mee van doen.
Vind je echt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:11 schreef mcyodogg het volgende:
Frank Lampard is de beste voetballer van het moment
[afbeelding]![]()
Weet je van die ondergrens waar Guus Hiddink het over had? Lampard heeft er ook zo een, die ongelofelijk hoog is. Hij is de man (met Terry) die de meeste verantwoordelijkheid heeft voor het succes van Chelsea. Elke week presteert hij, en sinds dit jaar is ie nog eens topschutter ook. Maar goed, de echte erkenning zal wel pas komen na een fenomenaal WK en de CL winst volgend seizoen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vind je echt?
Bijzonder kleurloze voetballer imo, wel goed maar zeker niet de beste vind ik
Ja daar houd ik wel van, maar maakt hem voor mijn nog steeds niet de beste. Erg goed, dat wel, maar niet de bestequote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Weet je van die ondergrens waar Guus Hiddink het over had? Lampard heeft er ook zo een, die ongelofelijk hoog is. Hij is de man (met Terry) die de meeste verantwoordelijkheid heeft voor het succes van Chelsea. Elke week presteert hij, en sinds dit jaar is ie nog eens topschutter ook. Maar goed, de echte erkenning zal wel pas komen na een fenomenaal WK en de CL winst volgend seizoen.![]()
Voor mensen die van truucjes enzo houden, nee dan is hij niet de beste (al is hij technisch perfect, geen bal springt van zn voet), maar van mensen die houden van tactische superieuriteit, inzicht, charisma en foutloze voetballers, staat hij bovenaan.
Juist het feit dat hij zo'n goeie circusvoetballer is, staat daaraan in de weg. Met alleen gepingel en getrucendoos zoals je in televisiereclames ziet, is nog nooit een speler de allergrootste geworden. Daarvoor zou hij zich meer moeten ontwikkelen zoals Maradona of Cruijff, meer een leider en strateeg moeten worden en ik betwijfel of hij dat in zich heeft. Hij wil gewoon lekker voetballen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:34 schreef Beschouw het volgende:
Johan Derksen noemde hem altijd een circusvoetballer. Is hij ook; maar wel een goede cicusvoetballer. Lust om naar te kijken, die gozer. Is goed op weg om in het rijtje opgenomen te mogen worden.
Eens moet iemand de eerste zijnquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:37 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Juist het feit dat hij zo'n goeie circusvoetballer is, staat daaraan in de weg. Met alleen gepingel en getrucendoos zoals je in televisiereclames ziet, is nog nooit een speler de allergrootste geworden. Daarvoor zou hij zich meer moeten ontwikkelen zoals Maradona of Cruijff, meer een leider en strateeg moeten worden en ik betwijfel of hij dat in zich heeft. Hij wil gewoon lekker voetballen.
Mochten alle voetballers van hun coaches maar lekker voetballen. Zouden wij vaker kunnen genieten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:37 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Juist het feit dat hij zo'n goeie circusvoetballer is, staat daaraan in de weg. Met alleen gepingel en getrucendoos zoals je in televisiereclames ziet, is nog nooit een speler de allergrootste geworden. Daarvoor zou hij zich meer moeten ontwikkelen zoals Maradona of Cruijff, meer een leider en strateeg moeten worden en ik betwijfel of hij dat in zich heeft. Hij wil gewoon lekker voetballen.
Waar ligt het vergelijk dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben fan van Ajax, maar kijk op dit moment liever naar Barca door Ronaldinho
Dat trucje dat Ronaldinho in jouw avater doet, deed Maradona ook al (zij het uiteraard met linksquote:
Wat heeft dat truucje met beroemdheid te maken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat trucje dat Ronaldinho in jouw avater doet, deed Maradona ook al (zij het uiteraard met links). Toch is hij niet daarmee beroemd geworden. Dat getruc is gewoon nogal vluchtig. Maar goed als hij komende zomer wereldkampioen wordt, wordt het langzaamaan een ander verhaal.
Miss had ik duidelijker moeten zeggen dat ik blijf zitten voor Ronaldinho, niet zozeer voor Barca.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waar ligt het vergelijk dan?
2 verschillende competities. Ik kijk altijd liever naar Barcelona
Oh ok!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Miss had ik duidelijker moeten zeggen dat ik blijf zitten voor Ronaldinho, niet zozeer voor Barca.
Heerlijk hoe hij speelt en vooral heerlijk hoe hij geniet. Echt leuk om te zien![]()
Inderdaad. Omdat hij zoveel plezier in zn spel heeft, trekt hij ook anderen mee... Lijkt me een heerlijk gevoel om een Ronaldinho in je team te hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft dat truucje met beroemdheid te maken?
Het is onderdeel van zijn spel, het gaat niet om truucjes individueel.
Daarvan durf ik te zeggen dat hij NIET bij de allergrootsten zal behorenquote:
Nou ja, Ronaldinho's spel is grotendeels opgebouwd uit trucjes, ik vind hem nog steeds een echte straatvoetballer. Leuk om naar te kijken, maar om met Pele en Maradona vergeleken te kunnen worden is meer nodig: een elftal kunnen leiden, meer een strateeg zijn, de spil waarom alles draait en medespelers beter kunnen laten voetballen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft dat truucje met beroemdheid te maken?
Het is onderdeel van zijn spel, het gaat niet om truucjes individueel.
Ja dat wel, maar dat maakt hem nog geen Maradona en daar gaat het in dit geval omquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad. Omdat hij zoveel plezier in zn spel heeft, trekt hij ook anderen mee... Lijkt me een heerlijk gevoel om een Ronaldinho in je team te hebben![]()
Nee inderdaad, dit maakt hem beter dan Maradonna imoquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat maakt hem nog geen Maradona en daar gaat het in dit geval om![]()
Spelers als Ronaldinho zijn er zoveel geweest in de voetbalgeschiedenis - hij is alleen het bekendst omdat tegenwoordig overal een camera op staat, die al zijn trucjes registreert.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dit maakt hem beter dan Maradonna imo
My point exactly. Van weinig voetballers zal later zo'n mooie compilatievideo te maken zijn als van Ronaldinho. Maar voor het allerhoogste niveau mist hij een stuk voetbalintelligentie, uitstraling en leiderschap, zoals Maradona die wel had, naast een techniek en trucenarsenaal dat dat van Ronaldinho evenaarde of zelfs overtrof.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:08 schreef Bombardier het volgende:
Wat ik echter mis is de constantheid van Ronaldinho en hij leest de belangen niet altijd goed. Het is niet altijd een speeltuin. Ik heb 't idee dat de heren uit de topictitel dit meer beheersten, dus vandaar dat ik Ronaldinho een categorie onder hen schaar.
Aanvallers zijn altijd meteen 10 maal beter dan een middenvelder of verdediger.quote:
Maradona had ook politieke invloed. Maradona bereikte alle lagen van het volk en had het charisma van een volksheld.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
My point exactly. Van weinig voetballers zal later zo'n mooie compilatievideo te maken zijn als van Ronaldinho. Maar voor het allerhoogste niveau mist hij een stuk voetbalintelligentie, uitstraling en leiderschap, zoals Maradona die wel had, naast een techniek en trucenarsenaal dat dat van Ronaldinho evenaarde of zelfs overtrof.
Op welke punten is Lampard een betere voetballer dan pakweg Steven Gerrard?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lampard wordt zwaar onderschat.
Ik heb ooit eens een film gezien over hoe het Argentijnse volk het WK van 1986 beleefde. Dan pas begrijp je echt hoe groot Maradona's impact was. Daar leent Ronaldinho's status zich helemaal niet voor. Vergeleken met de betekenis van Maradona voor miljoenen Argentijnen is Ronaldinho's gepingel een nogal oppervlakkige bedoening die snel vergeten zal zijn, zelfs als hij deze zomer een 2e wereldtitel bij elkaar pingelt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:26 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Maradona had ook politieke invloed. Maradona bereikte alle lagen van het volk en had het charisma van een volksheld.
Ronaldinho lijkt meer de onaantastbare supervoetballer, waarbij het altijd hopen is dat hij 't op z'n heupen krijgt.
Aanvallend en verdedigend is hij toch beter.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Op welke punten is Lampard een betere voetballer dan pakweg Steven Gerrard?
Ten eerste, zo pakweg is Steven Gerrard niet. Ten tweede kan Lampard beter niveau in zijn ploeg houden/maken. Hij laat andere spelers beter voetballen. Het is niet zo heel toevallig dat wanneer Lampard een mindere dag heeft, dat Chelsea dan meteen een mindere dag heeft en als Chelsea imponeert, Lampard imponeert.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Op welke punten is Lampard een betere voetballer dan pakweg Steven Gerrard?
Is trouwens best denkbaar dat dat ooit gaat gebeuren. Hij is een groot fan van de stad. Opgetelt dat zijn vrouw Spaans is en ik zie hem over 2, 3 jaar daar wel spelen, hoe pijn het ook in mijn hart zou doen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Lampard bij Barca en ze draaien nog beter.
Lampard is een typische PL-voetballer. En een hele goede ook. Misschien wel de beste.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ten eerste, zo pakweg is Steven Gerrard niet. Ten tweede kan Lampard beter niveau in zijn ploeg houden/maken. Hij laat andere spelers beter voetballen. Het is niet zo heel toevallig dat wanneer Lampard een mindere dag heeft, dat Chelsea dan meteen een mindere dag heeft en als Chelsea imponeert, Lampard imponeert.
Mensen hebben altijd heel snel hun mening over Chelsea klaar. Maar als je eens dat team goed gaat analyseren, zie je hoed het allemaal in elkaar steekt en welke rol Lampard daar in speelt. In elk wereldelftal moet je Lampard zetten, hij is je motor van je team en daarom vind ik hem de beste ter wereld.
Wie moet er dan van het middenveld af bij Barca?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet Lampard bij Barca en ze draaien nog beter.
Ik ben geen Barca kenner zo, maar namen die ik ken zijn Xavi en Oleguer.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie moet er dan van het middenveld af bij Barca?
Inderdaad, maar een veel boeiendere dan "wie is beter, maradona of ronaldinho"quote:Op vrijdag 21 april 2006 03:37 schreef the_legend_killer het volgende:
CHelsea mist alleen net als Lyon een top aanvaller die er 30 in kan schieten.
Maar dat is andere discussie.
Wright-Ph is nog erg jong... Hij kan nog veel leren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 03:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Drogba en Wright-Phillips verkopen.
Nee waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:43 schreef Badabingea het volgende:
Henry gaat idd niet naar Chelsea.
Als je niet weet waar je over praat hou je mond dan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 03:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben geen Barca kenner zo, maar namen die ik ken zijn Xavi en Oleguer.
Lampard is 2 klasse beter dan hun.
Van Bommel noem ik niet op, want ik denk dat hij niet al te lang bij Barca zal blijven.
Spaanse competitie moet het van de buitenlanders hebben.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je over praat hou je mond dan.
Ik vind Lampard zelf de beste middenvelder van dit moment maar Oleguer een middenvelder noemen en Xavi zo laag inschatten kan ik me als Real Madrid fan zelfs boos om maken.
En dat geldt zeker niet voor Engeland?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spaanse competitie moet het van de buitenlanders hebben.
Nationale elf wordt altijd overschat,
Ja ook, maar Lampard is daar de topperquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dat geldt zeker niet voor Engeland?![]()
Idd ik denk dat 90% van de mensen wel begrijpt dat Lampard nooit in t rijtje zal thuishoren... Daarvoor heeft hij te weinig jusquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:55 schreef jimjim1983 het volgende:
Ronaldinho mensen
d órange?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd ik denk dat 90% van de mensen wel begrijpt dat Lampard nooit in t rijtje zal thuishoren... Daarvoor heeft hij te weinig jus![]()
dat ben ik niet met je eens hoorquote:Op zondag 30 april 2006 11:42 schreef Solstice het volgende:
Lampard is dan ook niet echt een genot om naar te kijken.
Mot je weer pissen !quote:Op zondag 30 april 2006 18:43 schreef tong80 het volgende:
Ronaldinho staat ook al 5 jaar aan de wereldtop. Vergeet dat niet.
quote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef twi het volgende:
Natuurlijk mag dat, maar persoonlijk begin ik door al die verheerlijking echt gewoon een schijthekel te krijgen aan Ronaldinho, ondanks dat het een prachtige voetballer is. Commentatoren en analisten beginnen ech thet bloed onder m'n nagels vandaan te krijgen door al die hallelujah-stemming.
When Lineker met Maradona.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:00 schreef maril het volgende:
Hier komt Maradona in voor met Linneker kon geen topic over hun vinden dus bij deze hier
Morgenavond op de BBC
23:35 - 00:20 When Linenker met Maradona
Interview van oud-voetballer Gary Lineker met de voetballegende Diego Maradona
gohquote:
Dit zijn nog de nietszeggende poulewedstrijden. Alle Brazilianen sparen zich, ook hij.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit zijn nog de nietszeggende poulewedstrijden. Alle Brazilianen sparen zich, ook hij.![]()
Dit soort wishful thinking hoor ik nou altijd wanneer de Brazilianen weer eens teleurstellenquote:Op maandag 19 juni 2006 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit zijn nog de nietszeggende poulewedstrijden. Alle Brazilianen sparen zich, ook hij.![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:01 schreef Dos37 het volgende:
Zidane speelde in de poule wedstrijden ook niet goed. Zijn momenten komen nog wel.
Laten we het hopen (niet om Zidane overigens, maar om het Franse voetbal)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vanwege twee gele kaarten speelt hij sowieso niet tegen Togo en als Frankrijk niet doorgaat, zien we hem nooit meer terug op een EK of WK.
Tja, dat had ie dus nu moeten doen. Hij is 26 en dit had zijn toernooi moeten zijn, net zoals Maradona in 1986.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
hij zal nog wel oogsten in de toekomst.
Schandalig inderdaad. Iets met Nike? Wat een straf om naar te kijken, dit Brazilië...quote:Op zondag 2 juli 2006 11:33 schreef methodmich het volgende:
Ronaldo, Cafú en Roberto Carlos hadden niet moeten spelen, maar worden dan toch opgesteld.....
Oude dwaasquote:Op zondag 2 juli 2006 11:54 schreef Eilanden het volgende:
En die Piet de Visser maar raaskallen op TV dat Brazilie zich aan het sparen was
Nike of iets anders, geen idee. Maar het blijft opmerkelijk natuurlijk. Gisteren speelden er drie man mee die allemaal bij hun club het liefst als aanvallende middenvelder spelen. Ronaldinho komt bij Barça dan meestal vanaf links, maar toch.... Een middenveld met Juninho Pernambucano, Ronaldinho en Kaká kan bijna niet werken.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Iets met Nike? Wat een straf om naar te kijken, dit Brazilië...
hij leed niet veel meer balverlies dan bij Barça hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:19 schreef Skwish het volgende:
Hij was iig aardig onzichtbaar tijdens dit WK en ik heb hem zelden zoveel balverlies zien lijden.
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:02 schreef KarelKontKorst het volgende:
Het is heel simpel: Ronaldinho hoort bij de Beste 5 voetballers ooit. Hij is de eerste die invloeden van andere sporten (wegkijken bij passen van basketbal en bizarre trucs van straat/zaavoetvbal) in belangrijke wedstrijden kan toepassen en beslist al jaren bijna elke wedstrijd, is NU AL wereldkampioen, landskampioen (2x),champions league winnaar, wereldvoetballer van het jaar (2x) en Europees voetballer van het jaar. En dat op zijn leeftijd!! Hij heeft nog wat jaren voor de boeg waarin hij nog veel belangrijke wedstrijden gaat beslissen en vooral mensen van voetbal laat genieten....
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef VeX- het volgende:
Ronaldo's humoristische steek naar Ronaldinho toe
beperkte criteria houd je er op na. wat een vaag gelul zegquote:Op zondag 21 januari 2007 15:18 schreef Grimm het volgende:
[..]Bij PSG was hij zowat ontzichtbaar en heeft hij niets gewonnen, hij kwam bij Barcalona en daar verdedigen mensen voor hem zodat hij z'n spelletje wat kan spelen.
Op die manier haal je het beste uit ronaldinho, maar als hij zelf moet werken voor de ballen dan lukt het hem niet.
Cruyff, Maradona etc. die speelden soms van achteren naar voren, en namen het team op sleeptouw.
En dat kan Ronaldinho niet, het is een leuke voetballer soms magistraal maar al die trucjesvan hem halen soms helemaal niks uit.
Hij kan wedstrijd bepalend wezen maar voetballers zoals Maradonna etc. die waren onvervangbaar.
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:31 schreef Flashwin het volgende:
[..]
beperkte criteria houd je er op na. wat een vaag gelul zeg
inderdaad, dat probeerde ik in een omslachtige manier ook te zeggenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:37 schreef Beschouw het volgende:
Hoort Ronaldinho in het rijtje Pele, Cruijff, Maradona ?
Nee, Ronaldinho mag de veters van die drie niet eens vastmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |