Slith her troathquote:Op zondag 2 april 2006 22:07 schreef Maanvis het volgende:
mmm what the hellIk kan het boek van dat wijf voor de thieves guild niet jatten
Elke keer betrapt ze me.. zelfs als ze in d'r huis aan het slapen is.. Hoe pak ik dit aan?
Ja, dat mag dan weer niet.quote:
Je mag geen mensen vermoorden tijdens thief guild quests.quote:
Ik draag een robe en geen schoenenquote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je mag geen mensen vermoorden tijdens thief guild quests.
Draag je schoenen en armor? Beide verhogen volgens mij de kans dat je opgemerkt wordt bij sluipen/pickpocketten.
Wat voor een level ben je in sneak??quote:
Weinig, tis geen major of minor skillquote:Op zondag 2 april 2006 23:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat voor een level ben je in sneak??
Ben je goed met magie ofzo?? Zo ja koop een Chameleon spell of een ring die Chameleon heeft en gebruik dat. Dan zal het wel moeten lukken.quote:
Ja, kut spel inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Genjuro het volgende:
Al bij al een goed spel, maar een veteraan-gamer zou dit spel beter links laten liggen, ware het niet dat er al player-made mods zijn om de meeste problemen van de baan te helpen. Daarom is de Xbox 360-versie geen optie voor hen omdat er (nog) geen TES construction-set uit is om mods te gebruiken.
Als niemand je ziet wanneer je begint met lockpicken (dus als je sneak aanhebt dat dat rondje niet oplicht), dan wordt je daarvoor iig niet gepakt. Als vervolgens ook niemand je in het huis ziet is alles okquote:Op zondag 2 april 2006 15:11 schreef twi het volgende:
Waarom word ik trouwens overal gepakt als ik inbreek? Hoe zit dat, word ik dan toch gezien? Het moet toch mogelijk zijn om gewoon een huis binnen te gaan, iets te stelen, eruit te gaan en niet opgemerkt te worden bij de guards?
Bij mij was die quest mislukt en dan krijg je gewoon nog een kans om bij het thieves guild te komen. Een stuk makkelijkere, dus als de quest mislukt is het niet een groot probleem.quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm nee ze is niet teruggelopen. Daarom vind ik het zo raar. Maar ik kan het ook niet opnieuw doen
![]()
Ze vlucht via dat riool,....... was haar daar ook kwijt. 1 dag later had ik de quest verloren. Ging er weer heen 's avonds en kreeg ook een herkansing quest... soort troostprijs... coole quest en ik was in !quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm nee ze is niet teruggelopen. Daarom vind ik het zo raar. Maar ik kan het ook niet opnieuw doen
![]()
zo deed ik het ookquote:Op maandag 3 april 2006 10:21 schreef Woutervn het volgende:
Bij mij liep ze al in het huis toen ik binnen kwam, maar ik was net iets eerder bij het bureau en snaaide het weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |