Klopt, maar ik wil ook dat de Avs de eerste plaats halen in de NorthWestquote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef Damzkieee het volgende:
Wel een belangrijke pot, daar de Sharks nu nog net naast een Playoffspot staan. Wanneer de Avs winnen komen ze weer een stukkie dichterbij de playoffs.
Inderdaad, en niet met 6-3 op hun bek gaanquote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef Damzkieee het volgende:
Dat zou ideaal zijn, maar dan hadden ze toch moeten winnen vorige week in de onderlinge ontmoeting...
King Henrik een Jagr. 2 spelers die ze voor het eerst in jaren weeer naar de play-offs leiden. We gaan mooie tijden tegemoet.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef Puckaholic het volgende:
YEAH !!!
de Rangers zijn terug in de playoffs !!!!!
WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOO
Dank je Jaromir en Henrik !!
Ja die knakker heeft er al +60 ofniet?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:02 schreef WasQ het volgende:
Verliezen van de Sharks is niet zo heel triest. Ze zijn erg sterk bezig de laatste tijd, voornamelijk dankzij een astronomisch aantal assists van Thornton. Wat een trade is dat geweest voor de Sharks!
Die knakker heeft er zelfs al 81... Meer assists dan gespeelde wedstrijden...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja die knakker heeft er al +60 ofniet?
Ah word toch eens tijd dat ik de stats @ nhl.com weer eens doorneem danquote:Op donderdag 6 april 2006 22:27 schreef WasQ het volgende:
[..]
Die knakker heeft er zelfs al 81... Meer assists dan gespeelde wedstrijden...
Pfoe, Avs vergelijken met FC Twentequote:Op zaterdag 8 april 2006 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Roep dat niet te hard, want de Avs is echt een club die nog wel eens lief voor de mindere clubs wil zijn. Net als FC Twente![]()
(ik noem o.a. het gelijkspelen tegen RBC enzo)
Ik ben fan van de Rangers... dat wil zeggen, ik heb een Rangers jersey...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:27 schreef popolon het volgende:
1-0 Bruins tegen de Rangers die nu Weekes weer op goal hebben staan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |