quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:30 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen en van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sooty![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:45 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen!
[afbeelding]
Sooty, gefeliciteerd en een fijne verjaardag!
[afbeelding]
![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:37 schreef dartfanaat het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gefeliciteerd Sooty!
Kan niet missen, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Jane Birkin?
Ach, ik dacht laat ik het eens proberen. Maar je trapt er dus niet in.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk! Een plaatje van jezelf bij je boekenkast
Ik werd zonet gebeld dat ik pas dinsdag weer op m'n werk hoef te verschijnen. Het zal toch geen 1 april grap zijn?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, ik dacht laat ik het eens proberen. Maar je trapt er dus niet in.
![]()
een week voor de nationale feestdagquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:57 schreef pyl het volgende:
Dinsdag is het 4 april, dus dat lijkt me niet, Scrut.
Ik denk dat ik t/m dinsdagochtend m'n telefoon maar uitzetquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
Maar het telefoontje is wel op 1 april..... hmmm
Jij bent 11 april jarig?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
een week voor de nationale feestdag![]()
[afbeelding]
Ah, fijn, er is toch nog iemand die weet waartoe wij hier op aarde in dit topic zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent 11 april jarig?
[afbeelding]
Yep he isquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent 11 april jarig?
[afbeelding]
Groot gelijk.... je wist niet anders toch?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik t/m dinsdagochtend m'n telefoon maar uitzet![]()
Sooty is ook Ram.... gisteren heb ik daar geen commentaar over gelezenquote:
Ik ben een maagd, dat spreekt voor zich.quote:
quote:vinden jullie die berichtjes die je krijgt als je post ook zo ontzettend irritant ?
Ik was er gister nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sooty is ook Ram.... gisteren heb ik daar geen commentaar over gelezen![]()
ze pesten mij![]()
[afbeelding]
Waarom spreekt dat voor zich... ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een maagd, dat spreekt voor zich.
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Duitser?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:04 schreef fotoloog het volgende:
Hmmm ....Pyl met bril en baard.......
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl, Is het een historicus?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat ik een vriendelijk, nauwgezet, beschaafd en serieus persoon ben![]()
Die heb ik niet, peace, een baas.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:15 schreef peaceman het volgende:
Is het je baas?
Heeft-ie iets met de Mattheus-Passion van doen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Die heb ik niet, peace, een baas.![]()
Elk jaar heeft meneer het dezer dagen erg druk.
Je hebt toch een vrouw?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Die heb ik niet, peace, een baas.![]()
Elk jaar heeft meneer het dezer dagen erg druk.
Ow zijn dat de eigenschappen van een maagd dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat ik een vriendelijk, nauwgezet, beschaafd en serieus persoon ben![]()
Tong had vorig jaar wél een grappige. ik had 'm bijna verpestquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:21 schreef Tokay het volgende:
Elk jaar dezelfde flauwekul met die zogenaamd lollige berichten.![]()
Ha-ha-ha.![]()
Geen wetenschapper, wel Nederlander.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:18 schreef Tokay het volgende:
Is meneer wel een wetenschapper?
Heeft hij de Nederlandse nationaliteit?
Aha!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft-ie iets met de Mattheus-Passion van doen?
Maar geen kermisattractie.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:27 schreef Tokay het volgende:
Een Nederlandse dirigent, dus?
quote:werd in 1944 in Zwolle geboren. Na het gymnasium behaalde hij in Amsterdam het solistenexamen voor orgel en klavecimbel en het kandidaatsexamen muziekwetenschappen. Voor zowel orgel als klavecimbel werd hem enkele jaren later de 'Prix d'Excellence' toegekend.
Vrijwel vanaf het begin van zijn studies stond het voorvast dat hij wilde werken met authentieke instrumenten en zijn concerten en opnames wilde onderbouwen door middel van wetenschappelijk onderzoek. Zelfs voordat hij zijn studies had afgerond, legde hij de basis voor zijn loopbaan als dirigent van 17e- en 18e eeuwse muziek. Deze fascinatie met de barokmuziek leidde ertoe dat hij in 1969, op 25-jarige leeftijd, zijn eerste barokorkest oprichtte, gevolgd door, in 1979, het Amsterdam Baroque Orchestra en in 1993 het Amsterdam Baroque Choir.
Van 1994 tot 2004 isbezig geweest met ‘hét opname project van de 90-er jaren’, zoals The Guardian in Londen het noemde. Hij heeft gedurende deze 10 jaren alle nog bestaande Cantates van J.S.Bach uitgevoerd én opgenomen. Een grootse prestatie, waarvoor hij meerdere prijzen kreeg.
publiceert regelmatig en werkt al enkele jaren aan de uitgave van de Händel Orgelconcerten voor Breitkopf & Härtel. Hij is hoofdvakdocent klavecimbel aan het Koninklijk Conservatorium te Den Haag en Honorary Member van de Royal Academy of Music in Londen.
Zijn discografie omvat meer dan 180 grammofoonplaten en cd's
In mijn geval welquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow zijn dat de eigenschappen van een maagd dan?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
De enige Nederlander, behalve pyl zelf, die ik in verband kan brengen met de Mattheus Passion is Willem Mengelberg
Da's tenminste iets, Scrut!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
... en een "O ja"-erlebnis
Zijn al die jaren op zondagochtend naar Han Reiziger kijken tenminste niet voor niets geweestquote:
Toeval bestaat niet, Tokay.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:40 schreef Tokay het volgende:
De smiley die je daar steeds gebruikt in dat tekstje, lijkt nog op meneer ook!![]()
Hmmmmmmm ........ je hebt toch wel ooit van Ton Koopman gehoord? Wereldberoemd hoor; iemand op wie "wij", Nederlanders, trots mogen zijn.quote:Er schiet mij geen naam te binnen. Helaas.![]()
Sowieso niet; wat een prachtprogramma was dat, zo helemaal in de marge weggestopt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn al die jaren op zondagochtend naar Han Reiziger kijken tenminste niet voor niets geweest![]()
Plaatjes draaien op televisiequote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef pyl het volgende:
Sowieso niet; wat een prachtprogramma was dat, zo helemaal in de marge weggestopt.![]()
Een plaatje met een praatje.quote:
Hmmmmm ... Judas Iscariot?quote:
Nope. De opvolger van Han Reiziger die in één van z'n eerste uitzendingen beweerde dat Charles Mingus veel samengespeeld had met David Gilmour. Gevalletje klok-klepel aangezien dat dat de tenorsaxofonist John Gilmore betrofquote:
Hmmmmm...... ben ik toch niet zonder reden afgehaakt, zie ik wel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
De opvolger van Han Reiziger die in één van z'n eerste uitzendingen beweerde dat Charles Mingus veel samengespeeld had met David Gilmour. Gevalletje klok-klepel aangezien dat dat de tenorsaxofonist John Gilmore betrof![]()
Tegenwoordig kondigt Hadassah, wat overigens een schat is, de jazz-docu's aan in Arena. Zij spreekt jazz dan wel uit als "Yess"quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmm...... ben ik toch niet zonder reden afgehaakt, zie ik wel.![]()
Ja hoor en met jouw?quote:
Vond je m niet mooi meer?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Behalve dat ik onlangs m'n auto total-loss heb gereden gaat alles oké![]()
Welke? Je mini of je fiat 500?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Behalve dat ik onlangs m'n auto total-loss heb gereden gaat alles oké![]()
Ik vond 'm wat te groot voor in de stadquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vond je m niet mooi meer?
[afbeelding]
Nu moet je dus met het watervliegtuig of de speedboot door het land trekken.quote:
Voorlopig ben ik aangewezen op m'n Fiat met foute sportvelgenquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu moet je dus met het watervliegtuig of de speedboot door het land trekken.![]()
Moet hij even langskomen om hem te pimpen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik aangewezen op m'n Fiat met foute sportvelgen![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet hij even langskomen om hem te pimpen?
[afbeelding]
Een laptop met WiFi om in de file raad je plaatje te spelen is ook een must natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]D'r passen vast wel 4 X-boxen en 8 plasmaschermen in
![]()
Op weg naar m'n huidige werkplek en van m'n werkplek naar huis kom ik alleen file tegen en sta ik er nooit inquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een laptop met WiFi om in de file raad je plaatje te spelen is ook een must natuurlijk.
Volgens mij zit jij dan glimlachend achter het stuur naar al die polonaiserijders te kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op weg naar m'n huidige werkplek en van m'n werkplek naar huis kom ik alleen file tegen en sta ik er nooit in![]()
Het is geen Panda hè..quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij dan glimlachend achter het stuur naar al die polonaiserijders te kijken.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Smithers
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
Acteur?
Donderdag gecremeerdquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja idd Admiraal.... gisteren stond er nog een foto van de rouwstoet in de krant. Of was het vande week...
Nee die drinkt geloof ik niet graag meubelpoets.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Gokje: Matt Groening?
Hij lijkt ook enigszins stoned uit z'n ogen te kijkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:59 schreef pyl het volgende:
Billy Joel die een tikje teveel van de welvaart heeft genoten?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:59 schreef pyl het volgende:
Billy Joel die een tikje teveel van de welvaart heeft genoten?
Yep. Een legendarische nederlandse rock-band uit pyl z'n tijd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ouwe rockers?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep. Een legendarische nederlandse rock-band uit pyl z'n tijd.
Nope. Bestaan sinds 1961. Grondleggers van de "Hoogoven-sound". Eerste single: You can't judge a book by looking at the cover. ('65)quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Styx?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Grondleggers van de "Hoogoven-sound".
Keiharde Rythm and Blues uit IJmuiden e.o. Ze speelden destijds in het voorprogramma van The Stones en The Kinks. Met name die laatste band werd volledig weggespeeld door The Bintangs.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:18 schreef Tokay het volgende:
De Hoogovensound!!![]()
![]()
Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?
Aha, dus niet te verwarren met de Palingsound uit Volendam e.o..quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Keiharde Rythm and Blues uit IJmuiden e.o. Ze speelden destijds in het voorprogramma van The Stones en The Kinks. Met name die laatste band werd volledig weggespeeld door The Bintangs.
Nope.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat Q65?
Samen met Peter en zijn Rockets dusquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:30 schreef pyl het volgende:
Dit bandje behoort tot de grondleggers van de Philipssound.
Nee, jij bent waarschijnlijk in de war met The Pears.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:31 schreef Tokay het volgende:
The Lightbulbs?
The Small Pears, dan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:34 schreef pyl het volgende:
Nee, jij bent waarschijnlijk in de war met The Pears.
O ja, The Faces en The Small Faces, The Pears en The Small Pears. Haal ik altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:36 schreef Tokay het volgende:
The Small Pears, dan.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:38 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, dat moet vást een smakeloos programma zijn...![]()
De foto is genomen op een bijeenkomst van de SP in Oss, tijdens de jongste verkiezingscampagne. Trek je conclusies.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:38 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, dat moet vást een smakeloos programma zijn...![]()
Wie van de vijf speelt/speelde de mondharmonica?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:25 schreef pyl het volgende:
The Bintangs heb ik weleens gezien, ja. Een tijdje terug, zeg maar. Ze traden toen op een festivalletje op, waar ook dit bandje stond:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie van de vijf speelt/speelde de mondharmonica?
Ze hadden Bram Peper ook uitgenodigd maar die was verhinderd dus loste ze het zo op?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:46 schreef pyl het volgende:
[..]
De foto is genomen op een bijeenkomst van de SP in Oss, tijdens de jongste verkiezingscampagne. Trek je conclusies.![]()
Zou hij werken aan een Unoxsound?
Okay. Doei!quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:51 schreef pyl het volgende:
Iedereen zou hem moeten kunnen kennen, trouwens. Zeker de popkenners onder ons.![]()
Ciao Tokayquote:
Bertus Borgers dusquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:51 schreef pyl het volgende:
Maar die meneer linksvoor, met dat ontplofte kapsel, je weet wel, die speelde saxofoon - en jij kent hem zeker. Iedereen zou hem moeten kunnen kennen, trouwens. Zeker de popkenners onder ons.![]()
quote:
Juistem.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Bertus Borgers dus
Reken ik goed, al waren het de voorgangers, de Mr. Albert Show.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
*flash* Sweet d' Buster?
quote:
Shit, Scrut, ik keek.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Tokay, je veter is los!
quote:
Gronings studentenbandje met een verrassend goeie gitaristquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:19 schreef Tokay het volgende:
Ook Nederlanders?
quote:Volle asbak lege glazen, staren me aan vanaf de bar
Jij hebt net je kruk verlaten
Ik heb je niet eens weg zien gaan
quote:Ik wenk de barman: Vul de glazen
En denk nog: Jij komt zo meteen
Mensen lachen, mensen praten
Mensen kijken langs me heen
Iemand vraagt me om een vuurtje
Ik schrik op, uit mijn afwezigheid
Ik kijk hem aan en lach een beetje
Ik ben haar kwijt
Welja. Doe eens gek.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik het refreintje dan ook nog maar posten?
quote:Is dit dan het einde van het feest?
Wil jij dan soms beweren dat er nooit iets is geweest?
Maar wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt.
Voltooid verleden tijd.
Haha. Die ken ik dus alleen van naam (gelukkigquote:
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat die lead-gitarist z'n bandje trouw blijft. Die jongen, Sander Roozenboom, is echt steengoed. Tourde al wel eens met Anouk, maar tochquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haha. Die ken ik dus alleen van naam (gelukkig).
Ja ja, vergoeilijk het maar.quote:
Dat is dan ook een gesjeesde rechten-student.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:52 schreef Tokay het volgende:
Gewoon stationsromannetjes-rijmelarij, à la Guus Meeuwis...![]()
Nee, acteur. Hij was dit jaar genomineerd voor een Oscar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ice T?
Die is gewoon super loyaal.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het echt onvoorstelbaar dat die lead-gitarist z'n bandje trouw blijft. Die jongen, Sander Roozenboom, is echt steengoed. Tourde al wel eens met Anouk, maar toch![]()
Hmmmmm. Ik heb de nominaties en de Oscaruitreiking niet echt gevolgd, moet ik bekennen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, acteur. Hij was dit jaar genomineerd voor een Oscar.
Is hij uit Get Rich or Die Trying?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, acteur. Hij was dit jaar genomineerd voor een Oscar.
Of je het overleefd als ze erachter komen dat er wel gedokt moet worden is een tweede natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is dan ook een gesjeesde rechten-student.
Ik vond "Gratis Bier" altijd wel een goede bandnaam. Vanavond in Café Huppeldepup: Gratis Bier. Zeker weten dat je dan altijd voor een volle zaal speelt.
Ja maar die kan die beter van zijn cv schrappen. Hij speelde in de winaar van beste film Crash en was genomineerd voor zijn rol in Hustle and flow.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is hij uit Get Rich or Die Trying?
Nee. Wel in Angel Eyes, Four Brothers, Dead Presidents en Ray.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:01 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij zit hij ook in Traffic. Toch?
Die staat inmiddels bij de 100 slechtste films volgens imdbquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar die kan die beter van zijn cv schrappen.
50 verdedigd zich zelf door te zeggen dat er nog 40 andere films slechter zijn dan die van hem.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die staat inmiddels bij de 100 slechtste films volgens imdb![]()
Ciao Scrutquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Anyway: ik ga even boodschappen doen anders heb ik vanavond niets te eten en morgen niets te poepen.
Tot later
Ik zag laatst een clip van 50 op de box en vond het ook nog een aardig nummerquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
50 verdedigd zich zelf door te zeggen dat er nog 40 andere films slechter zijn dan die van hem.![]()
Ik twijfel nog of dat zo is....quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:47 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijnnet weer terug van boodschappen doen
Ja, dat zou ik ook weleens willen weten!quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:22 schreef Diaan73 het volgende:
Is het een of ander stripfiguur?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Peaceman is bij ranja in de leer gegaan?
Diana?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:37 schreef peaceman het volgende:
Ze heeft een hele bekende naamgenoot...
[afbeelding]
Nee....quote:
Ben ik heel bekend dan??quote:
Toch is het een vrouwquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:53 schreef Diaan73 het volgende:
die achterste heeft wel wat van een man weg.
Yep. Hier zie je de door jou voor man aangeziene dame in de rol van Koningin Juliana.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:56 schreef Diaan73 het volgende:
Actrices?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:59 schreef Diaan73 het volgende:
maar het zijn dus Nederlandse actrices?
Ah zij. Zij had van de week nog de giel-mobielquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nummer twee doet ook imitaties van Maxima en Rita Verdonk.
Je begint 10 dagen voor peacemans verjaardag alvast met het ophangen van de slingers, het taartenbakken en je haar en make-up?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:58 schreef Diaan73 het volgende:
Voor nu tot ziensmoet me gereedmaken voor een verjaardag....
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je begint 10 dagen voor peacemans verjaardag alvast met het ophangen van de slingers, het taartenbakken en je haar en make-up?
Succes
Je schoonzus is op 1 april jarig? OMGquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
nee, mn schoonzus is jarig vandaag en hebben we zo verjaardag van.... alles wat je net noemt, heb ik ook geen 10 dagen voor nodig hoor.
Actricequote:Op zaterdag 1 april 2006 20:27 schreef Tokay het volgende:
Zangeres? En zo ja, dan gok ik op Laura Brannigan.
Hoera!quote:
Bubble is geweldigquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:47 schreef Tokay het volgende:
Die Bubble is toch ook wel een lekker mens hoor.![]()
En Bubble (Jane Horrocks) is de geflipte secretaresse van Edina in Absolutely Fabulous.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Saffy is de dochter van Edina in Absolutely Fabulous
[afbeelding]
Wie is dat en waar zie je dat aan? Een karakteristieke kruin ofzo?quote:
Ah, Scrut, je bent echt te goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Sergey en Larry?
Heb je die docu gezien, deze week?quote:
Mocht het je nog interesseren: http://www.tvopjepc.nl/programma/134quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Een klein stukje slechts.
Hmmm. Ook al te makkelijk, dus.quote:Julien Clerc?
Aan Favorieten toegevoegdquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mocht het je nog interesseren: http://www.tvopjepc.nl/programma/134
Mijn zus had vroeger zijn platenquote:Hmmm. Ook al te makkelijk, dus.![]()
Een Young met een oud uiterlijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:49 schreef pyl het volgende:
Neil Young.
Trusten pylemansquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:50 schreef pyl het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen even zeggen dat ik wegga.![]()
![]()
Volgens mij waren alle vrouwen weg van hem.quote:
Slaap lekker pyl!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:50 schreef pyl het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen even zeggen dat ik wegga.![]()
![]()
Welterusten Scrut.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook maar een slaapje doen. Trusten
Ja ze is echt jarig op 1 april.... sterker nog.... mn tante ook.....quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je schoonzus is op 1 april jarig? OMG![]()
Kindje proberen terug te stoppenquote:Op zondag 2 april 2006 02:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat is het ook.... maar ja niets aan te doen he? De dochter van mn collega is geboren op 5 december en heeft nog geprobeerd om dat veranderd te krijgen in 6 december, maar niet gelukt.....
Nee Amerikaanse. Erg bekend als je van films houdt.quote:Op zondag 2 april 2006 02:06 schreef Chet het volgende:
Jeanne Moreau?
En Scrut is ook weer wakker, merk ik.quote:Op zondag 2 april 2006 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Anna Lindh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |