Dit is idd erg grimmig, zoals je het schrijft. Ik verwacht sowieso niet dat dingen eerlijk zijn, hier is niets eerlijks aan, dus ik zou niet door die bril ernaar kijken. Hoe kom je van die jaloersheid af jegens mensen waarvan jij op 't eerste gezicht denkt dat ze het allemaal op-en-toppie hebben.quote:Aandacht komt alleen de mensen toe die het al goed hebben lijkt wel.
Mensen die wegkwijnen en geen liefde kennen daar kijkt niemand naar om.
Die zijn niet interessant.
Gelukkigen worden gelukkiger en de lijders worden alsmaar grimmiger en niet begrepen.
Zie bovenstaande.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:
Begin bij je huidprobleem, dat belemmert je functioneren in aanzienlijke mate. Neem een andere huisarts of laat je inderdaad doorverwijzen naar een dermatoloog.
Heb je al uitgezocht of voeding, of zonnebankkuren e.d. van invloed zijn op je huid? Ik heb er zelf geen verstand van, maar meld je aan bij een patientenvereniging die weten wellicht meer.
Probeer niet je leven in de wacht te zetten tot je huidproblemen opgelost zijn, want dat zijn ze misschien wel nooit. En mocht je huidprobleem opgelost zijn, dan zit je nog steeds opgescheept met jezelf.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:28 schreef marsterretje het volgende:
-knip-
quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:51 schreef HenryHill het volgende:
-knip-
quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:
-knip-
Ik geloof er geen zak van. Tot nu toe heb ik je op Fok alleen maar zien zwelgen in je ellende en je verschuilen achter je huidprobleem. Ik wil dat probleem niet bagatelliseren, ik geloof heus dat het erg is en dat jij eronder lijdt. Maar man, je laat het je leven bepalen. Je wordt boos op de hele wereld en al helemaal op mensen die het volgens jou zo goed (en oh zo veel gemakkelijker) zouden hebben. Ik vind die jaloezie van jou eng en ziekelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik wel iemand
ben die van aanpakken weet als ik weet wat ik wil.
Wat the fuck kunnen die mensen er aan doen dat jij je kut voelt? De enige die er werkelijk wat aan kan doen ben jij. En of je nu wel of geen eczeem hebt, dat doet er feitelijk niet toe. Je hebt het, je zult het ermee moeten doen. Net zoals elk ander zijn/ haar beperkingen/ bagage in het leven heeft. En nee, daarmee bagatelliseer ik dus niet je eczeem. Het is deel van jou, en dat zal het blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mijn gevoel wil nog alleen maar mensen gaan pijnigen.
<knip>
Overal waar ik jonge meisjes zie wordt ik echt pissed en kijk ik ze vuil aan.
<knip>
Als er gezoend wordt op tv ga ik weer 10x tegen de muur slaan om afte reagren, en als ik politie zie wil ik ze uiitdagen.
Bedoel je deze? Waarom voelen mensen zich standaard niet kiplekker?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:35 schreef Sander_K het volgende:
Er was laatst ook ergens een topic hierover, dat ging over als je nu je geest echt helemaal losziet van je lijf.. 't is echt zo, het zijn andere mensen die jou terugstoppen in je lijf waar je niet tevreden mee bent -door die klote-opmerkingen-, maar waar je het wel mee moet doenfuck die mensen en laat zien wat voor persoon erin zit.. er zijn echt wel mensen die bereid zijn verder te kijken dan dat.
[..]
Lees een boekje of laat je voorlichten over de boeddhistische filosofie. Ik zeg niet dat je er aanhanger van moet worden of iets dergelijks, maar ik denk wel dat het je er veel van kan leren. Dit uiteraard in combinatie met eerder aangedragen advies hier.quote:[b]Op dinsdag 4 april 2006 17:31
Wat nu?
Wees er trots opquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:56 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben artistiek en muzikaal.
gewoon lachen man, heb schijt aan die kutexzeemquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:56 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben artistiek en muzikaal.
Ben alleen te bescheiden om mijn eigen werk en heel kritisch (een perfectionist)
Ik raak altijd erg depressief als ik in de spiegel kijk en dan dat verrote oud-uitziende
gezicht zie met een kutsmoel en al die putten in me gezicht met schilfers en pijn enzo.
Dan denk ik, dit komt echt noit meer goed.
ga eens kijken johquote:Op zondag 9 april 2006 00:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik moet daar eigeblijk wel om lachen jouw opmerking
Zijn die datingsites werkelijk zo erg?
Hey Eikel, je bent heus niet de enige met een probleem. Je hoeft niet heel de tijd zo gefrustreerd te doen, is echt nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hoe weet je nou zo zeker dat ik er niks aan probeer te doen?
Wie zegt dat ik alleen maar klaag? Waar de fuck haal je dat vandaan?
Weet je hoe moeilijk bv. huid problemen kunnen zijn? En nee het is ws. niet zo erg
als een spierziekte en je nog maar een jaar te leven hebt. Maar als je met een
huidziekte zit, is ook geen pretje.
Typisch nederlandse mentaliteit. Ik post hier en dat is het enige dat jullie zien,
en denk je automatisch dat ik zoals je witte dikke neef of zus met een brilletje of sproeten ben,
die IDD heel zielig doet en niks aan zijn problemen doet? Die zie ik ook he. GET LOST!
Je weet niet waar je het over hebt.
EDIT Cc: Doe je even normaal!
Slachtofferschap kan heel veilig en vertrouwd voelen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:07 schreef Entonie het volgende:
verhaal waar ik me op zich bij aansluit en dat vele anderen TS ook hebben proberen duidelijk te maken...
Luister gast, Ik kan me goed vinden in jou verhaal. Ik heb dan geen eczeem maar ik ben dun (vind ik dan) en ik voel me ook kut als ik weer eens een kudde meisjes voorbij zie fietsen die naar het zwembad ofzo gaan, ik heb dan het gevoel of iemand me in mijn maag trapt, Als ik naar de clips op TMF of MTV kijk of spuiten&slikken wil ik me ook afreageren tegen iets zeer breekbaars, Ik durf ook niet naar het zwembad te gaan omdat ik bang ben over hoe ik eruit zie. 6 jaar heb ik me eenzaam gevoeld, ik had wel vrienden enzo. Maar echt uit ging ik niet met ze. Maar toen 2006 begon had ik met mezelf afgesproken dat ik wat aan mijn eenzaamheid zou doen. Ik ga nu meer uit, ik heb meer sociale contacten, en ik ga met meisjes uit, ben zelf van plan te gaan zwemmen deze zomer (na 4 jaar). Ik voel me nou ook beter dan ik in lange tijd gevoeld heb.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Bedankt voor de reacties! Ik kan er denk ik wel wat mee.
Ik voel me al een week strak van de spanning,
Mijn gevoel heeft geen zin om leuke relaxte dingen te gaan doen met mensen.
Ik denk dat ik mensenschuw wordt ofzo. Of was ik dat al?
Altijd als iemand ook maar ff naar me kijkt sta ik al klaar om te vechten. Ik snap ook wel dat de meerderheid
niet met me wil vechten. Maar ik wel.
Mijn gevoel wil nog alleen maar mensen gaan pijnigen. Hoe mooier de zon schijnt
(wat ik wel kan waarderen op een bepaald emanier)
hoe erger mijn friustraties worden. Niet nog een jaar. Niet nog een zomer. Ik kan die hitte niet uitstaan.
Ik kom niet van die anger af. En ik slaap slecht en heel onrustig. Schreeuw het uit snachts.
Overal waar ik jonge meisjes zie wordt ik echt pissed en kijk ik ze vuil aan.
Helpt niet he. Wnat ze fietsen je gewoon voorbij alsof je niet bestaat.
Ik kan nietens normaal naar een discovery-docu kijken over jongeren en sex.
Als er gezoend wordt op tv ga ik weer 10x tegen de muur slaan om afte reagren, en als ik politie zie wil ik ze uiitdagen.
Wat nu?
In ieder geval bedankt voor de normale reacties. Het viel me wel weer mee dat niemand
me ging afzeiken als zijnde aandachtzoekend ofzo.
Vol in de roos. Andere mensen neigen voornamelijk naar personen die een dusdanige uitstraling hebben, waardoor ze zichzelf beter gaan voelen. Klagers en depressieve mensen vallen daar sowiezo niet onder - dus goed dat je je problemen niet zomaar op tafel gooit. Bewaar dat voor mensen die je vertrouwt met die informatie, en waarvan je ook verwacht dat ze je willen helpen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef a-child-in-chains het volgende:
En ik heb het nooit met ze over min problemen he.
Wat dat is het eerste waar mensen hier aan denken als ze dit lezen.
(...)
Aandacht komt alleen de mensen toe die het al goed hebben lijkt wel.
Mensen die wegkwijnen en geen liefde kennen daar kijkt niemand naar om.
Die zijn niet interessant.
Gelukkigen worden gelukkiger en de lijders worden alsmaar grimmiger en
niet begrepen.
Ach kom.quote:Ik heb echt zin om de hallve burt afte schieten.
En mensen te gaan neersteken, zal me nog plezier bezorgen ook.
Omdat hij dan de problemen niet meer kan afschuiven op anderen dan zichzelfquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:13 schreef Alicey het volgende:
Is je probleem niet meer dat je niet iets wil doen aan je problemen? In je OP lees ik niet zo snel dat je hulp van een psycholoog of psychiater hebt gezocht. Waarom niet?
Wat ik begrijp uit het verhaal van de TS is dat het juist het besef is dat dat nooit zal lukken, hetgeen is wat hem zo erg dwars zit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:22 schreef HenryHill het volgende:
Je wil toch opklimmen op de sociale ladder, niet verder afzakken?
Nee, idd. Ik geloof ook niet dat dat in dit topic aan de orde is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef soylent het volgende:
Trollen lijkt me nou niet echt de oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |