quote:
hij is erg lief maar soms maar soms.........
Denk dat ik later ook kat wordt..............
Ik las ergens op internet een spreuk die een beetje is blijven hangen bij mij: Honden hebben een baas, Katten hebben personeel.
nou zo is het bij ons dus wel !
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 22-02-2002 16:06]
De jongste van de drie. Loei genaamd
8 maanden oud en gek op de pc, nou eigenlijk de muisaanwijzer
quote:Ja, dat doet die van ons nou ook altijd... zit je te surfen, komt er zo'n kat voor je neus staan die gefascineerd naar je cursor blijft staren
Op vrijdag 22 februari 2002 16:06 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]De jongste van de drie. Loei genaamd
8 maanden oud en gek op de pc, nou eigenlijk de muisaanwijzer
quote:Dat is idd zo of ze kunnen het gewoon niet hebben dat hun op dat moment geen aandacht geeft dus gaan ze met hun dikke aars voor de pc staan.
Op vrijdag 22 februari 2002 16:07 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja, dat doet die van ons nou ook altijd... zit je te surfen, komt er zo'n kat voor je neus staan die gefascineerd naar je cursor blijft staren
Leuke beesten, lekker eigenzinnig.
quote:Mijn kat gaat altijd op mn boek zitten, of wat ik ook aan het lezen ben.
Op vrijdag 22 februari 2002 16:08 schreef DarkElf het volgende:[..]
Dat is idd zo of ze kunnen het gewoon niet hebben dat hun op dat moment geen aandacht geeft dus gaan ze met hun dikke aars voor de pc staan.
Leuke beesten, lekker eigenzinnig.
quote:Doet die van mijn zus ook. gaat gewoon om aandacht.
Op vrijdag 22 februari 2002 16:10 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Mijn kat gaat altijd op mn boek zitten, of wat ik ook aan het lezen ben.
zag net die foto van die kat dol op de muispointer.... Nog ff die van ons, toen net 2 maandjes oud en dolenthousiast en supernieuwsgierig achter dat pijltje aan.
quote:zal vanavond nog ffies aan danny vragen waar hij de rest heeft neergepleurd. Kan er nu niet echt veel vinden.
Op vrijdag 22 februari 2002 16:30 schreef DarkElf het volgende:
Niemand meer? *altijd leuke kattenfoto's wil zien*
nog twee van een vervelende kat die aandacht wil en perse die bij de monitor / toetsenbord wil hebben.
quote:Zo leuk die beesten
Op vrijdag 22 februari 2002 16:37 schreef Knorretje het volgende:[..]
zal vanavond nog ffies aan danny vragen waar hij de rest heeft neergepleurd. Kan er nu niet echt veel vinden.
nog twee van een vervelende kat die aandacht wil en perse die bij de monitor / toetsenbord wil hebben.
(en klein beetje ukkie power!)
quote:mwoah...
Op vrijdag 22 februari 2002 16:43 schreef Fortuna het volgende:zohohow, dies groot he!
quote:LIEVVVVVV
Op vrijdag 22 februari 2002 17:04 schreef Biene het volgende:
*meldt*
Heb 2 katers. Tijgertje en Knorretje
quote:Hmmm, dat zie ik die drie van mij echt niet doen...
*meldt*
quote:correctie
Op vrijdag 22 februari 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
2 stuks, genaamd Trucky en Diesel... en ze zitten in de weg, stinken, vreten alles op en halen alles open... maja, soms zijn ze ook wel lief...
prrrr
quote:Het zijn broertjes van elkaar, dus dat zit wel goed.
Op vrijdag 22 februari 2002 19:08 schreef qube808 het volgende:[..]
Hmmm, dat zie ik die drie van mij echt niet doen...
Andere katten aanraken? huuuuuh!!!
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 17:04 schreef DarkElf het volgende:[..]
LIEVVVVVV
Ze zijn nu bijna 3 jaar. De onderstaande foto waren ze nog geen 4 maanden. Jammer dat ze niet zo klein blijven, maar ze zijn nog steeds superlief.
Punkie is een brutaaltje. Altijd alle aandacht opeisend, en heeft tijdens meetings hier thuis een voorliefde voor Mike.
Dit is Punkie :
Heb ook nog ergens een foto van Giz. Maar die kan ik zo snel niet vinden. Net als in t echt is ze weer goed verstopt
Ze zijn 12 en 13 jaar oud.
quote:en ik heb 2 poezen genaamd Indy en Kyra die wel wat weg hebben van jouw 2 katers!
*meldt*
Rizla heb ik met 3 weken weggeplukt uit een nest met niesziekte. Heb ook aardig lopen dokteren met hem en hij is geopereerd aan zijn linker oog, wat ook door die zelfde nies was dicht gegroeid.
Inmiddels is Rizla een (dikke) gezonde kater zonder nies (wel nog zo nu en dan dat oog wat weer begint te tranen).
Rizla is wat meer eigenzinnig. Doet net of je hem met fluwelen handschoentjes aan moet pakken, maar ondertussen is het een ontzettende dondersteen.
In het begin moest ie niet zo veel van vreemden hebben en was hij ook alleen laat op de avond aanhankelijk. Het lijkt er wel op dat Djoeka hem ontzettend meetrekt in zijn gedrag. Rizla begint ook steeds meer op een hond te lijken.
Anyway om mijn langdradige verhaal ff samen te vatten;
2 Maffe katten en een maf baasje die ontzettend dol op ze is... je kan ze bekijken op http://www.cu2.nl/mikula
Oh wie kan mij trouwens vertellen hoe je plaatjes post?... ik zat gister ook al in een forum war ze hun desktop aan het posten waren... (wou ik ook doen, maar wist niet hoe)
quote:
Op zondag 24 februari 2002 15:12 schreef Mikula het volgende:Oh wie kan mij trouwens vertellen hoe je plaatjes post?...
keej volgens mij heb ik het door..
quote:
Op zondag 24 februari 2002 13:46 schreef TearSong het volgende:[..]
en ik heb 2 poezen genaamd Indy en Kyra die wel wat weg hebben van jouw 2 katers!
Zijn ze nog steeds zo klein?
Dit is 3X sara ........ zis liefff
en dit is Saartje Samen met Poes<--Poes jah poes is het mammie beest
quote:ze zijn nu 7 maanden, ietsje groter dus maar niet veel
Op zondag 24 februari 2002 17:13 schreef Biene het volgende:
ach, wat een droppies.
2 druppels water idd. Vooral lijken ze op Tijger die heeft precies de zelfde kleur vacht.Zijn ze nog steeds zo klein?
Dit zijn Storm en Misty.
Misty is de grijze tijger en Storm die zwarte dus
Kat 1 : Eppie Dat is een rood witte ex-kater. Bla bla bla het is een bewezen "mongooltje" onder de katten. ep heeft de leeftijd van 7 jaar, maar is lichamelijk ouder.
Kat 2: Shakka Zulu, een pik zwarte kat.Ook ex-kater. Zo schuw als de pieten. Hij komt voornamelijk te voorschijn als het errug rustig is. En anders vertoeft hij lekker achter de verwarming. Hij is nu 6
Kat 3: Mia , een bijde handte trut kat met de kleuren zwart en wit. Als ze dr dag niet heeft moeten de andere katten én honden het ontgelden en hangt ze regelmatig een nagel in ze. ( de honden zijn een kruizing fox terriër en een witte herder) Mia is trouwens 2 jaar
Kat 4: Boris , een zwart witte kater van nog geen jaar. Dat is echt een allemansvriendje. En als hij het heel erg naar zijn zin heeft dan zuigt hij op zn eigen tepels
De katten hebben ook allemaal een eigen verhaal (drama) over het hoe en waarom ze hier zijn. Maar dat bespaar ik jullie anders wordt het een errug lang verhaal
quote:
Op zondag 24 februari 2002 13:46 schreef TearSong het volgende:[..]
en ik heb 2 poezen genaamd Indy en Kyra die wel wat weg hebben van jouw 2 katers!
Heb na een maand besloten om er nog maar eentje bij te nemen zodat ik zelf wat rustiger door huis kon lopen.
En dit werkt perfect.
Joerie is zwart en erg aanhankelijk, soms iets te maar erg lief en een beetje een bangeschijterd.
Joerie is nu 4 jaar en Tommie is nu 3 jaar oud.
Noa's oma was een Noorse boskat waarvan ze haar ontzettend dikke vacht en kleine pluimpjes op haar oren heeft geërft.
Ik moet vaak ontzettend om haar lachen; als ik stofzuig gaat ze bijv. altijd op de stofzuiger zitten en rijdt mee tot ik klaar ben .
Ayla is een hele mooie tengere poes met enorme amandelvormige ogen. Ze is veel minder stoicijns dan Noa en nogal onzeker en continue bang om "vergeten" te worden.
Daarom loopt ze waar ik ook ga als een hondje achter me aan.
Het zijn allebei enorme knuffelbeesten en als ik verdrietig ben persen ze zich helemaal tegen me aan en likken mijn hand.
Ik vind m'n poezen heel erg bijzonder en ben echt verliefd op die beestjes!
Whiskey
Gijs
Isabelle ( Een karthuizer, vandaar de dure naam )
quote:Heb je een plaatje van die karthuizer?
Op zondag 03 maart 2002 11:24 schreef Bastard het volgende:
3 Katten ( Vorige maand 1 laten inslapen )Whiskey
Gijs
Isabelle ( Een karthuizer, vandaar de dure naam)
quote:Euhm ja ik denk thuis wel ergens op mn pc, ik hoop het ook want anders moet ik iets inscannen. En dat gaat moeilijk zonder scanner.
Op zondag 03 maart 2002 12:01 schreef Kimmie het volgende:[..]
Heb je een plaatje van die karthuizer?
quote:Wat kost een Noorse Boskat deze dagen? Een jaar of wat terug heb ik met het idee rondgelopen een merkkat te nemen. Ik wist min of meer wat ik wilde (boskat, Turkse Angora of -heel wat anders- een Thai). De prijs destijds (ik was net student af) hield me tegen. Toen was de prijs ergens tussen de 900 en 1200 gulden. Zit het nog steeds in die richting? En wat maakt de prijs? Afkomst? Tekening?
Op zaterdag 02 maart 2002 01:46 schreef Sioux het volgende:
Hé Brechtje, zullen wij handje schudden? Ik heb er ook 10!!!
Helaas gaat onze kleinste(Thor) over 2 weken naar zijn nieuwe baasje toe. Hopelijk krijg ik snel weer een nestje, heerlijk die kleine apekoppies om me heen.
Ik weet dus niet hoe je een foto moet plaatsen, maar mijn katten hebben een eigen homepage. Dit is de link http://members.tripod.lycos.nl/smallblock/index.htm
Onze Thor is trouwens een heel bijzonder kitten, hij komt namelijk in het Guiness Book of Records. Hij was extreem zwaar bij zijn geboorte!!!
Groetjes van mij.
Daarnaast heb ik nooit meer dan vier (volwassen) katten in huis gehad. Het nest van twee jaar terug niet meegerekend, toen waren het er even zeven.
Ik heb ooit een doof overblijvertje uit een studentenhuis erbij genomen. Die woont nu bij de bovenburen. Onwaarschijnlijk hoe katten niet kunnen klikken. Die dove (naam: "Zes") was mijn tweede witte maar daar konden de anderen (vooral Sofie, de andere witte, die heb ik nooit zo fel gezien...) echt niet tegen. Zes bivakeerde 90% van de tijd buiten en blijkt bij de bovenburen een binnenkat te zijn...
Ernie, voorheen kater, nu allemansvriend en lobbes boeit het allemaal niet zo. Hij is mensgericht. Andere katten zijn lucht, behalve rond etenstijd (de hunne en de mijne)
Over Slobo hoef ik weinig te zeggen, behalve dat haar naam met reden is gekozen...
Leestip voor kattenmensen:
Desmond Morris heeft een erg leuk boek geschreven over kattengedrag. Het is typisch een boek dat je met een grijns leest.
Boris en Teaser zijn ongeveer 2, ik weet het niet precies, want ik heb ze uit het asiel gehaald.
Titus is 8 maanden en een echte dondersteen. Regelmatig moet ik haar boven aan de deurpost eruithalen.. anders dondert ze naar beneden. Ze gaat altijd overal onder, in,
op, tussen, enz. zitten. Maar ze is wel heel lief. en ze is absoluut geen scheiterd. Laats hondje van mijn schoonmoeder meegenomen... Nou... ze probeerde hem gewoon weg te jagen. Ze ging echt niet voor die hond aan de kant.. Zo klein als ze is....
Boris is roetzwart... heeft alleen gemiddeld 3 witte haren op zijn borst. en Teasertje is cypers met wit. Boris is de schrikkerige van de 2, zodra je een onverwachte beweging maakt, schrikt zij en Teasertje is de goedzak van de 3... die loopt nog weg, doet nooit gemeen.. enz...
Als ik fotos heb zal ik ze hier neer zetten...
quote:Gaat niet lukken dus
Op zondag 03 maart 2002 12:02 schreef Bastard het volgende:[..]
Euhm ja ik denk thuis wel ergens op mn pc, ik hoop het ook want anders moet ik iets inscannen. En dat gaat moeilijk zonder scanner.
Maar hier lijkt ze sterk op
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 05-03-2002 15:07]
Het is een Noorse boskat. Haar dochter (Wanda) hebben we ook in huis, maar dat is een min of meer gewone kat, met een paar uiterlijke kenmerken van haar moeder Shiba.
quote:WHAUWWWWWWWWWWWWw
Op dinsdag 05 maart 2002 14:56 schreef gabberjoost het volgende:
Hier is shiba, onze poes:Het is een Noorse boskat. Haar dochter (Wanda) hebben we ook in huis, maar dat is een min of meer gewone kat, met een paar uiterlijke kenmerken van haar moeder Shiba.
quote:cool beest he?
Op zaterdag 09 maart 2002 21:54 schreef Fortuna het volgende:[..]
WHAUWWWWWWWWWWWWw
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 10-03-2002 01:07]
quote:OHHHWWWWWWWWW
Op zaterdag 23 februari 2002 20:53 schreef Biene het volgende:[..]
Ze zijn nu bijna 3 jaar. De onderstaande foto waren ze nog geen 4 maanden. Jammer dat ze niet zo klein blijven, maar ze zijn nog steeds superlief.
Van Daantje zijn weinig foto's omdat ie een beetje schuw is.
Dit is Cat:
[img]http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2028463740 [/img]
En dit is Quentin:
[Dit bericht is gewijzigd door Kyara op 10-03-2002 17:41]
quote:hehe.. de onze heet precies hetzelfde en is ook zo'n schijterd
Op zondag 24 februari 2002 10:05 schreef defender het volgende:
Ik heb 2 katten. Punkie en Gizmo. Gizmo is een echt schijterdje. Die rent al weg als iemand niest.
quote:zo lijkt ie wel heel gevaarlijk
quote:
Op zondag 10 maart 2002 00:58 schreef SEMTEX het volgende:
We hebben 2 witte
Moeder Sammie (6) en zoontje Bobo (5)
Ook mijn katten zijn dol op de monitor en aandacht trekken door op m'n muismat te gaan liggenof met hun staartje voor de monitor te slingeren
Vooral Sammie is daarin een ster![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lief hoe die zo over je monitor kijkt.
quote:Ik heb hier katten.
Op vrijdag 17 december 1999 16:45 schreef Nike het volgende:
wie heeft er hier katten of poezen?
quote:JA!
Op zaterdag 09 maart 2002 23:31 schreef gabberjoost het volgende:[..]
cool beest he?
quote:En hier is dan eindelijk een foto!!!
Op zondag 03 maart 2002 13:04 schreef LadyS het volgende:
Ik heb er ook 3
Boris, Teaser en TitusBoris en Teaser zijn ongeveer 2, ik weet het niet precies, want ik heb ze uit het asiel gehaald.
Titus is 8 maanden en een echte dondersteen. Regelmatig moet ik haar boven aan de deurpost eruithalen.. anders dondert ze naar beneden. Ze gaat altijd overal onder, in,
op, tussen, enz. zitten. Maar ze is wel heel lief. en ze is absoluut geen scheiterd. Laats hondje van mijn schoonmoeder meegenomen... Nou... ze probeerde hem gewoon weg te jagen. Ze ging echt niet voor die hond aan de kant..Zo klein als ze is....
Boris is roetzwart... heeft alleen gemiddeld 3 witte haren op zijn borst. en Teasertje is cypers met wit. Boris is de schrikkerige van de 2, zodra je een onverwachte beweging maakt, schrikt zij en Teasertje is de goedzak van de 3... die loopt nog weg, doet nooit gemeen.. enz...
Als ik fotos heb zal ik ze hier neer zetten...
Links Boris, rechts Teaser
Van Titus heb ik nog helemaal geen foto
quote:
Op zondag 10 maart 2002 00:58 schreef SEMTEX het volgende:
We hebben 2 witte
Moeder Sammie (6) en zoontje Bobo (5)
Ook mijn katten zijn dol op de monitor en aandacht trekken door op m'n muismat te gaan liggenof met hun staartje voor de monitor te slingeren
Vooral Sammie is daarin een ster![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb vandaag weer een rolletje opgehaald van mijn schatjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |