quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar heb ik een kaartje van gehad vandaag
quote:Postzegels met waardeaanduiding in guldens, uitgegeven vanaf 1977, en postzegels met dubbele waardeaanduiding (euro en gulden) blijven voor onbepaalde tijd geldig. U kunt deze dus gewoon gebruiken. U dient dan wel te plakken tot het geldende tarief. Hiervoor zijn speciale bijplakzegels (EUR 0,02) verkrijgbaar. Overigens zijn postzegels in euro’s, net als postzegels in guldens, alleen te gebruiken bij verzending vanuit Nederland.
Op de pakketzegel, aangetekend-zegel en servicezegels, bijvoorbeeld rembours, staat geen waardeaanduiding. Deze zegels blijven gewoon geldig. De bijbehorende formulieren en biljetten waarop guldens staan vermeld mogen sinds 2002 niet meer gebruikt worden. Alleen remboursformulieren en verzendbiljetten met eurobedragen zijn geldig. Nieuwe formulieren zijn verkrijgbaar op het postkantoor.
Grappig, ik heb een keer een kaart uit Espoo gekregenquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:57 schreef dobbey het volgende:
Heb de afgelopen dagen met veel enthousiasme jullie posts gelezen en me net ook maar aangemeld. Ik heb de eer om 2 kaarten te versturen, 1 naar kopenhagen in Denemarken en 1, hoe kan het ook anders, naar Espoo in Finland.![]()
![]()
Ja ik had nog een oud velletje europa-priorityzegels van 65 cent. Ik heb ze gewoon gebruikt, ik zie wel. Het is in elk geval voldoende voor gewone verzending, waarvan he-t tarief nu 65 cent is. En misschien doen ze het toch wel met priorityquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:38 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Zitten wel priority stickertjes aan dat is het vreemde
Ik had nog een Priorityzegel van 61 cent, kwam er net achter dat het nu duurder is geworden. Kwam ik toevallig nog een zegel van 45 ouderwetse guldencenten tegen, die er maar bijgeplaktquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja ik had nog een oud velletje europa-priorityzegels van 65 cent. Ik heb ze gewoon gebruikt, ik zie wel. Het is in elk geval voldoende voor gewone verzending, waarvan he-t tarief nu 65 cent is. En misschien doen ze het toch wel met priority
toevallig naar ene Elina ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:21 schreef Fannetje het volgende:
Mijn kaarten naar Finland gaan overigens naar Tampere en Espoo, wel toevallig
of naar Marika V. of Eija L. uit Tampere ? Die heb ik namelijk achter elkaar een kaart gestuurd :pquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:21 schreef Fannetje het volgende:
Mijn kaarten naar Finland gaan overigens naar Tampere en Espoo, wel toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |