Wat een droppie!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:35 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste kaart gekregen! Hij komt uit Polen.
[afbeelding]
Ik wil ze ook wel in een boek gaan doenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Wat een droppie!![]()
Heb er ook weer 2 binnen. 1 uit Portugal en 1 uit Finland!![]()
Ze staan weer op mijn weblog. Heb vandaag ook een mooi boek gekocht en ga ze inplakken (met fotohoekjes dus kan ze dan nog eens lezen!)
Hoeveel kaarten had jij verstuurd?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef Jojogirl het volgende:
Jippie, mijn eerste is aangekomen. Hij ging naar Engeland dus het was ook wel te verwachten dat het niet zo heel erg lang zou duren.
Nou hopen dat ik ook snel iets ontvang van iemand.
Vijf.quote:
Ik heb een map bij de HEMA gekocht en van die fotobladen waar je foto's in kunt steken (doorzichtig met zwarte achtergrond) gekochtquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel in een boek gaan doennu liggen ze allemaal op mijn bureau te slingeren
Oja! Dat is zeker heel erg snel!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:07 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Vijf.
En ik had ze zaterdagochtend uiteindelijk pas op de post gedaan, dus deze heeft het heel snel gedaan.
Weer nieuw adres aangevraagd: Finland
Ja zoiets dacht ik ook al aan, idd van die insteekgevallen zodat je de achterkant nog kunt zien. Morgenochtend even kijken bij de Hema, ben er vandaag nog geweest maar totaal niet aan zo'n album gedachtquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:07 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik heb een map bij de HEMA gekocht en van die fotobladen waar je foto's in kunt steken (doorzichtig met zwarte achtergrond) gekochtWant als ik ze opplak kan ik de achterkant niet meer zien, dat vind ik jammer. Vandaag de insteek-fotobladen!
Preciesquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Krijg ik tenminste ook eens leuke post ipv alleen belastingaanslagen:P
Gelijk een voorraad aanleggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:58 schreef Jojogirl het volgende:
Mmm, ik moet eerst weer nieuwe postzegels kopenanders kan ik die volgende niet eens opsturen.
Ja, nou ik heb een setje binnen Europa gekocht en een setje buiten Europa. Alleen binnen Europa is alweer bijna opquote:
Allebei die setjes heb ik inderdaad ook. Ik hoop binnenkort wel wat van die voor buiten Europa af te kunnen halen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, nou ik heb een setje binnen Europa gekocht en een setje buiten Europa. Alleen binnen Europa is alweer bijna op
Ja! Binnen Europa is al bijna op hier! Buiten Europa mag wel wat harder gaan van mijquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Allebei die setjes heb ik inderdaad ook. Ik hoop binnenkort wel wat van die voor buiten Europa af te kunnen halen!
Ze zullen wel denken: "Al die postcrossers".quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! Binnen Europa is al bijna op hier! Buiten Europa mag wel wat harder gaan van mij
Ja joh! We worden beroemdquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze zullen wel denken: "Al die postcrossers".![]()
Ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:42 schreef Gatalin het volgende:
Ik hoop dat morgen mijn eerste kaartjes aankomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |