abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36547879
Zou jammer zijn voor Ajax, aan het geld hebben ze meer denk ik. Grygera is nou niet een speler die dat potentiele bedrag in een seizoen voor Ajax bij elkaar speelt.
That's all folks!
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:47:33 #127
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36547959
Als je echt van je club houdt, teken je bij
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36549543
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zou wel eens staaltje anti technisch beleid zijn. Maar natuurlijk wel goed voor het team.
Gryga is wel goed en met een evt. goed WK levert 'ie meer op dan nu. Ik zie er nog geen probleem in.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36549672
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

Gryga is wel goed en met een evt. goed WK levert 'ie meer op dan nu. Ik zie er nog geen probleem in.
Hoop dat ie toch vertrekt voor een mooi bedragje
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_36549784
quote:
LAATSTE 3 MEDIA-BERICHTEN
Chivu moet Klaas Jan helpen (La Gazetta dello Sport)
pi_36549837
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:55 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hoop dat ie toch vertrekt voor een mooi bedragje
Daar houden ze ook echt wel rekening mee. Dat Grygera nu niet weg wil, is ook omdat er gewoon nog geen aanbieding is. Na het WK is die echt wel weg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_36549925
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 11:55 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dit soort uitspraken staan in schril contrast met het gezeik dat Ajax zo koud is geworden en te bedrijfsmatig te werk gaat. Grygera heeft zich constant top ingezet bij Ajax en nooit een onvertogen woord laten vallen. Dan kun je het niet maken om hem te dwingen te vertrekken of bij te tekenen.
Nee we laten iedereen maar transfervrij weglopen, omdat we die gasten zo top vinden . Heeft niets met "bedrijfsmatigheid" te maken, meer met clubliefde. Op de lange termijn ga je hier gewoon kapot aan.
pi_36549931
Ajax Netwerk:
quote:
1/4/2006 - Charisteas ontevreden: wil duidelijkheid van Ajax
(Gepost door P.)

In de gedrukte versie van Het Parool laat Angelos Charisteas optekenen dat hij ontevreden is met zijn rol bij Ajax. Charisteas heeft met er name moeite mee dat Huntelaar meer vertrouwen heeft gekregen dan hij ooit heeft gehad. Op de vraag of hij komend seizoen nog bij Ajax zou spelen antwoordde de Griekse spits:
Ajax Netwerk
"Dat weet je nooit. Maar ik wil voetballen. Ik denk dat er mee rin me zit dan er uit komt. Ajax is nu al bezig met het bouwen van een nieuw team voor de komende jaren. Veel jonge spelers krijgen een kans. Ervaren spelers als Stam en Perez komen erbij. Ik wil weten wat Ajax in de toekomst met mij van plan is. Maar ik wil nu niet zeggen of ik het volgend seizoen blijf of wegga. Ik wacht de zomer af en dan wil ik een officieel gesprek waarin ik duidelijkheid krijg. Ik wil nu niks forceren en ik wil mezelf nu niet forceren een beslissing te nemen. Ik heb nog een contract tot 2008". [reageer]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_36549944
quote:
Boakye dicht bij een contractverlenging

MIKE VAN DAMME

AMSTERDAM - Emmanuel Boakye blijft nog twee jaar bij Ajax. De 21-jarige Ghanese verdediger is, op een paar details na, rond met Ajax over verlenging van zijn contract, dat eind dit seizoen zou aflopen.

Vrijdag spraken beide partijen met elkaar. ''We verwachten na het weekeinde te kunnen tekenen,'' laat Boakyes zaakwaarnemer Frank Schouten weten. ''We moeten alleen nog een paar details in het contract regelen. Maar dat komt wel goed.''

Boakye, die zowel rechtsback als centraal achterin kan spelen, begint volgend seizoen bij de selectie. Na de voorbereiding wordt gekeken of hij het gehele seizoen bij Ajax blijft of wordt verhuurd.

Aanvankelijk wilde Ajax wachten met een contractverlenging totdat bekend was wat Zdenek Grygera zou gaan doen na de zomer. Afgelopen weken overtuigde Boakye, een echte mandekker, de technische staf echter voldoende. Hij speelde vier duels, waarvan één in de basis. ''Ajax is erg tevreden over zijn spel en wil hem nu sowieso houden,'' aldus Schouten. ''En Emmanuel wil graag blijven. Hij heeft het erg naar zijn zin.''

Boakye stond in de belangstelling van veel Nederlandse ('zelfs een ploeg uit de top vier') en enkele buitenlandse clubs. Het Engelse Ipswich Town toonde in de winterstop interesse, maar kon hem niet halen. De Ghanees heeft nog geen Nederlands paspoort. Hij hoopt dit binnenkort wel te krijgen.

© Het Parool, 01-04-2006
Opvolger van Grygera is dus ook bekend.
pi_36550078
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Opvolger van Grygera is dus ook bekend.
Goed nieuws, vind hem een goede speler!
pi_36550184
quote:
1/4/2006 - Blessure Lindenbergh: Wormgoor per direct aan selectie toegevoegd
(Gepost door P.)

Vandaag is bekend geworden dat middenvelder Olaf Lindenbergh tijdens een training in de ArenA geblesseerd is geraakt. Een vervanger is al gevonden: toekomstig A-jeugdspeler Vito Wormgoor, die dus gelijk in het eerste komt. Vandaag is Wormgoor met onmiddelijke ingang aan het eerste toegevoegd. Wormgoor komt hierdoor meteen in het eerste van Ajax. Vanmiddag reist Ajax daarom met een zeer jonge spelersgroep af naar het Limburgse. Er is dus een kans op een middenveld bestaande uit de tieners Sarpong, Anita en Wormgoor.
Ajax Netwerk
Vito Wormgoor (17) heeft enkele stages gelopen bij Ajax en speelde afgelopen week speelde hij in Japan met de A1, waar AC Milan met 2-0 werd verslagen. Het is onbekend welke financiële regeling Ajax met DOVO heeft getroffen. Binnenkort zal hij beschikbaar zijn in de ideale opstelling van Ajax Netwerk
Ajax.netwerk doet ook mee aan 1 April
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:28:01 #137
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36551746
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

mijn lindenbergh wat doe je
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36551996
AFC AJAX
Mokum zit in ons hart.
pi_36552149
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik geloofde 't ook gewoon nog, zal wel door de drank komen dat ik nog niet helemaal scherp van geest ben vandaag
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zaterdag 1 april 2006 @ 15:49:20 #140
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36552258
Een grotere grap is het als Danny Blind straks zegt dat het allemaal toch waar is.
pi_36552700
Agh, Wormgoor mag nog geeneens voor Ajax spelen
pi_36552723
Wormgoor is toch een aanvaller?
pi_36552819
Alles beter dan Lindenbergh.
Samen met Boukhari en Rosales zijn ze de 3 zwakste schakels die Ajax heeft.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_36552860
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:08 schreef Black-Death het volgende:
Wormgoor is toch een aanvaller?
Verdediger.
Mokum zit in ons hart.
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:16:13 #145
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_36552927
Zucht... 1 april is erg vermoeiend.
  zaterdag 1 april 2006 @ 16:21:00 #146
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36553073
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:13 schreef DutchSoldier het volgende:

[..]

Verdediger.
Middenvelder die bij DOVO als verdediger werd gebruikt maar bij Ajax als 6 of 10 gaat spelen.

Lekker duidelijk dus
Jawel, je keek.
pi_36553113
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:13 schreef DutchSoldier het volgende:

[..]

Verdediger.
Linksback en -half.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36553336
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:21 schreef jna het volgende:

[..]

Middenvelder die bij DOVO als verdediger werd gebruikt maar bij Ajax als 6 of 10 gaat spelen.

Lekker duidelijk dus
Welke positie is 6 nou weer? ik snap dat 'systeem' niet helemaal, ik ken 10 wel (en 1 ) kan iemand me de rest ff vertellen?
pi_36553367
11 - 9 - 7
8 - 10 - 6
5 - 4 - 3 - 2
1
pi_36553514
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 16:29 schreef vdHoek het volgende:
11 - 9 - 7
8 - 10 - 6
5 - 4 - 3 - 2
1
men wat een logica
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')