Of voor los liggende takken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist de weg ernaartoe is apart. Ik zou ook daar zo min mogelijk zaklampen gebruiken.
Teamwork in de zin van waarschuwingen voor grote plassen en andere obstakels lijkt me leuker.
Daar klamp ik me ook altijd maar aan vast....quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zelf dan kun je er van op aan dat er in Nederland geen bos zo groot is dat je er niet uit komt.Bovendien....... zou jij je niet aan je mannen vastklampen?
Dan verdwaal je iig nooit alleen.
Ik roep meestal zo nu en dan dat niet iedereen lange benen heeft. Soms grijp ik ook gewoon iemand vast.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:35 schreef gaai het volgende:
[..]
Daar klamp ik me ook altijd maar aan vast....Ik heb het richtingsgevoel van het achterend van een rund
ik verdwaal overal
![]()
dus als 1 van jullie plots iets aan zijn/haar jas voelt trekken.....dikke kans dat ik dat ben in een poging jullie niet kwijt te raken...![]()
En dan met name aan diegenen met lange benen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik roep meestal zo nu en dan dat niet iedereen lange benen heeft. Soms grijp ik ook gewoon iemand vast.
Uiteraard, want die staan ook doorgaans stevig genoeg om mij vast te houden als ik struikel in plaats van mee te vallen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan met name aan diegenen met lange benen.![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zelf dan kun je er van op aan dat er in Nederland geen bos zo groot is dat je er niet uit komt.
Bovendien....... zou jij je niet aan je mannen vastklampen?Dan verdwaal je iig nooit alleen.
De laatste keer mijn halve onderbeen open gehaald.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's bij mij ook altijd het grote euvel
Da's mooi !quote:Op woensdag 5 april 2006 12:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik ben een standaard man... lange benen EN richtings gevoel
maar ik zal niet te hard doorlopen hoor
ik ga niet zonder je terug hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Da's mooi !Ik moet sowieso bij jou in de buurt blijven......wouldn't wanna miss my ride back
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het dan niet prettig om je nuttig te voelen?
Barrabackride?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Da's mooi !Ik moet sowieso bij jou in de buurt blijven......wouldn't wanna miss my ride back
![]()
![]()
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
vrouwen laten mannen zich nuttig voelen omdat ze dan leuker zijn. Verder om geen andere reden.
okay....quote:
sinds wanneer is een ride back tzelfde als een back ridequote:
Ik had het gegeven aanvankelijk heel, heel diep weggestopt.quote:
Ja... want anders komt er van die naakt door het bos dansende dames helemaal niks. Een beetje kou is best aantrekkelijk maar een stel diepvrieskippen hoeft nou ook weer niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 07:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik had het gegeven aanvankelijk heel, heel diep weggestopt.
Ik hoop trouwens wel op een beetje lekker weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |