Jij mag ook wel nakend ronddansen hoorquote:
Een verzonken klooster vol geesten. En die graancirkels zijn er misschien pas als wij er geweest zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 08:39 schreef hardcorehooligans het volgende:
wat is er met het Solse gat dan?
zijn daar graancirkels te zien dan.
of loop daar een geest rond.
Alsof Linxsk daar foto's van wil maken...quote:Op maandag 3 april 2006 08:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij mag ook wel nakend ronddansen hoor
je kan ook topics lezen ofzoquote:Op maandag 3 april 2006 08:39 schreef hardcorehooligans het volgende:
Helemaal niks, zoiets als Loch Ness...quote:Op maandag 3 april 2006 08:39 schreef hardcorehooligans het volgende:
Kan best zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Helemaal niks, zoiets als Loch Ness...
kansleause bedoening
quote:Op maandag 3 april 2006 10:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan best zijn.
Maar het is wel een leuk stel mensen bij mekaar. Dus beter kansleaus dan humorleaus dan maar![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:
De jongste is onder de pannen![]()
en ik vind dat op dit moment eigenlijk nog doooooodeng... ik heb hem tot nu toe ongeveer 24 uur per dag bij mij gehad (ja zelfs 's nachts sliep hij nog naast mij..dat "moest" gewoon op de één of andere manier nog)
De andere twee moeten nog geplaatst worden (een stuk makkelijker en kunnen samen),
Oversight gaat waarschijnlijk dus wel mee Barra
Oewww, dus wij maken de onrust van de vuurdoop meequote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:
De jongste is onder de pannen![]()
en ik vind dat op dit moment eigenlijk nog doooooodeng... ik heb hem tot nu toe ongeveer 24 uur per dag bij mij gehad (ja zelfs 's nachts sliep hij nog naast mij..dat "moest" gewoon op de één of andere manier nog)
De andere twee moeten nog geplaatst worden (een stuk makkelijker en kunnen samen),
Oversight gaat waarschijnlijk dus wel mee Barra
Ik zal zo eens online komen. En moet nog steeds proberen om m'n vriend mee te krijgenquote:Op zondag 2 april 2006 23:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Morgen moeten we even overleggen over de details. Er zijn wat complicaties. Maar meegaan doe ik hoorKomt wel goed.
quote:Op maandag 3 april 2006 13:12 schreef Natalie het volgende:
De belofte van nachtelijke wandelingen door een spookachtig bos, deden 't 'm:
Steenz gaat ook mee!
Om bij je te hebben wel handig, maar gebruik ze ajb alleen als het echt nodig is.. Want door zaklampen de hele tijd te gebruiken zie je juist veel minder dan je ogen laten wennen aan het donker.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het lijkt me van en naar het Gat wel handig om een zaklamp bij te hebben. Duvel neemt er in ieder geval wel eentje mee.
Juist de weg ernaartoe is apart. Ik zou ook daar zo min mogelijk zaklampen gebruiken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:03 schreef Natalie het volgende:
Nemen we wel of geen zaklampen mee? (voor de heen en terugweg lijken ze me wel handig. Als we daar zitten/staan/lopen kunnen ze natuurlijk gewoon uit)
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:27 schreef Natalie het volgende:
Zolang ik jullie maar niet kwijt raak daar in 't bos, vind ik 't best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |