Ik wel GRRRRquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zijn Truthers dan zoveel gevaarlijker?
Dus nu wel? Ik had de eerste keer niet de indruk dat je bang voor me was. Of was dat alleen maar omdat je toen het gevaar niet inzag?quote:
Je had toen een heel ander gezicht.. Ongevaarlijk, een beetje lief zelfs.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dus nu wel? Ik had de eerste keer niet de indruk dat je bang voor me was. Of was dat alleen maar omdat je toen het gevaar niet inzag?
Ik heb inmiddels mijn wilde haren laten groeien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je had toen een heel ander gezicht.. Ongevaarlijk, een beetje lief zelfs.Maar nu weet ik beter!
* Alicey laat zich wel beschermen door Mirage!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn wilde haren laten groeien.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey laat zich wel beschermen door Mirage!
Vast wel, als TRU mod.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heeft wel een goeie invloed ja.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:00 schreef livEliveD het volgende:
De kans is best wel erg aanwezig dat ik meega![]()
quote:
Ow, leuk..... vang het dan op. Dan heb ik weer nieuwe verfvoorraadquote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik ben gisteren stiekem alvast een kijkje gaan nemen bij het Solse Gat, samen met een vriendinnetje van me uit Zwolle.
Niks spookachtigs gezien, wel eendjes, fietsers en wandelaars.
Zat me wel te bedenken hoe het zou zijn om daar 's nachts te lopen en volgens mij schijt ik zeven kleuren bagger dan.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, leuk..... vang het dan op. Dan heb ik weer nieuwe verfvoorraad
Natuurlijk. Met vuilniszakken en m'n gun.quote:Op zondag 2 april 2006 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga je nog mee om me te beschermen tegen de boze monniken?
En dat is in het donker ook een stuk enger.quote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..].
Ik vond het pad er naartoe enger dan het Gat zelf.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat is in het donker ook een stuk enger.![]()
Daarom heb je ook geen keus... je moet gewoon mee.quote:
woof!quote:Op zondag 2 april 2006 22:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen keus... je moet gewoon mee.![]()
Ik loop nu het risico om voor watje uitgemaakt te worden maar ik denk dat ik het nog ietsje te koud ga vinden om als een rockbitch naakt in het bos te gaan rotzooien.quote:Op zondag 2 april 2006 22:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
woof!dus EW gaat ook mee?
![]()
![]()
en hoe zit het met OS?
(ja ik wil graag meer mannen erbij hebben voor als die vrouwen raar naakt gaan ronddansen in het bos! , in je eentje mensne uitlachen is ook zo saai)
Cool! Als Linkxs dan weer foto's kan maken?quote:
Morgen moeten we even overleggen over de details. Er zijn wat complicaties. Maar meegaan doe ik hoorquote:
Sure.quote:Op zondag 2 april 2006 22:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Cool! Als Linkxs dan weer foto's kan maken?
Fijn!quote:
quote:Geldt ook voor de rare nakende ronddansende vrouwen
Wat let je?quote:mits ik kan, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |