quote:
Soms schrik je je kapot (verloofd, getrouwd, 3 kinderenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:34 schreef BVO het volgende:
[..]Maar ik word wel gek van al die invites
.
Goed idee trouwens, ik ga ook eens wat mensen daar opzoeken.
Wat stond daar dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Een anoniem die niet erg positief was over MB.
Ja, spannend jaquote:
Ja, dat kan pberends wel geweest zijn danquote:
GISTEREN!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:01 schreef LeBeau het volgende:
Ga je ook nog dingen van vorige maand quoten, MissBliss? Ik raak in de war.
Ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
GISTEREN!!
Heb je zo'n kort geheugen?
Sorryquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:51 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Uitgeweest gisteren en ex-lief tegengekomen
Was leuk
Maar het is nog steeds uit dus
Horizonsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Buup (of iemand anders)? Het meervoud van horizon?
Horizonten en horizonnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Buup (of iemand anders)? Het meervoud van horizon?
Dan had mijn filosofieleraar dus toch gelijk met zijn horizonten, en de rest van de klas niet. Ik zat in het midden en durfde geen uitspraken te makenquote:
Wat een pauperklas.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan had mijn filosofieleraar dus toch gelijk met zijn horizonten, en de rest van de klas niet. Ik zat in het midden en durfde geen uitspraken te maken.
Zo vaak hoor ik zelf het woord "horizonten" ook niet, jij wel dan?quote:
Ik gebruik het steeds als ik horizon in het meervoud wil zetten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo vaak hoor ik zelf het woord "horizonten" ook niet, jij wel dan?
Ja? Ik gebruik... eh... ik gebruik eigenlijk nooit horizon in het meervoudquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik gebruik het steeds als ik horizon in het meervoud wil zetten.
Behalve BVO.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
Wat mijn hulpjes zeggen.
Ik wel. Het verschil tussen mijn klas en de jouwe:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja? Ik gebruik... eh... ik gebruik eigenlijk nooit horizon in het meervoud.
Sinds wanneer zie je meerdere horizonten als je uit een raam kijkt, dat is toch één en dezelfde horizon?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik wel. Het verschil tussen mijn klas en de jouwe:
Paltos, primus van de klas: "Mijn waarde klasgenoten, check wat voor mooie horizonten we vanuit dit klaslokaal op de derde verdieping kunnen waarnemen."
De dommie van de klas: "Horizonten?"
Al de anderen: "Oh, dommie! Jij hoort echt niet thuis in deze klas. Wij weten allemaal dat het meervoud van 'horizon', 'horizonten' is."![]()
Nou, het menselijke gezichtsveld is niet zo breed. En het was in dat nieuwe ultramodern klaslokaal met ramen helemaal rondom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer zie je meerdere horizonten als je uit een raam kijkt, dat is toch één en dezelfde horizon?
Nou, dat zal zijn omdat het vrijdag is vandaag in combinatie met vloed in het oostelijk gedeelte van de zwarte zee. Ook vliegen er vogels uit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En waarom zeg je "check" in combinatie met de toch wat verouderde uitspraak "mijn waarde..."?
Maar dan nog, blijft het dezelfde horizon.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, het menselijke gezichtsveld is niet zo breed. En het was in dat nieuwe ultramodern klaslokaal met ramen helemaal rondom.
[..]
Ah, ja, dan kan het.quote:Nou, dat zal zijn omdat het vrijdag is vandaag in combinatie met vloed in het oostelijk gedeelte van de zwarte zee. Ook vliegen er vogels uit.
En jij accepteert dit gewoon?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan nog, blijft het dezelfde horizon.
[..]
Zie je me niet tegen zijn meervoudige horizonten ingaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij accepteert dit gewoon?
Horizonde, hoor.
Whehe! NICE ONE, BUPIE!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij accepteert dit gewoon?
Horizonde, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |