Jij was die kutgothic die helemaal overstuur raakte toen je me op msn had geadd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Volgens mij heb ik al eens eerder laten weten dat ik je maar een loser vind, maar ik vind het geen probleem het nog eens te doen. Bij dezen dus!
Je hebt in ieder geval je humor nog, knul!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij was die kutgothic die helemaal overstuur raakte toen je me op msn had geadd.
Vuile kutgoth.
Neuk een lijk. Nerd.
Neuk een boom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je humor nog, knul!
Da's dan wel weer gaaf!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:13 schreef Flurry het volgende:
haha de eerste hit op Google picture search voor "skv" is wel grappig
http://www.bm-3.co.jp/visual/new/image/V11/SKV-004.jpg
Elvis die van mij!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef longinus het volgende:
Niet zeuren, zelfs de bijbel gebruikt mijn nickname bij gebrek aan iets originelers
Dat kan niet, want daar zit ie al aan vast geketend omdat die binnenkort gekapt worden!quote:
De bijbel jat wel meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef longinus het volgende:
Niet zeuren, zelfs de bijbel gebruikt mijn nickname bij gebrek aan iets originelers
Vanuit z'n boomhut.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:17 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daar zit ie al aan vast geketend omdat die binnenkort gekapt worden!
HA!!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:17 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daar zit ie al aan vast geketend omdat die binnenkort gekapt worden!
Daar heb je het al, de bijbel...Wie dat uitgevonden heeft die verdient echt een nekschot!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:17 schreef Skv het volgende:
De bijbel jat wel meer.
Ze hebben de pa van die Jezus-figuur ook vernoemd naar een oude Russische dictator.
Wow drank én drugs in je sig. Jij roeleert echtquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:18 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Daar heb je het al, de bijbel...Wie dat uitgevonden heeft die verdient echt een nekschot!
Ik heb een goed idee man pak je toetsenbord en schuif die zo diep mogelijk je aars in en lik dan een liter sambal op alvorens een geit zin testikelen met de onderkant van je tong zo ledig mogelijk te zuigen en ga daarna een stuk wandelen met eekhoornfamilie van roodkapje en die was in de bosquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:23 schreef Kalkeun het volgende:
Ik heb een goed idee man pak een spuit ram die in je neck terwijl je een shot goldstrike neemt en je problemen zijn voorbij hoeven we je zinloze geblaat ook niet meer aan te horen
Crimineelquote:
Ze zijn allemaal ook al ouder dan jij bentquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:08 schreef Skv het volgende:
Ík ben Skv, ík ja!
En dus niet:
Skv-voetbal
Stichting Kinderopvang Vlaardingen
Studenten Korfbalvereniging Amsterdam
Iets Fins
Klik![]()
Paupers!
Maar je was vroeger zo'n lieve jongenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Crimineel
Hoezo teleur? Ik heb geen SC meer om dit soort uitingen van blinde woede te kunnen beoefenen.
HihihHIIIIHIiIIIHiiiihihihiiiiiI!I!11111!!1one1!11EINSSS!!1111EEEENNNNquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:26 schreef Kalkeun het volgende:
Hahah sukkel ik zit hier al een jaar ik post alleen maar om mongolen als jou te zien flippen
Nog steeds hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar je was vroeger zo'n lieve jongen
FhuckinQ Geil. Gek.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:27 schreef -Marc- het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Skv
Klaag er daar over!
Dat maakt jou dus officieel triester dan SKV.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:26 schreef Kalkeun het volgende:
Hahah sukkel ik zit hier al een jaar ik post alleen maar om mongolen als jou te zien flippen
TLK GAMES 2D/3D Shareware Gamesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo is er ook maar 1 TLK
Wat een n00bs !quote:
Das een beetje als beweren dat de nieuwste Mercedes nog triester is dan de Multipla.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat maakt jou dus officieel triester dan SKV.
"Ladies and gentlemen, we have a winner!!!"![]()
![]()
![]()
Of dat een Goth beter is dan een Marokkaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Das een beetje als beweren dat de nieuwste Mercedes nog triester is dan de Multipla.
Ik ben waarschijnlijk evenzeer een goth als jij jezelf een vervelend persoon vindt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Of dat een Goth beter is dan een Marrokkaan.
Ik heb twaalf zelfmoordpogingen gedaan de afgelopen 3 maanden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk evenzeer een goth als jij jezelf een vervelend persoon vindt!
Wat een mislukkeling ben je dan...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb twaalf zelfmoordpogingen gedaan de afgelopen 3 maanden.
Tja, het zal wel vervelend zijn om zo'n hufter te zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb twaalf zelfmoordpogingen gedaan de afgelopen 3 maanden.
*-=DaRk HeLL SaTaN RAPiiSt=-*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Tja, het zal wel vervelend zijn om zo'n hufter te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |