Jij was die kutgothic die helemaal overstuur raakte toen je me op msn had geadd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Volgens mij heb ik al eens eerder laten weten dat ik je maar een loser vind, maar ik vind het geen probleem het nog eens te doen. Bij dezen dus!
Je hebt in ieder geval je humor nog, knul!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij was die kutgothic die helemaal overstuur raakte toen je me op msn had geadd.
Vuile kutgoth.
Neuk een lijk. Nerd.
Neuk een boom.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je humor nog, knul!
Da's dan wel weer gaaf!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:13 schreef Flurry het volgende:
haha de eerste hit op Google picture search voor "skv" is wel grappig
http://www.bm-3.co.jp/visual/new/image/V11/SKV-004.jpg
Elvis die van mij!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef longinus het volgende:
Niet zeuren, zelfs de bijbel gebruikt mijn nickname bij gebrek aan iets originelers
Dat kan niet, want daar zit ie al aan vast geketend omdat die binnenkort gekapt worden!quote:
De bijbel jat wel meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef longinus het volgende:
Niet zeuren, zelfs de bijbel gebruikt mijn nickname bij gebrek aan iets originelers
Vanuit z'n boomhut.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:17 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daar zit ie al aan vast geketend omdat die binnenkort gekapt worden!
HA!!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:17 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Dat kan niet, want daar zit ie al aan vast geketend omdat die binnenkort gekapt worden!
Daar heb je het al, de bijbel...Wie dat uitgevonden heeft die verdient echt een nekschot!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:17 schreef Skv het volgende:
De bijbel jat wel meer.
Ze hebben de pa van die Jezus-figuur ook vernoemd naar een oude Russische dictator.
Wow drank én drugs in je sig. Jij roeleert echtquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:18 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Daar heb je het al, de bijbel...Wie dat uitgevonden heeft die verdient echt een nekschot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |