Anders ga je even ruzie maken om een topcquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De hype in de media is er nu wel af hoor
En waarom wel? Hun zijn verstandig en weten wanneer ze moeten stoppen waarom wij niet?
Het is duidelijk dat ze gaan winnen, het is duidelijk dat ze niet meer zo in de publiciteit willen staan, waarom dan toch doorgaan?
Plus, gaat het nog erg hard met reacties in dit topic? Had dan even gewacht tot morgen en als je je echt niet kon bedwingen een felicitatietopic.
"En dan zeg ik zo:"Ja, ik heb hem toch geopend, whehehehe!!11
Omg!11!!!111LollertrAumaheliCOPTER!1quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:32 schreef Noir666 het volgende:
Als dit topic nog vol raakt, dan open ik zo de volgende, met als TT "Dit is echt de allerlaatste!", en dan wordt er zo nog een geopend, en dan zeg ik zo "1 April!!!111!
1!!112alarmnummer!!111"
" En dan zeggen ze zo van "Mijn afscheidstopic, wat doe je?!!
!1[afbeelding]"En dan zeg ik zo:"Ja, ik heb hem toch geopend, whehehehe!!11
"
pfff al dat 1-april-gekutquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef Kroen het volgende:
En dan winnen ze en dan die eigenaar van Googleidols zo van: 1 april!~!!11![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:55 schreef HuHu het volgende:
Nog maar een paar uurtjes. Spannend, spannend, spannend.
Giel Beelen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Hey meiden![]()
Gaan jullie naar nog Giel volgende week? Gewoon doen hè! En doe hem de groeten van Fok!
De winst kán jullie bijna niet meer ontgaan! Nog steeds 77-23, of heel China moet de komende 24 uur nog op jullie gaan stemmen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Giel Beelen?
Wat een fuckop is dat zeg.
Met zn vriendje Lange Frans, schijnheilige kuthond dat het is. Beetje er op los gaan rammen.
Paupers met zn tweeën.
Me too...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef Skv het volgende:
Ja, sorry hoor, ik irriteer me altijd helemaal kapot aan die 'leuke' kutgrapjes van die homo.
Door hem luister ik geen 3fm meer.
we hebben het nu toch over pomme en kelly...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef Skv het volgende:
Ja, sorry hoor, ik irriteer me altijd helemaal kapot aan die 'leuke' kutgrapjes van die homo.
Door hem luister ik geen 3fm meer.
En Lange Frans.. heb ik helemaal geen goed woord voor over.
Helemaal niet sinds ik per ongeluk een keer naar een live show van 'm ben geweest.
Wat was dat in en in zielig.
Dat je hier ook nog probeerd zegquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
....Naar het blijkt is er één laatste televisieoptreden geweest van de Dormitory Boys in China en hebben ze zo in één klap 40.000 stemmen gewonnen. Meer nieuws hierover volgt later.
1 aarsprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
....Naar het blijkt is er één laatste televisieoptreden geweest van de Dormitory Boys in China en hebben ze zo in één klap 40.000 stemmen gewonnen. Meer nieuws hierover volgt later.
whehe die heb je geshopt zekerquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Als die chinezen écht de publiciteit zouden opzoeken, zouden ze absoluut nog kunnen winnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |