Zo mogen blij zijn dat het niet zo gaat als met de Numa Numa Boy.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:25 schreef Jegorex het volgende:
Ik vind al die pomme en kelly avatars wel leuk, maar ik denk dat ik niet constant mijn eigen kop wil zien overal op een forum
over kwaliteit gesprokenquote:Op dinsdag 4 april 2006 03:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo mogen blij zijn dat het niet zo gaat als met de Numa Numa Boy.
[afbeelding]
wie jij ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 04:30 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
hoera, leven!
ik ook nietquote:
mijn wekker gaat over 2 uur.. ik ga wat later naar schoolquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:33 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
ik ook niet
heb morgen een mondeling engels en een SE economie
zou ik me ziek laten melden en reschedulen?![]()
ziek meldenquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:33 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
niet geleerd dus he
dat beantwoordt mijn vraag nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mijn wekker gaat over 2 uur.. ik ga wat later naar school
nee maar de post erna welquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:34 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
dat beantwoordt mijn vraag niet![]()
![]()
het is ook vrij belangrijk, want uhm.quote:
je avatarquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:35 schreef Doderok het volgende:
ziek melden! deed ik ook altijd
ja maar niet standaard op een afsluitend mondeling en een SE economie of welquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:35 schreef Doderok het volgende:
ziek melden! deed ik ook altijd
maakte me niks uit, als ik geen zin had in school, ging ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:36 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
ja maar niet standaard op een afsluitend mondeling en een SE economie of wel?
ik ook niet. dan pleeg ik zelfmoordquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
*kuch*boeie,
o ja, als ik de lapo heb.. ik open GEEN nieuwe
de hamvraag: wat doe je nuquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
maakte me niks uit, als ik geen zin had in school, ging ik niet
zat er in de buurt, maar 1 toetsje er naastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |