Juultje en Renzell gefeliciteerd
![]()
geniet ervan vandaag (en vooral om 23:45 uur
![]()
)
Vicky, hopelijk zijn de krampjes van Amber snel voorbij
![]()
Ladylike
![]()
De duimen zijn werkende! Veel sterkte vandaag
![]()
Wij zijn lekker een weekendje naar Center Parcs geweest. Heerlijk gewandeld en gezwommen. Robin had alleen niet zo'n best weekendje, beetje spugen en dunne snotluiers. Hij zat elke keer onder, had net genoeg kleding bij me, maar hij moest wel in z'n pyjama naar huis
![]()
Slapen ging niet zo best, want hij vond het allemaal maar vreemd. Hij wilde alleen bij mij in slaap vallen, 's nachts was hij vaak wakker en na z'n ochtendvoeding (6 uur) wilde hij gelukkig nog wel even lekker bij mama in bed slapen. Verder heeft ie er wel van genoten, hij heeft z'n ogen uitgekeken.
Ondanks dat hij nog steeds ontzettend vrolijk is, is hij wel weer strontverkouden (sinds eind februari is hij (na een kuur) slechts 1 week niet verkouden geweest) en hij heeft vreselijk rode droge plekken op zijn wangetjes en kin zitten en soms gaan die een beetje open. Heb al Zwitsal, vaseline en Purelan van Weleda geprobeerd. Het wordt dat wel minder droog, maar over gaan doet het totaal niet. Gelukkig heeft Robin er zelf geen last van. Even aankijken en dan toch maar naar de dokter.
Robin is ondertussen ook een ontzettende vrijkont geworden. Hij grijpt je dan bij je oren/haar/wangen en plant z'n mond op je gezicht, zo lief
![]()
Van rollen wil hij echter nog niks weten
![]()
Waarom zou je ook op je buik willen rollen als je op je rug alles kan zien toch?
![]()
Edit: door het duimen was m'n post wat vertraagd, het heeft dus geholpen zie ik
![]()
Fijn ladylike