abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 april 2006 @ 10:00:05 #151
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_36785717
Oeh Sugar, leuk!!!

Ik heb gister een schommeltje voor meneer gekocht (heel simpel blankhout zonder ook maar 1 frats) en twee knuffeltjes (die hebben we stom genoeg bijna niet, terwijl Juultje het steeds leuker begint te vinden om lekker te knuffelen met diertjes of popjes). Verder geen gekkigheid. Er komt al genoeg van ooms, tantes, vriendjes, vriendinnetjes en niet te vergeten de opa's en oma's.

De taart is een grote 'kindertaart' voor 20 personen. Ik heb gezegd; gooi hem maar vol meuk, zo veel mogelijk alsjeblieft!

Meer tijd om er mee bezig te zijn kan ik jammer genoeg echt niet maken. Ik ben de hele week van 's ochtends tot 's avonds aan het werk, wat heb zaterdag (de dag voor het feest) een toneelpremiere. Helaas, niets aan te doen. Gelukkig kunnen we (hopelijk) overmorgen, als ie echt jarig is, iets leuks met hem gaan doen. naar de Beekse Bergen ofzo, lekker diertjes kijken.

Oeh.... en aankomende nacht begon precies een jaar geleden mijn bevalling!
  zondag 9 april 2006 @ 11:13:05 #152
640 snoopy
peanuts
pi_36786604
Renzell, dat klinkt alsof je alle ingerediënten hebt om terug te kijken op een bijzonder jaar!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36797152
Klinkt leuk Renzell.

Update over Merlijn. Het gaat hier super. Je moet het niet wagen om hem te laten liggen in je armen want daar is hij veel te groot voor, meneer zit liever. Overdag tussen 11.00 en 19.00 wordt er niet tot nauwelijks geslapn. Hoeveel regelmaat of ritme ik er ook in probeer te brengen, hij vertikt het. Hij valt alleen in slaap als je hem blijft ronddragen, in de draagdoek/zak of in de auto. Gelukkig slaapt hij vanaf 19.30 wel lekker door tot zijn laatste voeding van 23.30 en komt hij 's nachts vaak nog een keertje. Ik ga nu wel eens maar eerder met hem mee naar boven. We liggen dan samen in het grote bed waar hij zich lekker in slaap mag drinken.

De dunne luiers zijn gelukkig zowat over, al heeft hij wel altijd veel luiers achter elkaar. Het lijkt wel alsof hij een schone luier wenst om zijn grote behoefte te kunnen doen. Verder is het een ondeugend ventje dat zich niet laat aankleden en elke situatie aangrijpt om te saboteren. Dat betekent dat hij altijd zal proberen aan zijn eigen handje of de hand van pappa/mamma te pakken zodat hij kan sabbelen en dan doet het er niet toe dat er trui in de weg zit of de hand van pappa/mamma ergens anders voor nodig is. Levert als hij zit en wij hem vasthouden weleens gevaarlijke situaties op.

Donderdag moeten we weer naar het CB voor het tweede prikje en de rest bij de CB-arts. Ben benieuwd.
  zondag 9 april 2006 @ 20:41:28 #154
56471 pinquit
oh my lama!
pi_36803165
wauw randa het klinkt helemaal geweldig!!! wat goed merlijn!!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_36806978
oef renzell, het is bijna zover... een hee jaar julius , en jij een heel jaar mama ! jammer dat je het juist nu zo druk hebt maar aan de andere kant is het eigenlijk natuurlijk ook onzin dat je alleen precies nu eens even rustig stil zou kunnen staan bij dat eerste jaar. dat kan ook best over een paar weken, of later nog. als 't goed is blijven de nodige terugkijkmomenten nog héél lang regelmatig terugkomen. geniet vooral van 't feest, en de taart, en van jarige julius zelf! succes met al je werkdrukte maar ook dat klinkt toch vooral leuk.
  zondag 9 april 2006 @ 22:35:22 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36807246
renzell geniet van de dagen en geniet van juultje, kom je nog wel uitzwaaien? en komen er nog heel veel foto's ( anders ga ik je gewoon mailen )

Randa leuk is dat he heeft merlijn dat ook dat er het liefst twee knuistjes tegelijkertijd ingepropt worden
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 10 april 2006 @ 09:44:09 #157
105888 renzell
pi_36814252
Tuurlijk kom ik uitzwaaien hier.... morgen dan he... .... want vandaag geniet ik, voor zover dat kan, ik kom namelijk vanavond laat pas thuis, nog 1 laatste mooie dag van mijn lieve kleine baby Julius. En Bix; je hebt gelijk hoor, dat terugkijken gebeurt vanzelf wel. Daar hoef ik niet 3 dagen apathisch voor achter de gordijnen te gaan zitten. Ik zal papa vragen hem vanavond (indien nodig met geweld) wakker te houden, zodat ik mijn poppie gedag kan knuffelen voor het slapen gaan. Nu snel verder werken.

[ Bericht 2% gewijzigd door renzell op 10-04-2006 22:06:08 ]
  maandag 10 april 2006 @ 11:37:19 #158
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36816820
Julius, bijna jarig!! weet niet of ik ga vergeten te feliciteren, want we gaan nu logeren bij vrienden. In dat geval doe ik het gauw alvast! Alvast gefeliciteerd met je eerste verjaardag, Grote Kleine Julius!
Enne, hij is nog steeds een babytje hoor...ik vind eigenlijk Noa ook nog een baby...

Hier een klein eczeem-meisje, ze wil het liefste haar hele hoofdje, beentjes en buikje openkrabben. Daar steek ik een stokje voor door maar sokjes aan haar handjes te doen, maar gelukkig krijgen we nu ook hydrocortison zalf van de huisarts. Dat zal een opluchting voor haar zijn! (en voor haar papa en mama ook... )
Waarschijnlijk komt daar ook een groot deel van het gehuil in bed vandaan - ik baker haar in zodat ze rustiger is en ook niet kan krabben, maar dan gaat ze zodra ze 'vast' zit vaak even huilen. Tegelijkertijd gaat ze ook niet slapen als ik haar niet inbaker, dus tja... maar hopelijk gaat de zalf ook werken tegen de jeuk.

Vrijdag zijn we naar het consultatiebureau geweest voor een prik + wegen etc. Ze is weer zo'n 500 gram gegroeid in een maand, lijkt me wel goed ... ze is ook echt een klein dikkertje hoor. 62 cm en 6730 gram.
pi_36817070
Wow Suus! Wat is Emma al groot zeg!!
Wij zijn donderdag naar het cb geweest. Amber is 62,5 cm en woog toen 6060 gram. Ze is natuurlijk flink aan de diaree geweest en heeft toen wel wat grammetjes verloren. Die zijn we nu weer aan het aanvullen.

Amber was gister evenhelemaal van slag. Wilde maar niet in haar bedje slapen, was de hele tijd wakker, best wel vaak huilen en viel steeds in slaap tijdens de fles. Zat toch wat dwars. Gisteravond sliep ze eindelijk. Om 21.15 uur hebben we haar wakker gemaakt voor de laatste fles en om 22.00 uur lag ze er weer in. Ze is heel ff wakker geweest om 2.00 uur maar we hoefden er niet uit. Dat was de nachten daarvoor wel anders. Mevrouw is aardig aan het spoken geweest.

Vanavond hebben we weer een afspraak bij de dietiste. Ben benieuwd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36817715
Juul alweer bijna 1, wat gaat dat hard!

Suzanna, wat een lekker klein dikkertje. Jammer dat ze zo'n last heeft van de eczeem zeg, hopelijk is het snel minder!

Vicky, zielig joh dat Amber dan toch last heeft! Hopelijk wordt dat ook gauw minder!

Sara is heel gezellig. Ze slaapt wel wat minder goed, en eten gaat ook niet zo lekker, maar volgens mij komen er tandjes aan de bovenkant aan. Toen ze ze onder kreeg at ze ook slechter. Ze drinkt nog steeds goed karnemelk (120 cc op een dag) en de avondpap met een lepeltje gaat ook goed!
Verder een lekkere vrolijke knuffelbuffel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_36827028
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Randa leuk is dat he heeft merlijn dat ook dat er het liefst twee knuistjes tegelijkertijd ingepropt worden
. Met aan de borst liggen heeft dat weleens wat grappigs. Want je hebt een tepel, een knuistje met vingers en dat past allemaal tegelijk in de mond.
pi_36831457
Kim heeft vandaag haar 1e fruithapje gehad. Peer. Ze vond de 1e 2 hapjes nog wat vies en vreemd en trok een vieze kop. Maar toen had ze ineens de smaak te pakken. Ze wilde het hele potje wel leegeten, maar dat mocht niet van ons. Nu heeft ze een derde op. En morgen en overmorgen krijgt ze de rest. Ze vond het lekker en leuk! Maar wel lastig, eten van een lepeltje. Het handje moest ook meteen worden afgekluifd.
  † In Memoriam † maandag 10 april 2006 @ 19:22:36 #163
81992 Githa
pi_36831791
Ingrid, fijn dat Kim het lekker vondt, let je wel op de houdbaarheids datum van potjes.
Ik meen als ik me niet vergis dat je potjes maar 1 dag goed kunt houden na openen.
Dus overmorgen misschien toch maar een nieuw potje geven of vers natuurlijk
pi_36833759
potjes die open geweest zijn mag je max 24 uur bewaren in de koelkast.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36833827
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Vicky het volgende:
potjes die open geweest zijn mag je max 24 uur bewaren in de koelkast.
Oh, er staat bij dat het 48 uur is.
pi_36833925
Als je met het lepeltje eerst in de mond ben geweest en daarna in het potje dan is het 24 ur ivm de enzymen. Als je eerst netjes wat in een schaaltje heb gedaan dan kan het gewoon 48 uur bewaren in de koeling
  maandag 10 april 2006 @ 20:24:38 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36834187
Rensje, ik moet zoveel aan jullie denken! Morgen dé dag!
Morgen denk ik waarschijnlijk de hele dag aan wat er gebeurde en wat je me meldde en hoe je ophing voor een wee en 2 minuten daarna met me verder kletste. Morgen een jaar terug!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_36835114
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Oh, er staat bij dat het 48 uur is.
ik zat idd verkeerd. Olvarit is dd 48 uur, Bledina is 12 uur

Ambertje was gister helemaal van slag. Helemaal uit haar ritme. Ze wilde niet slapen inhaar bedje maar viel in slaap tijdens een flesje. Uiteindelijk lag ze in haar bedje maar toen moest ze natuurlijk nog een flesje. Om 21.15 uur hebben we haar wakker gemaakt, flesje gegeven en om 22.00 uur lag ze er weer in. Ze is om 2.00 uur heel even wakker geweest maar dat was niet meer dan een huiltje, ze werd om 8.15 uur pas echt wakker maar toen lag ze nog gezellig te kletsen.

Eergister kreeg ik ineens een kusje van haar, Michel gister ineens. Was zo schattig, ze zat bij me en toen ineens drukte ze heel eventjes haar lipjes tegen me wang....

Ze kletst ook tegen haar poppetjes. ALs ze in de box ligt blijft ze ouwehoeren en ze krijgt nu ook echt een stemmetje, zo schattig... er kmen aardig wat decibellen uit.

Vanavond zijn we naar de dietiste geweest. Moeten gewoon doorgaan met de groentehap. Nu 3 dagen bloemkool gaan uitproberen en als dat goed gaat mogen er aardappeltjes bij de groente. Zelf aardappeltjes koken en dan de groente erbij doen. Moeten nu ook weer Biobimbaby gaan geven ipv Nutrix want Biobim zijn volkorenvezels en Nutrix is wit en wit verstopt. Daarbij mogen we 1 eetlepeltje olijf of zonnebloemolie door de fles en de voeding doen. Naast vezels en vocht moet ze ook vet binnenkrijgen om haar darmen te activeren. Als de papfles en de groente goed gaat mogen we verder met fruit, abrikozen en pruimen werken laxerend voor haar darmen, maar andere fruitsoorten mogen ook.

[ Bericht 69% gewijzigd door Vicky op 10-04-2006 21:03:40 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 april 2006 @ 22:15:14 #169
105888 renzell
pi_36838690
Sugar; ik zal je vertellen; ik heb vannacht ongeveer 1 uur geslapen. Rara, hoe zou dat komen. Vorig jaar rond deze tijd was ik al bijna twintig uur 'bezig' ( ) Ik hoop maar dat ik vannacht, in tegenstelling tot vorig jaar, wel een beetje slaap. Maar ik weet wel dat ik morgen de hele dag zit te herbeleven, ik kon het vandaag ook al niet laten. Niet zo heel fijn eigenlijk, het blijft voelen als een soort rottig trauma. Maar morgen om kwart voor twaalf 's avonds gaat de champagne open!!! (als ik dan niet uitgeteld in m'n nestje lig). Ik denk dat er daarna een soort last van mijn schouders valt. Dus eh.... ja, ondanks de drukte denk ik me er ook haast gek aan. (lief van jou, zo aan ons denken! ook terug)
Mijn mannie, mijn lieve lieve haring, die zooooo lief 'die' en 'bah' kan zeggen en die zomaar los in de kamer staat te zwaaien naar me. Dat leukste, coolste en liefste jongetje van mijn wereld is morgen een jaar geleden met grof geweld uit mijn lichaam tevoorschijn gekomen.
Zucht.... sja.... t' is ware liefde. Kan het niet helpen.

Sorry voor het steeds maar niet bijlezen lieve babymensjes. Ik heb nauwelijks tijd om te leven, laat staan om te lezen.
  maandag 10 april 2006 @ 23:16:09 #170
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36841321
Ooo, Renzell, nog heel eventjes. En dan heb je die champagne ook meer dan verdiend.Dat hebben wij hier als 'traditie' ingesteld.. tranen met tuiten heb ik gelaten, heerlijk Al 1 jaar hannesen met doekjes, hapjes prakken maar vooral ook heeeeeel veel kusjes en knuffels en troosten en verliefd zijn. Nog even en je hebt een zoon van 1!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_36846226
Julius ventje, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag
Rens, kga je missen hier, tot over 4.5 maandjes in het andere topic!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:23:43 #172
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36846426

Gefeliciteerd, Juultje! Gefeliciteerd, renzell!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:33:49 #173
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36846500
O is het vandaag 11 april! Ik dacht morgen, had ookal zoiets in D&P-topic geplaatst. Zwangerschapsdementie.

Julius jongen van harte met je eerste hele verjaardag!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:35:49 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_36846514
Julius van harte gefeliciteerd
stormy waters...
sailin'
pi_36846544
Ingrid ... je had gelijk met die 24 uur hoor ... maar ik bedoelde ook 48 uur eigenlijk.
Je kan hem in elk geval geen 3 !! dagen, zoals jij zei, beter niet uit hetzelfde potje geven
excuus voor de verwarring qua uren-aantal
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_36846672
Julius gefeliciteerd!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36847290
Juultje van harte grote kleine man met je eerste verjaardag Renzell ook van harte, zuip je maar lekker klem vanavond
pi_36847351
Jules gefeliciteerd met je 1e verjaardag knul Heel veel kadootjes gewenst!
pi_36847559
Ik heb een klein spookje in huis. Vannacht is ze meerdere malen wakker geworden en wilde niet meer slapen. Uiteindelijk, na zeker 10 minuten over haar bol aaien viel ze in slaap (rond 2.00 uur) om vervolgens om 6.15 uur weer wakker te worden. Weer wilde ze niet slapen. Heb haar in mijn bed gelegd en daar heeft ze eerst lekker liggen kletsen. Uiteindelijk viel ze om 7.30 in slaap tot 8.15 uur... en ik ehb ook nog lekker liggen slapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 april 2006 @ 09:42:20 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36847582
Juultje heeft promotie gekregen! Van Baby naar heuse Dreumes! Wat is het snel gegaan he renzell! Een paar maanden geleden leek het nog zo lang voordat jullie ons achterna mochten komen, en nu zijn die maanden zomaar voorbij gevlogen!
Ondanks de drukte, geniet van de dag, en vooral van Julius natuurlijk! En van de champagne niet te vergeten!

Julius van harte gefeliciteerd!!!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:25:17 #181
105888 renzell
pi_36848415
Dank jullie we allemaall
Later verhalen, nu inderdaad eerst van mijn babytje genieten.
Ja ja, om 23.45 uur is het pas officieel....
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:29:43 #182
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36848502
Joepie! Julius is 1!!! Een dikke kus van Luuke! Een grote knuffel van mij!
Mama Juul ook een hele dikke zoen, al 1 jaar mama!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:48:13 #183
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_36848930
julius van harte dat je maar lekkere taart krijgt

Randall is nu in het ziekenhuis, zijn dampje zat (voor de zoveelste keer deze weken) beklemd. Maar deze keer kregen we het niet terug geduwd.
Dus heeft Dennis de chirurg gebeld en die zei dat hij meteen moest komen.
Waarschijnlijk wordt Randall vanmiddag geopereerd. De chirurg en narcotiseur staan al klaar, het wachten is nog op een bedje.
Eindelijk krijgt mn kleine man zijn operatie
willen jullie voor hem duimen dat ie ook echt vandaag onder het mes mag? Het heeft nu wel lang genoeg geduurd en zn pijntjes moeten verholpen worden vind ik!
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_36849127
Spannend Ladylike!! En tuurlijk duim ik voor jullie kleine man!! Wat zielig zeg dat ie weer klem zat.

Ik heb een kindje met buikpijn. Ze is doodop maar steeds als ze bijna slaapt schiet er een pijntje door haar buikje en dan is het weer krijsen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:59:23 #185
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_36849204
oh men vicky, nog steeds? arm kind ik snap echt hoe machteloos je je moet voelen
sterkte voor jou en voor Amber
Lid van de MamaSquad
pi_36849280
tja... het is niet anders. Ze ligt nu na te snikken op mijn arm, oogjes half dicht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:21:35 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36849808
Renzell en mannetje, van harte met juultje
geniet zoalsje nog nooit genoten hebt! Ik zal je verhaaltjes hier missen maar hopenlijk kan ik ze wel weer lezen in het d&p topic.
Dag lieve juultje en een kwijlekusje van Arwen!

ladylike, ik ga heel hard voor je duimen ben wel nieuwschierig naar welke ka jullie hebben
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:22:59 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36849841
amber met krampjes is niet leuk hopenlijk zijn ze snel voorbij
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:38:09 #189
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_36850220
Randall wordt na de lunch geholpen
thanx voor het duimen!
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 11 april 2006 @ 11:46:43 #190
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_36850474
Juultje en Renzell gefeliciteerd geniet ervan vandaag (en vooral om 23:45 uur )

Vicky, hopelijk zijn de krampjes van Amber snel voorbij

Ladylike De duimen zijn werkende! Veel sterkte vandaag

Wij zijn lekker een weekendje naar Center Parcs geweest. Heerlijk gewandeld en gezwommen. Robin had alleen niet zo'n best weekendje, beetje spugen en dunne snotluiers. Hij zat elke keer onder, had net genoeg kleding bij me, maar hij moest wel in z'n pyjama naar huis Slapen ging niet zo best, want hij vond het allemaal maar vreemd. Hij wilde alleen bij mij in slaap vallen, 's nachts was hij vaak wakker en na z'n ochtendvoeding (6 uur) wilde hij gelukkig nog wel even lekker bij mama in bed slapen. Verder heeft ie er wel van genoten, hij heeft z'n ogen uitgekeken.

Ondanks dat hij nog steeds ontzettend vrolijk is, is hij wel weer strontverkouden (sinds eind februari is hij (na een kuur) slechts 1 week niet verkouden geweest) en hij heeft vreselijk rode droge plekken op zijn wangetjes en kin zitten en soms gaan die een beetje open. Heb al Zwitsal, vaseline en Purelan van Weleda geprobeerd. Het wordt dat wel minder droog, maar over gaan doet het totaal niet. Gelukkig heeft Robin er zelf geen last van. Even aankijken en dan toch maar naar de dokter.

Robin is ondertussen ook een ontzettende vrijkont geworden. Hij grijpt je dan bij je oren/haar/wangen en plant z'n mond op je gezicht, zo lief Van rollen wil hij echter nog niks weten Waarom zou je ook op je buik willen rollen als je op je rug alles kan zien toch?

Edit: door het duimen was m'n post wat vertraagd, het heeft dus geholpen zie ik Fijn ladylike
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_36851375
Ladylike wat fijn!!

* Vicky steekt ff kaarsje aan voor succes!

Amber is uiteindelijk op mijn schoot in slaap gevallem. Heb haar overgeheveld naar haar bedje want ik wilde ook nog graag douchen. Ze heeft de hele tijd liggen snikken maar heeft geslapen tot ongeveer 12.00 uur.

Toen ik haar uit bed ging halen had ze zich op haar buik gedraaid terwijl ze in een slaapzak ligt en die ligt ook nog eens vast aan het voeteneind... Gekke meid! En toen ging ze weer keihard liggen lachen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36853901
renzell, ik heb vannacht zelfs over je gedroomd: dat ik je vandaag tegenkwam in de tram(?) en ik vroeg je of je vannacht dan toch hopelijk iets beter geslapen had. gefeliciteerd he met je lieve mooie kleine man!
  dinsdag 11 april 2006 @ 13:55:24 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36854027
bix:D!!
wennie jammer dat het weekend een beetje beladen is geweets doordat robin ziekig was. better luck next time.
Ambertje draaidoosje

hier aaan Arwen die helemaal over de zeik is.. het spugen gaat weer helemaal mis weer met bogen..
De rest over dit gedoe doe ik in het kma topic.. het lijkt mij iets practischer omdat er toch best veel verschjil in zit tussen gewoon spugen etc.. maar damn het is fuck
pi_36854129
he bah Evenstar, dat is ff balen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36854213
ladylike, succes voor je zoon vandaag!

en evenstar, wat rot. kusje voor arwen. succes ermee.
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:23:42 #196
105888 renzell
pi_36858492
Ha ha, dank je Bix!
En op op je droom terug te komen.... nee, ik heb weer geen oog dicht gedaan. San en ik lopen er bij als twee lijkjes, maar Juul geniet met volle teugen van z'n nieuwe speeltjes, de taart, de liedjes die we steeds zingen en de overmatige aandacht van zowel papa als mama. Zondag is het 'echte' feest, als we dan maar uitgeslapen zijn. Vandaag hoeven we gelukkig weinig, vandaag is lekker kneuteren hiero. En zo leuk om te zien dat hij het echt merkt! Juultje voelt dat het om hem draait allemaal.... en vindt dat TE GEK! Kleine lieverd.
  dinsdag 11 april 2006 @ 16:24:12 #197
105888 renzell
pi_36858506
Jee Evenstar, wat rot! Kus voor Arwen.
pi_36859560
Julius gefeliciteerd

Ladylike succes voor Randall

Evenstar een kusje voor Arwen

Hier is mijn kleine mannetje uit maatje 62 van sommige truitjes aan het groeien. Moet van sommige broeken ook zeggen die klein vallen in 62 dat hij die ookniet meer aan kan. Jeeh ben wel benieuwd donderdag hoe groot Merlijn dan wel niet is. In de lengte gaat hij zo hard. Merlijn is wel slank gebouwd het is geen dikke baby, maar heeft gelukkig wel spekkies, die horen toch ook bij een babietje.

Donderdag ben ik ook wel benieuwd wat Merlijn van de opvang gaat vinden. Met meer kindjes is wel erg leuk en hij is het zich ook bewust als er meer kindjes om hem heen zijn.
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:07:35 #199
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36859828
zo merlijntje groeit flink, moet je een goed gevoel geven dat hij het zo goed op je bv doet
hier is het 56/62 nog steeds, ach jah scheelt ook weer in de portemonnee
pi_36860024
zozo Merlijntje groeit zeker goed. Amber past nog steeds in maatje 62 maar sommige kleertjes worden ook wel wat te klein. Maat het ene maatje 62 is groter dan het andere...

Ladylike, hoe is het met Randall?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')