Of dreigen in de toekomst niets meer bij de Dixons te kopen en een andere electronicazaak noemen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:16 schreef Tuutje het volgende:
Ze proberen je gewoon af te schepen zodat ze zelf niet met een ouder model zitten opgezadeld. Kwaad worden en ter plekke de klantenservice bellen kan de situatie snel veranderen is mijn ervaring
Dat zal hun wat boeien...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of dreigen in de toekomst niets meer bij de Dixons te kopen en een andere electronicazaak noemen.![]()
Dan hadden ze dat in Groningen wel gezegdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef -Marc- het volgende:
Volgens mij nemen ze schowroom modellen niet terug![]()
Heb je wel korting gekregen, omdat het een showroom model was?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat in Groningen wel gezegd
En als dat wel zo is, wat jij zegt, sla ik de boel echt kort en klein daar, want op de bon staat dat alles geruild wordt, behalve belpakketten. Het zit nota bene nog allemaal netjes in de doos. Geen verpakkingen opengescheurd oid.
Ze zeikten ook over de doos trouwens, dat er scheurtjes in zaten. Ja lieverd, die doos heeft 2 jaar in t magazijn gestaan en zo kreeg ik hem meeZal ik er nog eens de schuld van krijgen ook
Je bent slachtoffer van je eigen zuinigheidquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef ChillyWilly het volgende:
En als je niet zo krenterig was geweest om een laatste showroommodel te kopen, was er ook niets aan de hand geweest.
Ja, daar had ik de hele tijd aan lopen te denken om dat niet te vergeten...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef Biels het volgende:
Je had beter meteen kunnen vragen wat de accuduur was, he. Dat scheelt een hoop.![]()
Ja ik had korting. Alleen wist ik niet dat dat was omdat het een showroommodel was.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb je wel korting gekregen, omdat het een showroom model was?
Maar ik ben trouwens best serieus...
Je ziet toch dat ze 'm uit de vitrine pakken?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik had korting. Alleen wist ik niet dat dat was omdat het een showroommodel was.
Whehe, vrouw. Laat technische dingen kopen maar aan de mannen over.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar had ik de hele tijd aan lopen te denken om dat niet te vergeten...![]()
wanneer ga je?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat in Groningen wel gezegd
En als dat wel zo is, wat jij zegt, sla ik de boel echt kort en klein daar, want op de bon staat dat alles geruild wordt, behalve belpakketten. Het zit nota bene nog allemaal netjes in de doos. Geen verpakkingen opengescheurd oid.
Ze zeikten ook over de doos trouwens, dat er scheurtjes in zaten. Ja lieverd, die doos heeft 2 jaar in t magazijn gestaan en zo kreeg ik hem meeZal ik er nog eens de schuld van krijgen ook
Ze hebben dus geen poot om op te staan als ze weigerenquote:6. Ruilen en herroepingsrecht
6.1 De Klant is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. Ten aanzien van producten die zijn gekocht in een filiaal geldt dat ruilen is toegestaan binnen acht (8) dagen na levering bij een Dixons filiaal, mits het product, de originele verpakking en de bijgeleverde accessoires zonder gebruiksschade in het betreffende filiaal worden aangeboden. Telefoonkaarten en belpakketten kunnen niet worden geruild. Software of vergelijkbare producten kunnen uitsluitend worden geruild binnen 24 uur en in de oorspronkelijke verpakking, waarvan de verzegeling (seal) niet is verbroken. Ruilen is uitsluitend mogelijk onder overlegging van de originele factuur. De Klant krijgt, naar keuze, zijn geld terug of een tegoed bon, tenzij het gaat om een product dat niet aan de overeenkomst beantwoordt. In dat laatste geval komen aan de Klant, indien hij een consument is, alle rechten toe zoals die in boek 7, titel 1, afdelingen 1-7 BW zijn opgenomen.
Er was een man bij en die heeft er ook niet aan gedacht, terwijl ik het nog tegen hem gezegd hadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Whehe, vrouw. Laat technische dingen kopen maar aan de mannen over.![]()
Dus we hoeven geen in elkaar geslagen Dixons medewerkers te verwachten op het nieuwsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hebben dus geen poot om op te staan als ze weigeren.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hebben dus geen poot om op te staan als ze weigeren.
Zoals een showmodelletje?quote:6. Ruilen en herroepingsrecht
6.1 De Klant is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. Ten aanzien van producten die zijn gekocht in een filiaal geldt dat ruilen is toegestaan binnen acht (8) dagen na levering bij een Dixons filiaal, mits het product, de originele verpakking en de bijgeleverde accessoires zonder gebruiksschade in het betreffende filiaal worden aangeboden. Telefoonkaarten en belpakketten kunnen niet worden geruild. Software of vergelijkbare producten kunnen uitsluitend worden geruild binnen 24 uur en in de oorspronkelijke verpakking, waarvan de verzegeling (seal) niet is verbroken. Ruilen is uitsluitend mogelijk onder overlegging van de originele factuur. De Klant krijgt, naar keuze, zijn geld terug of een tegoed bon, tenzij het gaat om een product dat niet aan de overeenkomst beantwoordt. In dat laatste geval komen aan de Klant, indien hij een consument is, alle rechten toe zoals die in boek 7, titel 1, afdelingen 1-7 BW zijn opgenomen.
Had 'ie allemaal moeten zeggen.quote:
spontane woedeuitbarsting. Langzaam opgebouwd hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:27 schreef -Marc- het volgende:
Zou je die spontane woede uitbarsting misschien op een één of andere manier kunnen filmen?
Ook prima, maar kan je het opnemen/filmen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
spontane woedeuitbarsting. Langzaam opgebouwd hoor
Jij vind goed? jij bent zlecht bezich weet je....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind goeie winkel.
Wolla, jij geljik heb. Hij slegt bezich weet je! Tazz...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jij vind goed? jij bent zlecht bezich weet je....
Ik heb een Philips GoGear HDD-100 30Gb oftewel de 6320. Is ook een leuk dingetjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef wegwerp2004 het volgende:
Dude koop een samsung YH-J70. Dat is echt een aanrader. Veel beter dan een soortgelijke Ipod en kan ook goed Ogg afspelen. Plus dat je er mee kunt opnemen, radio luisteren, films en foto's bekijken, spelletjes spelen en nog wat meer ongein kunt doen. Daarbij gaat de accu van deze vriend wel 25 uur lang mee. Ipods zijn brak en overhyped, je kunt ze ook niet makkelijk aansluiten om even een mapje met mp3's toe te voegen want je zit altijd vast aan Itunes. Wat je met de samsung niet hebt
jeweetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jij vind goed? jij bent zlecht bezich weet je....
Dank je voor je reactiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef wegwerp2004 het volgende:
Dude koop een samsung YH-J70. Dat is echt een aanrader. Veel beter dan een soortgelijke Ipod en kan ook goed Ogg afspelen. Plus dat je er mee kunt opnemen, radio luisteren, films en foto's bekijken, spelletjes spelen en nog wat meer ongein kunt doen. Daarbij gaat de accu van deze vriend wel 25 uur lang mee. Ipods zijn brak en overhyped, je kunt ze ook niet makkelijk aansluiten om even een mapje met mp3's toe te voegen want je zit altijd vast aan Itunes. Wat je met de samsung niet hebt
Waarom koop je je iPod bij de dixons als er net een nieuwe apple zaak is geopend op de nieuwstad in Leeuwarden?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:12 schreef Viking84 het volgende:
OP
Dixons is sowieso een kutwinkel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:20 schreef PDOA het volgende:
Dixons is echt een kutwinkel als je iets moet ruilen.
Bij MyCom ook, maar dat hebben ze daar niet in het hoge noordenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef Bicky het volgende:
Koop volgende keer bij Dynabyte, daar mag je een product binnen 8 dagen retourneren/omruilen.
En terecht als ze daar allemaal zo redenerenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij MyCom ook, maar dat hebben ze daar niet in het hoge noorden
De vrouwen dan hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En terecht als ze daar allemaal zo redeneren
Ja, 6 tot 8 weken reperatie tijd is schijnbaar hardstikke normaal daarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:20 schreef PDOA het volgende:
Dixons is echt een kutwinkel als je iets moet ruilen.
Als je wanhopig bent doe je dat inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:43 schreef Pr0-n00b het volgende:
half 6 bij de dixons? Miss ga ik wel ff kijken, hehe
Joh...is dit alles??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben terug. Ben van m'n iPod af en heb nu een Creative gekocht. + garantieverlenging. Hopelijk is het nooit nodig, maar dan voel je je toch wat zekerder. Als ze maar wel waarmaken wat in de brochure vermeld staat. Daar ben ik vrij sceptisch over. Maar als je geen garantieverlenging hebt, heb je helemaal geen poot om op te staan als er wat is
Ooit gehoord van de Dixons groep? Dixons, Dynabyte en elektriccity horen bij elkaar!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef Bicky het volgende:
Koop volgende keer bij Dynabyte, daar mag je een product binnen 8 dagen retourneren/omruilen.
Wat is er lastiger aan ventjes van 55+? Wil je ze opgeilen ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Bla bla bla en nog een hoop woordjes
en dan:
Nou, ik laat het niet op me zitten en ga gewoon naar een ander Dixons filiaal Er zijn er drie in Groningen. In nummer 2 zie ik ook een ventje van middelbare leeftijd (jaar of 55) aan de balie staan en mijn ervaring is dat die lastiger zijn, dus ik fiets door naar winkel 3.
Nou dat valt wel mee hoor. Als ie binnen een jaar kapot is dan wordt ie of gerepareerd of je krijgt een nieuwe. Mijn ervaring met dixons heeft geleerd dat als je het netjes vraagt, het hele verhaal uitlegt ed. je gewoon een nieuwe krijgtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben terug. Ben van m'n iPod af en heb nu een Creative gekocht. + garantieverlenging. Hopelijk is het nooit nodig, maar dan voel je je toch wat zekerder. Als ze maar wel waarmaken wat in de brochure vermeld staat. Daar ben ik vrij sceptisch over. Maar als je geen garantieverlenging hebt, heb je helemaal geen poot om op te staan als er wat is
helaas, ze is potquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:19 schreef Weekender het volgende:
Wat is er lastiger aan ventjes van 55+? Wil je ze opgeilen ofzo?![]()
Ps. Ben jij lekker?![]()
Wat is een pot zonder een paar geplante zaadjes!? Ook een pot wil bloeien!quote:
Jij geeft onkruid toch geen waterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:33 schreef Weekender het volgende:
[..]
Wat is een pot zonder een paar geplante zaadjes!? Ook een pot wil bloeien!
Ach we dwalen af! Ik wens onze pot veel succes met haar nieuwe mp3 speler! Misschien zit er ook nog wel een trillllllll functie op!?quote:
Ja, en ik ben altijd heel duidelijk en netjesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:23 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor. Als ie binnen een jaar kapot is dan wordt ie of gerepareerd of je krijgt een nieuwe. Mijn ervaring met dixons heeft geleerd dat als je het netjes vraagt, het hele verhaal uitlegt ed. je gewoon een nieuwe krijgt
Welke creative heb je nu btw ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |