abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:12:02 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36518018
Dit is de situatie: gisteren kocht ik een iPod van 40GB. Wist ik veel dat je verschillende generaties hebt, met videomogelijkheid, fotomogelijkheid, weet ik veel wat al niet meer. Ik koop een iPod om er muziek op af te kunnen spelen en evt als memorystick, maar voornamelijk vanwege de muziek dus.

Enkele jaren geleden had ik ook al een mp3 speler, maar toen waren de batterijen (toen nog batterijen ja) zo snel leeg. Ik was echter vergeten te vragen hoe lang de accuduur van de iPods is, waarbij ik me er wederom niet van bewust was dat er verschillen zijn tussen verschillende modellen.

Anyway. Ik zat in de trein naar huis, check de doos: 8 uur.. *wrijft in ogen* 8 uur?!! Wat is dat voor lame tijd. Ik ga toch zeker niet elke dag m'n iPod opladen . Kom ik thuis, eens even op internet kijken. Blijkt de iPod die ik gekocht heb van een vorige generatie te zijn. Oh vandaar dat ik zo'n grote doos kreeg en het showroommodel.

Nou 8 uur vind ik dus te kort. Ik heb op internet gezocht en grotere iPods vind ik te prijzig (20 GB is zelfs al wel voldoende voor mij) en andere merken zien er niet mooi uit of krijgen matige reviews, gaan snel kapot, lopen vast oid. En uit ervaring weet ik dat al deze problemen zich ook bij mij zullen voordoen. Dus ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug en dan nog eens even verder kijken, evt verder sparen.

Dus ik ga vanochtend naar de Dixons in Groningen (ik heb de iPod in Leeuwarden gekocht). Staan daar twee mannetjes van middelbare leeftijd bij de balie: "Daag mevrouw!". Dus ik situatie uitleggen. Hij: "Loop maar even mee, daar kunnen we vast wel een oplossing voor bedenken". Hij wijst naar de iPod van 60 GB. En ik zeg dus: "Ik wil er één van maximaal 40 GB, liefst nog 20 GB". Hij: "Ja maar dat kan niet, want met meer gigabyte is de speelduur hoger".
Ik: "Je hebt ook mp3 spelers met 20 GB met een speelduur van 20 uur".
Hij: "Dat kan niet."
Ik: "Mijn mp3 speler speelt 8 uur" (niet getest, maar staat op een doos)
Hij: "Dat is niet waar. Ik zal het u uitleggen... (}:|)... hij een rekensommetje maken van hoeveel nrs erop kunnen per GB en dat je dus meer muziekuren hebt bij meer GB"
Ik: "Ja maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel hoe lang je ermee kunt voordat je hem weer moet opladen".
Hij: "Ooohhh, dat is wat anders. Dat is niet de speeltijd".
Weet ik veel. Ik dacht dat ik mezelf wel duidelijk had uitgedrukt.

Iig, hij loopt naar een collegaatje van hem toe om te vragen of ze die iPod kunnen innemen. Blijkt het niet te kunnen, omdat het een verouderd model is en dus moet ik naar Leeuwarden . Ja als ik hem voor een 60 GB had willen omwisselen had het wel gekund zeker

Nou, ik laat het niet op me zitten en ga gewoon naar een ander Dixons filiaal Er zijn er drie in Groningen. In nummer 2 zie ik ook een ventje van middelbare leeftijd (jaar of 55) aan de balie staan en mijn ervaring is dat die lastiger zijn, dus ik fiets door naar winkel 3. Daar staat een jong ventje achter de balie. Maar helaas, ook deze zegt dat ik naar Leeuwarden moet.

Dus, stap ik aan het eind van de middag maar op de trein. En ik hoop voor die lui in Leeuwarden dat ze hem wél willen terugnemen (niet dat ze zeggen: ja showroommodellen nemen we niet terug blaat), anders word ik pas echt kwaad

Dixons is dus een pauperwinkel. Ze zeggen dat je overal terecht kunt met je iPod, maar intussen mag je gewoon naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Godzijdank heb ik hem niet in Amsterdam gekocht

[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 31-03-2006 11:15:50 (op verzoek witregels toegevoegd :P) ]
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:12:49 #2
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_36518036
Holy fuck. Enter gebruiken misschien?
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_36518090
Volgens mij nemen ze schowroom modellen niet terug
pi_36518117
Ze proberen je gewoon af te schepen zodat ze zelf niet met een ouder model zitten opgezadeld. Kwaad worden en ter plekke de klantenservice bellen kan de situatie snel veranderen is mijn ervaring
pi_36518119
Als je een beetje had opgelet/doorgevraagd vóór het kopen van de iPod, had je al deze ellende kunnen besparen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36518143
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:16 schreef Tuutje het volgende:
Ze proberen je gewoon af te schepen zodat ze zelf niet met een ouder model zitten opgezadeld. Kwaad worden en ter plekke de klantenservice bellen kan de situatie snel veranderen is mijn ervaring
Of dreigen in de toekomst niets meer bij de Dixons te kopen en een andere electronicazaak noemen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:17:18 #7
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_36518154
Je had beter meteen kunnen vragen wat de accuduur was, he. Dat scheelt een hoop.
pi_36518155
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:16 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Of dreigen in de toekomst niets meer bij de Dixons te kopen en een andere electronicazaak noemen.
Dat zal hun wat boeien...

Dat ene klantje...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:17:20 #9
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_36518157
Waarom koop je uberhaupt iets bij de Dixons, ik zou er nog niet eens printerpapier kopen.

Een iPod koop je gewoon bij de dichtsbijzijnde echte Apple dealer.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_36518164
Tja, beetje dom van je om je er niet eerst in te verdiepen. Maar ik vind wel dat je recht hebt op het meest recente model. Dus omruilen die bende! En dat ze in groningen niet iets innemen wat in leeuwarden gekocht is, a la.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:17:34 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36518165
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef -Marc- het volgende:
Volgens mij nemen ze schowroom modellen niet terug
Dan hadden ze dat in Groningen wel gezegd
En als dat wel zo is, wat jij zegt, sla ik de boel echt kort en klein daar, want op de bon staat dat alles geruild wordt, behalve belpakketten. Het zit nota bene nog allemaal netjes in de doos. Geen verpakkingen opengescheurd oid.

Ze zeikten ook over de doos trouwens, dat er scheurtjes in zaten. Ja lieverd, die doos heeft 2 jaar in t magazijn gestaan en zo kreeg ik hem mee Zal ik er nog eens de schuld van krijgen ook
Niet meer actief op Fok!
pi_36518170
En als je niet zo krenterig was geweest om een laatste showroommodel te kopen, was er ook niets aan de hand geweest.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_36518189
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En als dat wel zo is, wat jij zegt, sla ik de boel echt kort en klein daar, want op de bon staat dat alles geruild wordt, behalve belpakketten. Het zit nota bene nog allemaal netjes in de doos. Geen verpakkingen opengescheurd oid.

Ze zeikten ook over de doos trouwens, dat er scheurtjes in zaten. Ja lieverd, die doos heeft 2 jaar in t magazijn gestaan en zo kreeg ik hem mee Zal ik er nog eens de schuld van krijgen ook
Heb je wel korting gekregen, omdat het een showroom model was?

Maar ik ben trouwens best serieus...
pi_36518233
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef ChillyWilly het volgende:
En als je niet zo krenterig was geweest om een laatste showroommodel te kopen, was er ook niets aan de hand geweest.
Je bent slachtoffer van je eigen zuinigheid
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_36518274
Wanneer ga je terug...ben erg benieuwd hoe ze dit oplossen bij Dixons
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_36518281
Je kunt natuurlijk ook gewoon van te voren kijken wat je koopt, in plaats van achteraf te zeiken?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:22:50 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36518318
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef Biels het volgende:
Je had beter meteen kunnen vragen wat de accuduur was, he. Dat scheelt een hoop.
Ja, daar had ik de hele tijd aan lopen te denken om dat niet te vergeten...
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:25:05 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36518389
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Heb je wel korting gekregen, omdat het een showroom model was?

Maar ik ben trouwens best serieus...
Ja ik had korting. Alleen wist ik niet dat dat was omdat het een showroommodel was.
Niet meer actief op Fok!
pi_36518412
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja ik had korting. Alleen wist ik niet dat dat was omdat het een showroommodel was.
Je ziet toch dat ze 'm uit de vitrine pakken?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:28:03 #20
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_36518492
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, daar had ik de hele tijd aan lopen te denken om dat niet te vergeten...
Whehe, vrouw. Laat technische dingen kopen maar aan de mannen over.
pi_36518519
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wanneer ga je?
dag
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:29:33 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36518558
quote:
6. Ruilen en herroepingsrecht

6.1 De Klant is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. Ten aanzien van producten die zijn gekocht in een filiaal geldt dat ruilen is toegestaan binnen acht (8) dagen na levering bij een Dixons filiaal, mits het product, de originele verpakking en de bijgeleverde accessoires zonder gebruiksschade in het betreffende filiaal worden aangeboden. Telefoonkaarten en belpakketten kunnen niet worden geruild. Software of vergelijkbare producten kunnen uitsluitend worden geruild binnen 24 uur en in de oorspronkelijke verpakking, waarvan de verzegeling (seal) niet is verbroken. Ruilen is uitsluitend mogelijk onder overlegging van de originele factuur. De Klant krijgt, naar keuze, zijn geld terug of een tegoed bon, tenzij het gaat om een product dat niet aan de overeenkomst beantwoordt. In dat laatste geval komen aan de Klant, indien hij een consument is, alle rechten toe zoals die in boek 7, titel 1, afdelingen 1-7 BW zijn opgenomen.
Ze hebben dus geen poot om op te staan als ze weigeren .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:30:48 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36518604
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Biels het volgende:

[..]

Whehe, vrouw. Laat technische dingen kopen maar aan de mannen over.
Er was een man bij en die heeft er ook niet aan gedacht, terwijl ik het nog tegen hem gezegd had
Die is trouwens wel geslaagd met een iPod 60 GB voor de lieve som van 429 euro

En voor alle sensatiezoekers: ik ga er eind van de middag heen. Uurtje of 17:30. Er gaat iemand mee om mij in bedwang te houden
Niet meer actief op Fok!
pi_36518615
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus we hoeven geen in elkaar geslagen Dixons medewerkers te verwachten op het nieuws
pi_36518741
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

quote:
6. Ruilen en herroepingsrecht

6.1 De Klant is verplicht de producten onmiddellijk na ontvangst nauwkeurig te (doen) inspecteren. Ten aanzien van producten die zijn gekocht in een filiaal geldt dat ruilen is toegestaan binnen acht (8) dagen na levering bij een Dixons filiaal, mits het product, de originele verpakking en de bijgeleverde accessoires zonder gebruiksschade in het betreffende filiaal worden aangeboden. Telefoonkaarten en belpakketten kunnen niet worden geruild. Software of vergelijkbare producten kunnen uitsluitend worden geruild binnen 24 uur en in de oorspronkelijke verpakking, waarvan de verzegeling (seal) niet is verbroken. Ruilen is uitsluitend mogelijk onder overlegging van de originele factuur. De Klant krijgt, naar keuze, zijn geld terug of een tegoed bon, tenzij het gaat om een product dat niet aan de overeenkomst beantwoordt. In dat laatste geval komen aan de Klant, indien hij een consument is, alle rechten toe zoals die in boek 7, titel 1, afdelingen 1-7 BW zijn opgenomen.
Zoals een showmodelletje?
pi_36518759
Dixons zuigt idd. Ik zal er niets meer kopen, behalve dingen waarvan ik zeker ben dat het niet geruild hoeft te worden. (cd's oid).
Heb zelf een eerste generatie ipod die nu nog steeds prima werkt van Dixons, heb ik 1 keertje wat mee gehad (binnen een maand). Dixons weigerde hem toen op te sturen ter reparatie, ik moest het zelf maar met Apple regelen, want dat was sneller. Misschien is het ook wel sneller, maar je verwacht toch dat dit iets is wat Dixons op moet lossen. Boycotten die hap!
met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:18:52 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36520072
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:35 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

[..]

Zoals een showmodelletje?
Had 'ie allemaal moeten zeggen.
Dat zijn echt van die naaistreken. Het is niet voor niets dat ik amper meer vertrouw op de expertise van een verkoper, want die naait je waar je bij staat.
Hij moet zeggen dat het een showroommodel is en verouderd. Maar dat doet die sukkel niet.
Nou vanmiddag zal 'ie t horen
Niet meer actief op Fok!
pi_36520310
Zou je die spontane woede uitbarsting misschien op een één of andere manier kunnen filmen?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:41:55 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36520701
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:27 schreef -Marc- het volgende:
Zou je die spontane woede uitbarsting misschien op een één of andere manier kunnen filmen?
spontane woedeuitbarsting. Langzaam opgebouwd hoor
Niet meer actief op Fok!
pi_36520716
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

spontane woedeuitbarsting. Langzaam opgebouwd hoor
Ook prima, maar kan je het opnemen/filmen?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:44:43 #31
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_36520774
heb je ook garantie bijgekocht?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:50:10 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36520901
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:44 schreef Rutger1983 het volgende:
heb je ook garantie bijgekocht?
helaas wel. Jezus wat een gedonder. Dit doe ik dus nooit weer
Niet meer actief op Fok!
pi_36521028
Ik vind goeie winkel.
pi_36521361
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind goeie winkel.
Jij vind goed? jij bent zlecht bezich weet je....
pi_36521474
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Wolla, jij geljik heb. Hij slegt bezich weet je! Tazz...

Ontopic: Ga je het filmen
pi_36521769
Dude koop een samsung YH-J70. Dat is echt een aanrader. Veel beter dan een soortgelijke Ipod en kan ook goed Ogg afspelen. Plus dat je er mee kunt opnemen, radio luisteren, films en foto's bekijken, spelletjes spelen en nog wat meer ongein kunt doen. Daarbij gaat de accu van deze vriend wel 25 uur lang mee. Ipods zijn brak en overhyped, je kunt ze ook niet makkelijk aansluiten om even een mapje met mp3's toe te voegen want je zit altijd vast aan Itunes. Wat je met de samsung niet hebt
pi_36521799
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef wegwerp2004 het volgende:
Dude koop een samsung YH-J70. Dat is echt een aanrader. Veel beter dan een soortgelijke Ipod en kan ook goed Ogg afspelen. Plus dat je er mee kunt opnemen, radio luisteren, films en foto's bekijken, spelletjes spelen en nog wat meer ongein kunt doen. Daarbij gaat de accu van deze vriend wel 25 uur lang mee. Ipods zijn brak en overhyped, je kunt ze ook niet makkelijk aansluiten om even een mapje met mp3's toe te voegen want je zit altijd vast aan Itunes. Wat je met de samsung niet hebt
Ik heb een Philips GoGear HDD-100 30Gb oftewel de 6320. Is ook een leuk dingetje
pi_36522090
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

jeweet
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:54:56 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36524574
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef wegwerp2004 het volgende:
Dank je voor je reactie Ik check net even. Zo'n Samsung heeft geen vervangbare batterij dus zit je wel in de shit als 'ie stuk gaat. Dan is direct je hele mp3 speler naar de klote
Niet meer actief op Fok!
pi_36525204
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:12 schreef Viking84 het volgende:
OP
Waarom koop je je iPod bij de dixons als er net een nieuwe apple zaak is geopend op de nieuwstad in Leeuwarden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Skazminko op 31-03-2006 20:02:37 ]
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_36525273
Dixons is echt een kutwinkel als je iets moet ruilen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:21:06 #42
134240 Cryonic
ijskoud het lekkerste
pi_36525288
Als je vervangbare batterij wilt is iets van Creative wel een goed idee, de meeste batterijen van die HD spelers zijn vervangbaar.
Ik heb trouwens zelf een 30 GB iPod 5G en de batterijduur van 12 uur is voor mij meer dan genoeg
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:24:28 #43
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_36525378
Laat je eerst fatsoenlijk informeren VOOR je iets koopt dan is er niks aan de hand :s
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_36525385
Dus je gaat een een aanschaf doen van honderden euro's en doet absoluut geen vooronderzoek over wat je precies hebben wil en waar je dat zoal goedkoop kan kopen, maar stapt gewoon dom naar de Dixons? En nou is het Dixon's fout dat ze je niet laten ruilen, omdat jij er nu pas achterkomt dat je het verkeerde ding gekocht hebt?

vreemd...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_36525466
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:20 schreef PDOA het volgende:
Dixons is sowieso een kutwinkel.

Je hebt altijd mensen die te beroerd zijn om te kijken wat ze nou eigenlijk willen hebben en dan gewoon naar de Dixons stappen... Dixons was dan ook de winkel bij uitstek om Packard Bell-computers te kopen...

En iedere keer als je zo'n ding ter reparatie krijgt, weet je gelijk hoe laat het is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:55:39 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36526345
Ja ik weet het, ik ben dom geweest Maar ik dacht: ja iPod zal wel goed zijn. Iedereen heeft een iPod etc. Het was een impuls, laten we maar zeggen Normaal gesproken doe ik wel uitgebreid vooronderzoek voor ik zo'n aankoop doe (ja echt waar!).

En dat van die Apple zaak op de Nieuwstad wist ik niet In Groningen hebben we er ook één.
Maar het is goed mogelijk dat ik gewoon iets van Creative ga doen. Leuk prijsje, veel GB, goede batterijduur en is nu in de aanbieding bij Dixons ! Ik hoor er niet altijd even positieve dingen over, maar dat geldt ook voor de Apple. Op elke MP3 speler is wel wat aan te merken: deze loopt voortdurend vast, deze heeft korte batterijduur, deze bevriest, deze is lelijk en groot, deze heeft een gevoelig toetsenbord. Ik kan natuurlijk ook wachten tot de perfecte MP3 speler wordt uitgebracht Alleen kan ik dan lang wachten, waarschijnlijk Nou ik ga naar Leeuwarden! Jullie horen het nog wel
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:10:36 #47
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_36526716
Je koopt een artikel uit een impuls, wat later niet aan je eisen blijkt te voldoen, en je geeft een (andere!) winkel ervan de schuld? Best dom van je.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_36526741
Dude... vergelijk de prijzen van de Dixons 'ns met die van 'n internetwinkel...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:14:38 #49
139337 Bicky
Is het al zo laat?
pi_36526866
Koop volgende keer bij Dynabyte, daar mag je een product binnen 8 dagen retourneren/omruilen.
pi_36526896
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef Bicky het volgende:
Koop volgende keer bij Dynabyte, daar mag je een product binnen 8 dagen retourneren/omruilen.
Bij MyCom ook, maar dat hebben ze daar niet in het hoge noorden
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:16:43 #51
36666 Furious
animalist.
pi_36526933
Dixons de schuld geven terwijl je zelf zo blond bent om onderzoek te verrichten.
Ik post om het posten.
pi_36526990
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Bij MyCom ook, maar dat hebben ze daar niet in het hoge noorden
En terecht als ze daar allemaal zo redeneren
pi_36527024
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:18 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

En terecht als ze daar allemaal zo redeneren
De vrouwen dan he
pi_36527692
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:20 schreef PDOA het volgende:
Ja, 6 tot 8 weken reperatie tijd is schijnbaar hardstikke normaal daar

En dan heb ik het nog niet over die KUT bijvezekering van ze
pi_36527906
half 6 bij de dixons? Miss ga ik wel ff kijken, hehe
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_36527926
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:43 schreef Pr0-n00b het volgende:
half 6 bij de dixons? Miss ga ik wel ff kijken, hehe
Als je wanhopig bent doe je dat inderdaad
pi_36528632
geld trug kan niet, maar een waardebon of ruilen mag altijd
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:02:07 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36531451
Zo, ik ben terug. Ben van m'n iPod af en heb nu een Creative gekocht. + garantieverlenging. Hopelijk is het nooit nodig, maar dan voel je je toch wat zekerder. Als ze maar wel waarmaken wat in de brochure vermeld staat. Daar ben ik vrij sceptisch over. Maar als je geen garantieverlenging hebt, heb je helemaal geen poot om op te staan als er wat is
Niet meer actief op Fok!
pi_36531598
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben terug. Ben van m'n iPod af en heb nu een Creative gekocht. + garantieverlenging. Hopelijk is het nooit nodig, maar dan voel je je toch wat zekerder. Als ze maar wel waarmaken wat in de brochure vermeld staat. Daar ben ik vrij sceptisch over. Maar als je geen garantieverlenging hebt, heb je helemaal geen poot om op te staan als er wat is
Joh...is dit alles??

ik denk er komt een detail beschrijving hoe je het aangepakt hebt en wat je gezegd hebt..\

valt vies tegen
pi_36531750
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef Bicky het volgende:
Ooit gehoord van de Dixons groep? Dixons, Dynabyte en elektriccity horen bij elkaar!
Nee, het is geen toeval! Ik ben een stalker!
pi_36531851
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:12 schreef Viking84 het volgende:

Bla bla bla en nog een hoop woordjes

en dan:

Nou, ik laat het niet op me zitten en ga gewoon naar een ander Dixons filiaal Er zijn er drie in Groningen. In nummer 2 zie ik ook een ventje van middelbare leeftijd (jaar of 55) aan de balie staan en mijn ervaring is dat die lastiger zijn, dus ik fiets door naar winkel 3.
Wat is er lastiger aan ventjes van 55+? Wil je ze opgeilen ofzo?

Ps. Ben jij lekker?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:23:35 #62
134240 Cryonic
ijskoud het lekkerste
pi_36531973
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou dat valt wel mee hoor. Als ie binnen een jaar kapot is dan wordt ie of gerepareerd of je krijgt een nieuwe. Mijn ervaring met dixons heeft geleerd dat als je het netjes vraagt, het hele verhaal uitlegt ed. je gewoon een nieuwe krijgt

Welke creative heb je nu btw ?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:28:48 #63
3767 Herald
Come get some
pi_36532122
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:19 schreef Weekender het volgende:
Wat is er lastiger aan ventjes van 55+? Wil je ze opgeilen ofzo?

Ps. Ben jij lekker?
helaas, ze is pot
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_36532254
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:28 schreef Herald het volgende:

[..]

helaas, ze is pot
Wat is een pot zonder een paar geplante zaadjes!? Ook een pot wil bloeien!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:41:55 #65
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_36532450
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:33 schreef Weekender het volgende:

[..]

Wat is een pot zonder een paar geplante zaadjes!? Ook een pot wil bloeien!
Jij geeft onkruid toch geen water
From feudal serf to spender.
pi_36532559
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:41 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Jij geeft onkruid toch geen water
Ach we dwalen af! Ik wens onze pot veel succes met haar nieuwe mp3 speler! Misschien zit er ook nog wel een trillllllll functie op!?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 20:00:01 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36532964
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:23 schreef Cryonic het volgende:

[..]

Nou dat valt wel mee hoor. Als ie binnen een jaar kapot is dan wordt ie of gerepareerd of je krijgt een nieuwe. Mijn ervaring met dixons heeft geleerd dat als je het netjes vraagt, het hele verhaal uitlegt ed. je gewoon een nieuwe krijgt

Welke creative heb je nu btw ?
Ja, en ik ben altijd heel duidelijk en netjes
Ik heb nu een Creative Zen Touch. Was afgeprijsd en het gaat mij toch alleen om de muziek

En waarom ik 55+ ventjes moeilijker vind in de winkel. Dat is omdat ze niet zo naïef zijn. Ze hebben ervaring in de verkoopwereld en ik heb het idee dat jonge ventjes sneller een nieuw product meegeven, je je geld teruggeven etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_36536673
Anti-cilmax:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')