Je kan niet met de wind trouwen gek!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
Wanneer ga je trouwen?
Oquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Je kan niet met de wind trouwen gek!
De wind is van iedereen, jij kan dat jezelf niet toe eigenen!
doe maar wel, hebben we eindelijk weer eens een goed zelfmoordtopic op Fok!quote:
Van een beetje krassen is nog niemand doorgegaan hoor!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
doe maar wel, hebben we eindelijk weer eens een goed zelfmoordtopic op Fok!![]()
Waarneer zou ik gaan trouwenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
Wanneer ga je trouwen?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarneer zou ik gaan trouwen
Denk jij dat je meteen plannen gaat maken zodra je verliefd bent ?
Schattig ben je wel
van een beetje veel krassen welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Van een beetje krassen is nog niemand doorgegaan hoor!
Dat komt uit een onderhuids gangenstelsel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
van een beetje veel krassen wel
*hey, een rood fonteintje... hoe komt dat daar nou?
Nee, jouw moeder wel! HAHAHAHquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan is nu de vraag: Ben jij een gier?
Tja, mijn mama is dan ook mevrouw tokkie!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, jouw moeder wel! HAHAHAH:
::;d
D
Broertje, ben jij dat ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tja, mijn mama is dan ook mevrouw tokkie!
Nee... Ik wens niet verbonden te worden met de Tokkies...quote:
Zeg, je bent 8 maanden te vroegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:50 schreef vamos1 het volgende:
hoor die wind giert door de kamer..........
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:10 schreef -Marc- het volgende:
[..]wat is er te doen op 31 november dan?
Was je raam misschien wit met zwarte vlekken en kauwde het op een baal gras?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:10 schreef karoltje het volgende:
Ik had ook een loeiend raam gisteren, doodeng.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Was je raam misschien wit met zwarte vlekken en kauwde het op een baal gras?
Die 1e! Zou het wel mooi vinden als je me dat kan vertellen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:16 schreef vamos1 het volgende:
[..]
weet ik niet...
die over 8 maanden of 4maanden terug?
Jij bent verliefd op de wind?????quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:59 schreef Sebasser het volgende:
ooehh
ik heb hier dus een huis en daar woon ik in
Want ja je moet toch ergens wonen![]()
nu heb ik mijn bed bij het (draai/kiep)raam staan die open is en een verdieping lager ook een open(draai/kiep)raam zodat je de wind door je huis voelt/hoort gieren en je koude rillingen krijgt
het is vooral lekker als je net je bed uitkomt en dan even je mail checkt ff je downloads checkt en je kruipt er weer in en je voelt die warme gloed omjeheen samen met een verkoelend briesje op je gezicht en armen als je die naar buiten hebt
En dat is vooral lekker als je twee dikke dekens op je hebt en precies kan zeggen tegen je deken van Hup armen er uit ik heb het te warm
Kortom ik ben verliefd![]()
ook wel op jou hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij bent verliefd op de wind?????![]()
Ja! Eng he.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Was je raam misschien wit met zwarte vlekken en kauwde het op een baal gras?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |