quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:58 schreef Litso het volgende:
Welk nummer?
daar gaat ze - clouseauquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:58 schreef thefunny het volgende:
Zit ik net op mn radiootje te zoeken, is de HELE ether vervuild met 1 en hetzelfde nummer!!
Dhaaaaar gaaaaaat zeeee.............![]()
![]()
![]()
![]()
Dat nummer was net op 101.2, 103.9, 93.1 en op 88.5! Te erg. Valt me wel op trouwens, dat radiozenders het briljante idee krijgen om allemaal hetzelfde nummer draaien.
Jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
daar gaat ze - clouseau
lijkt me dan.....
typisch wel als zo'n oud nummer op 4 stations tegelijk wordt gedraaid
Klopt ja, te erg.... en dan komt ie in 'Mooi weer de leeuw' ook nog eens met K3...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:05 schreef DABAMaster het volgende:
toen die Robbie Williams in nederland was, waren alz ijn nummers op alle zenders
Sterker nog, een afschuwelijk kutnummer.quote:
Kan, maar meestal is het overdag provinciale omroep en s'nachts radio 1.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:09 schreef -Marc- het volgende:
Heeft Radio 1 ofzo niet gewoon 4 verschillende frequenties waarop zij uitzend
Neequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:53 schreef teamlead het volgende:dus iedere keer als er een baggernummer voobij komt zet jij een andere zender op?
Ach, gelukkig is die tijd voorbij!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef thefunny het volgende:
[..]
NeeALLEEN voor dat nummer... Ik kan het niet horen. Die goser zingt alsof hij bij de spoorbomen staat te wachten tot ie onder de trein kan springen.
Misschien zijn meerdere radiostations in bezit van dat geweldige nummerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef dVTB het volgende:
Gek genoeg hoorde ik dat nummer op Q Music. Volgens de playlist is het daar gedraaid om 09.51 uur. Dat terwijl Q Music niet uitzendt op één van de frequenties die je noemde. Volgens hun website zitten ze namelijk op 100.4, 100.5 en 100.7 FM.
Precies, ik zal de playlists van de andere stations even opzoeken, volgens mij hebben Slam en Yorin er ook eentje op internet staan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:38 schreef dVTB het volgende:
Wat ik probeerde te zeggen, -Marc-, is dat er misschien zelfs een VIJFDE zender is die op dat moment die plaat draaide. Of Q Music zendt uit op frequenties die niet op hun website staan....
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:17 schreef Bupatih het volgende:
En? Is ze nu eindelijk weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |