eehh.... Ja, maar ze hadden ook nog een andere naam. met deze heb je min of meer wel gelijk... maar er is ook nog die ingewikkelde naamquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:31 schreef ReSpawn het volgende:
Nee laat maar.. Ik had het fout...
Iets van The knights who formerly said ni?
Tss, de hele ochtend zit ik thuis en had ik hem op kunnen zoeken. Nu echter niet meer, dus ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:38 schreef ReSpawn het volgende:
Ik heb m even opgezocht (ga toch eten) maar daar komt echt niemand op..![]()
het vet gedrukte deel reken ik goed. wat er daarna komt moet anders. Het hoef niet helemaal kloppend te zijn, maar wel wat meer dan dit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef AtigA het volgende:
ecky ecky ecky pang pang mompel
dit komt er toch het meeste in de buurt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef EricusMaximus het volgende:
ecky ecky ecky ecky zpang zoo-boing yumzouuuhhuu .....
Zoiets maak ik ervan
Laat mijn vraag maar schieten, verzint EricusMaximus een nieuwequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dit komt er toch het meeste in de buurt.
ericus maximus +1
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:47 schreef dyonvbaal het volgende:
ze hebben allemaal sport als thema erin voorkomend?
Sorry, dat Ecky, Ecky , pang wist ik nog wel uit mijn hoofd, maar als je de rest moet opzoeken is het geen trivia meer. Mijn tweede antwoord was de Engels ondertiteling voor de Hard of Hearing. De rest is gemompel en dus nooit te raden. Maar hier wil ik het bij laten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dit komt er toch het meeste in de buurt.
ericus maximus +1
(volgens wikipedia was het trouwens dit:Ecky-ecky-ecky-ecky-p'tang-zoo-boing-goodem-zu-owly-zhiv. En dat is inderdaad onraadbaar...)
het is mijn vraag, als ik zelf het antwoord moet opzoeken mag dat toch of niet? of beschuldig je ericus maximus voor het opzoeken van het antwoord? en dat met die 2 punten was gewoon een typfout... maar ja... die zul jij wel nooit makenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:02 schreef AtigA het volgende:
[..]
Sorry, dat Ecky, Ecky , pang wist ik nog wel uit mijn hoofd, maar als je de rest moet opzoeken is het geen trivia meer. Mijn tweede antwoord was de Engels ondertiteling voor de Hard of Hearing. De rest is gemompel en dus nooit te raden. Maar hier wil ik het bij laten.![]()
Het is trouwens een dubbele punten topic. Dus EM krijgt twee punten.
Inderdaad allemaal films met één of meerdere nummers van CCR erin.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:40 schreef JelleS het volgende:
Of Creedence Clearwater Revival misschien, die hebben een nummer in Forrest Gump en The Big Lebowski
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:39 schreef Doff het volgende:
Family Man?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |