Deef is een lieffiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:26 schreef Agiath het volgende:
wtf is deef?
Ik ben het echt!!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tally wallie![]()
![]()
ff controleren of jij het echt was eh
ik ben gebanned van jullie
ik heb de EO een opel aangesmeerd met de naam van tweakers er op en nu zijn ze boos en hebben ze me gebanned van hun servers en alle diensten inclusief IRCquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben het echt!!!!
Ik! Je eigen Tally Wallie
Hebbie gedaan boefje?
Ik zal op je blijven wachtenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb de EO een opel aangesmeerd met de naam van tweakers er op en nu zijn ze boos en hebben ze me gebanned van hun servers en alle diensten inclusief IRC
via dingie hoorde ik dat ik misschien over een paar maand er weer op mag
Op de achterbank he!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oeh en hebben we dan ook weer die spannende ritjes in die opel van je man
Niet..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
op de achterbank van de opel van je man
Sinds waarneer heeft ie een opel![]()
Gekkerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet..
Wij hebben al 8 jaar RENAULT!!!
Maar denk lul maar raak
Oequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gekkerd
Gooi vanaaf maar wat extra water in de soep ik kom meeeten
Wat heeft je zwager voor soepquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe
Ik mail je meteen mn adres even
O niet mijn adres maar die van mn zwager..
Daar gaan we vanaaf heen.. Dies jarig vandaag
T jochie![]()
Kweenie.. Probeerde um te msnen maar denk dat hij zn tentamen aan het leren is..quote:
ik wacht op je mailtjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie.. Probeerde um te msnen maar denk dat hij zn tentamen aan het leren is..
Weet ik vanavond dus pas...
En wat voor soep eet jij vanaaf Daveboyquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:04 schreef Dave het volgende:
Ja, goedemorgen, ik kon het topic niet vinden.
Goedemorgen Dave.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:04 schreef Dave het volgende:
Ja, goedemorgen, ik kon het topic niet vinden.
Goedemorgen NJ, geef jij 'm even 't juiste TI'tje?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:17 schreef NJ het volgende:
Dat was een ontopic-tvp.
Ja, en omdat ik die niet zag had ik ook een nieuwe gemaaktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:06 schreef Tally het volgende:
Ja ik moest een nieuwe maken want de oude deed het niet meer
Ik heb mijn bruidsjurk gekocht bij Mijn Droomjapon in Woerden..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en omdat ik die niet zag had ik ook een nieuwe gemaakt
't Wordt tijd dat de Pearl belt voor mijn nieuwe brillenglazen.
Tal, waar heb jij eigenlijk je bruidsjurk gescoord?
Ben jij ook bij Anastasi in Nieuwegein geweest.
Niet dat ik Bert echt al zover heb, maar ik ga maar gewoon eens folders laten slingeren enzo![]()
Kijk, dan valt het allemaal nog wel mee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:22 schreef Tally het volgende:
Dit is wel met alles dr op en dr aan..
Ondergoed, schoenen en hoepeltje enzo..
Have fun!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:27 schreef Tally het volgende:
Ja nou dan overmorgen.. Kan ook...
Ik moet er nu echt vandoor.. Andere kant van IJsselstein op..
Trouwkaarten wegbrengen en naar een verjaardag.. Spreek je snel!
Tietenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:19 schreef NJ het volgende:
Ook niet tegen tieten, trouwens.
Wanneer is de grote dag?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en omdat ik die niet zag had ik ook een nieuwe gemaakt
't Wordt tijd dat de Pearl belt voor mijn nieuwe brillenglazen.
Tal, waar heb jij eigenlijk je bruidsjurk gescoord?
Ben jij ook bij Anastasi in Nieuwegein geweest.
Niet dat ik Bert echt al zover heb, maar ik ga maar gewoon eens folders laten slingeren enzo![]()
Nou, reken nergens op, want voordat Bert daar klaar voor isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wanneer is de grote dag?
O ja, goedemorgen Dave!
(Hetero) mannen zijn daar over het algemeen nooit klaar voor heb ik me laten vertellen. Je moet 't hem gewoon aanpraten dat 'ie wel klaar is...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, reken nergens op, want voordat Bert daar klaar voor is
Dat aanpraten ben ik al druk mee bezig. Zelfs zijn moeder is het hem aan het aanpratenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
(Hetero) mannen zijn daar over het algemeen nooit klaar voor heb ik me laten vertellen. Je moet 't hem gewoon aanpraten dat 'ie wel klaar is...
Vertel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:49 schreef Troel het volgende:
Wondere ontwikkelingen nadat ik vertel wat TF gezegd had
Nee, dat doen heteromannen niet zo joh.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:52 schreef Dave het volgende:
Ze is gevraagd. Op z'n knieen.
I'm hetero, and I am proud of itquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:04 schreef Q. het volgende:
Hetero's zijn okay .
quote:Op maandag 3 april 2006 08:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
I'm hetero, and I am proud of it![]()
Goedemorgen allemaal!
Ik ben helemaal fris en fruitigquote:Op maandag 3 april 2006 08:50 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen
Zijn jullie ook allemaal zo vrolijk en blij enzo?
Tally, dat boekje waar je het over had hebben we gisteren op de beurs gekregen denk ik
Fotografen ookquote:Op maandag 3 april 2006 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fris en fruitig
Vanmiddag mn jurk weer passen..
En ik heb er dit keer gewoon zin in!! In passen dus
O dat zou best kunnen.. Ik kreeg hem bij de fotograaf..
Wat zijn fotoalbums duur trouwens![]()
Als je tips wil hoor ik het welquote:Op maandag 3 april 2006 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Fotografen ook
Ow, wat erg, ik heb al helemaal de kriebels
Gewoon om er mee bezig te zijn enzo
Sottje!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:19 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wow, alweer een nieuwe dag!
Oy Dave!
Wil je zeggen dat je het zonder internet hebt moeten stellen? Hoe kom je dan ooit aan werken toe?quote:Op woensdag 5 april 2006 06:48 schreef Dave het volgende:
Er is eindelijk weer internet op de werkplek.
Hey lekker ding. Wanneer komen er nieuwe spannende foto's?quote:Op woensdag 5 april 2006 08:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
top of the morning to you all
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Hey lekker ding. Wanneer komen er nieuwe spannende foto's?.
Daar moet ik dus altijd nog een keer heen.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:03 schreef tech het volgende:
Tja, ik ben nog verbrand van een weekje Barcelona... ik probeer mijn vakantiegevoel nog wat te rekken met internationale goedemorgens, TF.
Wat dacht je van deze lente?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
spannend
weet ik niet...zomer?
Oe baby yeah..quote:Op woensdag 5 april 2006 11:17 schreef Dave het volgende:
Hey Tally. Heb je het al gehoord? We krijgen morgen nieuwe. foto's
. van Barra!
.
owja en hoe kom je aan je info Davequote:Op woensdag 5 april 2006 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Oe baby yeah..
Maak me gek..
Wneer?
Hoeveel?
Ennuh ook niet geheel onbelangrijk wat krijgen we te zien?![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef Tally het volgende:
Barraaaaaaaaaaaaa.. Geef eens antwoord op mijn vragen jongen!
quote:
mogge davequote:Op donderdag 6 april 2006 15:59 schreef Dave het volgende:
Ik heb ze, maar ik houd ze lekker voor mezelf..
Goedemorgen!.
Ik heb al foto's gemaakt..quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al foto's gemaakt..
Staan in mn fotoboek!
En Deef.. Mij een beetje lekker maken en dan alles voor jezelf houden
Zijn verse foto's ook nog!quote:
zal vanavond kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn verse foto's ook nog!
Eentje vorige week donderdag.. En de ander op vrijdag..
En nu verse foto's van jou?![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zal vanavond kijken wat ik voor je kan doen
http://members.lycos.nl/barra4you/04-06-06_2232.jpgquote:Op donderdag 6 april 2006 16:51 schreef Tally het volgende:
Owh ik verwacht ook helemaal niets!
Kijk nou toch eens.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://members.lycos.nl/barra4you/04-06-06_2232.jpg
speciaal voor jou
Dat dacht ik eerst ook, maar ik ben bang dat ik dan een enorme flater sla en dat ik me dat mezelf nooit ga vergevenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:43 schreef Tally het volgende:
Voor de openingsdans?
Ik heb gezegd dat ze het kunnen bekijken..
Ik dans op mijn manier of ik dans niet!
Goedemorgen!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
speciaal voor jou
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
speciaal voor jou
Owh baby...quote:Op donderdag 6 april 2006 23:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
speciaal voor jou
Hej das voor mij hoor!!quote:
We hebben een compilatie gemaakt van een aantal liedjes..quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar ik ben bang dat ik dan een enorme flater sla en dat ik me dat mezelf nooit ga vergeven
Ik heb mijn ouders al wel moeten beloven dat zij niet hoeven te dansen
Da's ook leuk!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:22 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben een compilatie gemaakt van een aantal liedjes..
Stukje rustige muziek en dan komt in ene Doe Maar met geloof smoorverliefd... En dan een klein stukje Frans Bauer![]()
Dan kan je dus niet stijldansenquote:
mijn vriendin kan het daardoor kan ik het ookquote:
Met jou wil ik wel geildansenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn vriendin kan het daardoor kan ik het ook
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Good Morning!
dat kan ik ookquote:
Jij snaptemquote:
hij zit bij mij altijd in mijn broekquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:56 schreef Q. het volgende:
Dave is altijd in mijn hart.
't Is maar waar je 'm het liefst heb, hè?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij zit bij mij altijd in mijn broek![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:10 schreef tech het volgende:
[..]
't Is maar waar je 'm het liefst heb, hè?
Dave?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neuh maar hij was te leuk om hem te laten liggen
de grapquote:
Ook wel een klein beetje voor mij toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
speciaal voor jou
DAT MAG JIJ welquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:09 schreef Dave het volgende:
Oh ja, goedemorgen trouwens.. Ik had een vrije dag, dus niet hier.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ook wel een klein beetje voor mij toch?.
Jahaaa, maar niet alleen speciaal voor Tally! Zag je die bobbel in m'n broek niet?quote:
Ik kende enkel Qyroz, Q kende ik nog niet ofzoquote:
Zoals bij mij. Maar da's meer door mijn werkritme dan dat dat normaal is.quote:Op maandag 10 april 2006 08:07 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen. Nog lang geen weekend. Al zijn er vast mensen bij wie Goede Vrijdg wel een vrije dag is..
Ik moet het er toch maar es met "de baas" over hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 08:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zoals bij mij. Maar da's meer door mijn werkritme dan dat dat normaal is.
Bij mij betekent het gewoon dat ik 9x9 uur ipv 10x8 uur werk. Zo heb ik elke 2 weken een dag vrij, en eventueel ook elke 16 weken een extra dag.quote:Op maandag 10 april 2006 09:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik moet het er toch maar es met "de baas" over hebben.
BIJNA gefeliciteerd danquote:
Ik word 22 Dave, tijd zat dus.quote:Op maandag 10 april 2006 10:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Laten we snel neuken dan, voor je te oud bent!
Over neukbaar gesproken.quote:Op maandag 10 april 2006 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge Dave
Je wordt natuurlijk zelf ook een dagje ouder hè.quote:Op maandag 10 april 2006 10:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, nog 1 dag dus! Misschien moet ik morgen m'n grenzen es bijstellen..
quote:Op maandag 10 april 2006 11:03 schreef Tally het volgende:
Ach Barra ik doe er niet moeilijk over hoor..
Leeftijd is maar een getal
hier ookquote:
Volgens mij heb ik dezelfde boxer als jij op die foto-in-de-spiegel in je fotoboek.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 13:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dezelfde boxer als jij op die foto-in-de-spiegel in je fotoboek..
quote:Laatste Voyeur Dave
Wat heb jij toch dat ik niet heb? (Behalve die foto dus...)quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef Dave het volgende:
Maar die foto zonder boxer mocht er ook wezen..
Ik zat meer te denken aan bijv. foto's van NJ....quote:Op maandag 10 april 2006 14:22 schreef Dave het volgende:
Die foto heb jij allang gezien in S&G hoor.
Alsof ik die daar ooit zou kunnen terugvinden. Weet je wel in hoeveel topics die NJ heeft gepost?quote:Op maandag 10 april 2006 14:55 schreef Dave het volgende:
Die zijn daar volgens mij ook al es gepost.
Je bent geweldig! Trouwen?quote:Ik ben in ieder geval dan wel weer zo discreet dat je ze van mij niet krijgt zonder zijn toestemming..
Leuk! Twee bruiloften in de familiequote:Op maandag 10 april 2006 15:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Alsof ik die daar ooit zou kunnen terugvinden. Weet je wel in hoeveel topics die NJ heeft gepost?
[..]
Je bent geweldig! Trouwen?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |